Recenze (416)
Stovky bobrů (2022)
Chvíli mi trvalo se do toho dostat, ale nakonec mě to pohltilo. Hravost celého projektu a vypointovaný příběh nedává na výběr.
Ukraine: Enemy in the Woods (2024) (TV film)
Denní rutina v bojových liniích.
Izzy a její koaly (2020) (seriál)
Izzy je takovej Steve Irwin přes koaly. Seriál je pro děti a koncept je jednoduchý a ultraroztomilý.
Antisociální síť: Memy a neklid (2024)
Výborný dokument, který budou všechny dezolky nesnášet. Kdyby se to dělo u nás, vidíme tam Zítka, Lihunu, Klanyie, Sochu, Vačici, Paftika a pak jejich modly jako Konečníkovou, Jindolfa, Klause, Babiše, Okamuru, Fica, Kotlebu a podobný individua, kterým se podařilo naskočit na vlnu populismu a deziiformací a více či méně na ní profitovat.
The Last of Us (2023) (seriál)
Na těch pět hvězd mi tam vadilo poměrně dost věcí, proto je nedám. Ale prostě ta velkolepost, syrovost, herectví. Akorát prostě v postapu nepočítáte s tak silným důrazem na sexuální orientaci. Co je moc, to je moc.
The 101 Scariest Horror Movie Moments of All Time (2022) (seriál)
S něčím se dá souhlasit, s něčím nesouhlasit, ale to je tak vše co můžete dělat. Je to parádní interní pohled několika hororových nadšenců včetně Mika Flanagana nebo Toma Saviniho na nejlepší hororové momenty všech časů, především tedy moderní filmové historie.
Den díkůvzdání (2023)
Chvílema jsem měl pocit, že jsem zase v 90s. Super počin. Nepochybuju, že z toho budou chtít vydojit co nejvíc a tady to teprve začíná. Už vím kdo bude vrah:)
Oppenheimer (2023)
Dobrej filmek. Kvalitka. Nolan se vrací na správnou vlnu. Tradičně dokázal sehnat moře známých jmen a velkou roli hraje opět zvuk. Viděl jsem dechberoucí scény, ale taky hodně výplně. Pořád je to to nejlepší, co za poslední roky natočil.
Noemova archa (2024)
Nejvíc jsem se při dnešní návštěvě kina bavil u traileru na Kungfu pandu 4. Kdybych ten film prochrápal, udělal bych mnohem líp.
Saw X (2023)
Úplně se stydím za 3 hvězdy, ale pravdou je, že to nebyla taková kaše, jako většina těch filmů.