Poslední recenze (5 554)
Polda - Noční služba (2016) (epizoda)
Jedeme ve vyšlapaných kolejích. Je tu nový případ nalezené mrtvoly v písku, Bříza má od začátku jasno, že to byl její nadřízený doktor a do toho řeší své city k dnes už bývalé manželce. Většina toho je podána s humorem, tak proč ne. Ujde to.
Odznak Vysočina - Dokud nás smrt nerozdělí (2024) (epizoda)
Slabý díl. Krimi zápletka nic moc, pátrání spíše nudné než zajímavé. Děrgel mě s tou svou ambicí na šéfa začíná pěkně točit, osobní život Hofmanna mi je úplně ukradený, aspoň že se Suchošem je to občas vtipné. Zatím suverénně nejslabší díl série a návrat do nezáživné první série.
Věra Plívová-Šimková (2022) (TV film)
Osobně filmy Plívové-Šimkové moc nemusím, dlouhé tiché záběry mi tempo jejích filmů spíše kazí, ale spousta jejích herců si ji chválí, tak to asi s něma uměla. Vzpomínají dnes už kmeti, tehdy pod jejím vedením děti a mladí dospělí. Hudební režie: Eva Javůrková