Recenze (327)
Tiché místo: Část II (2020)
O dvě třídy lepší film než jednička. Čistokrevnej survival horror v post-apo světě. Takhle to má vypadat. :) Plus samozřejmě Cillian Murphy, kterej to celkově posouvá úplně jinam. :)
Vřískot (2022)
Naprosto geniální, sebeuvědomělá a sebereflektivní meta hororová "satira". Která je snad ještě o level výš než boží čtvrtý díl. Noví tvůrci přináší spoustu supr a originálních nápadů a zároveň vzdávají hold originálu. Wes Craven by byl hrdý.
Matrix Resurrections (2021)
Hodně odvážný pokračování Matrixu. Vlastně by mě ani nikdy nenapadlo, že je něco takovýho možný. První polovina filmu je naprosto holy shit, inovativní a sebereflektivní způsobem jakym jsem u filmu asi ještě neviděl. Svym způsobem obrovskej prostředníček Hollywoodu, sequelům, posedlostí dojení frančíz apod. Druhá polovina je sice o dost slabší, ale celkovej dojem je pořád HODNĚ pozitivní, skoro nadšenej. Akce ve filmu je o level, dva níž než v předchozích dílech, ale samotná myšlenka a pointa filmu je prostě super. Takže za mě palec nahoru.
Přeživší (2021)
Really?
Spirála strachu: Saw pokračuje (2021)
Nejlepší parodie na Saw od Scary Movie 4. :)
Sebevražedný oddíl (2021)
Kdyby parta Jackass natočila superhrdinskej film, tak by to vypadalo nějak takhle. Přesně tohle jsem si říkal až do začátku poslední třetiny filmu. Absurdní dumb fun, která člověka pobaví svojí ztřeštěností, a dal bych tomu 4 hvězdy. Jenže... Finální třetina filmu je tak KUREVSKY dobrá, že jsem tomu nebyl schopnej ani věřit. Všechno zaklapne do sebe. Všechny nápady, který režisér a scénárista James Gunn postupně trousil během filmu najdou svůj smysl. Atmosféra filmu se dost promění a začne se hrát na osudovost, ale v tom nejlepším možném slova smyslu. Fakt by mě nenapadlo, že všechny tu stupidní a absurdní vtípky pokládají základy něčemu mnohem většímu. Takže nakonec hodně, HODNĚ milý překvapení. A mám pocit, že se jim konečně podařilo vytěžit potenciál Harley Quinn, tak jak si zaslouží. 90%
Armáda mrtvých (2021)
Zack Snyder dřív točil docela hodně cool filmy. Jenže pak dostal neomezenou tvůrčí svobodu... :D Army of the Dead vypadá jako kdyby jeden z filmů společnosti Asylum dostal budget 70 mega, ale scénář a herecký výkony zůstaly stejný. :D Proč to má 2,5 hodiny netušim a svym způsobem to podivně kopíruje Aliens.
Ve službě (2019)
Do nebe volající absurdně nesmyslný sračkoidní cringefest. :)
Rodina na baterky (2021)
Absolutně fenomenální animák využívající možnosti animace na maximum. A hlavně neuvěřitelně feel-good film. Adept na novodobou klasiku. :)