Recenze (1 208)
Byl jednou jeden lotr (1970)
Chvíli vězeňské drama, chvíli komedie, zajímavé postavičky a hlavně Douglas versus Fonda - ovšem bylo by to mnohem lepší, nebýt přepálené stopáže.
Kate (2021)
Hezky krvavý akčňák, jen škoda, že jsem tu drsňačku Kate vůbec nevěřila. Hvězdička navíc je za samurajský souboj.
Za sedm dní dvanáct (1950)
Dechberoucí podívaná na vědce pobíhajícího po Londýně s bombou a s představou, že donutí premiéra zastavit výrobu zbraní. Nikdo ho nemůže najít a čas ubíhá.
Absurdistán (2006)
Tak to je děsivá vize budoucnosti. Nejhorší je, že je alespoň částečně reálná.
Paradise Hills (2019)
to byla ale hovadina. ta hvězdička je jen za kostýmy.
Já, Simon (2018)
Navzdory debilnímu americkému konci, kdy Simonovu chvíli musí prožívat všichni kolem (kniha je v tomhle mnohem lepší, citlivější a intimnější) je to hezký film a především Nick Robinson je famózní Simon.
Pinocchio (2019)
Trochu šílené a přece výborné zpracování Pinocchia. Na každou další postavu jsem se vyloženě těšila, scény se slimákem vždycky pobavily, někdy tam byly dost brutální scény (děti bych na to asi nevzala), ale celkově velmi dobré a rozhodně takové Terry Gilliamovské.
Ideální palác (2018)
Ten palác je úžasný, pan pošťák byl machr.
Čističi vesmíru (2021)
Dlouhý chaotický úvod, ale pak si to sedne a začne všechno dávat smysl, konec je zároveň krutý i sentimentální, jak je u korejců obvyklé. Já se bavila.
Mi mefahed mezeev hara (2013)
Kombinace humoru, brutálních vražd a mučení mi zrovna moc nesedla.