Odseděla si svoje, ale lidi jí minulost neodpustí. Teď chce napravit svoje chyby, a tak se pustí do pátrání po sestře, kterou opustila. (Netflix)

Recenze (284)

Happens

Masterpieace. Ze Sandry se stal tug po děsivé události v jejím dětství, za což si odpykala svůj trest, po propuštění se ale mnoho lidí nespokojí úplně s tím, že by trestání pro ní mohlo kdy skončit. Takže se rozehrává linie jejího života, pomsty, integrace do společnosti a k tomu dojemná rodinná linka - bez patosu. Absolutní špička. Sandra to zahrála tak uvěřitelně, že až mrazí. ()

Lencha

Chvíli mi trvalo, než jsem si tenhle film pustila. Sandru mám ráda, ale nějak jsem nevěděla, co od filmu čekat. A nečekala jsem, že to bude tak dobré. Temný film opředený vraždou, kriminálem a následným životem po. Sandra je výborná, věřila jsem jí všechno. A vůbec mě nenapadlo, že by vše nemuselo být tak, jak je nám podáváno. Několikrát jsem měla na krajíčku, u konce jsem bulela. Skvělé od začátku až do konce. ()

vurhor

Poměrně slušný film, který svou syrovou realističností krapet připomíná Lonerganovo drama Místo u moře. Alespoň tedy v prvních dvou třetinách, v té poslední to sklouzne do trochu nelogického bince. V nemilosti je ale po většinu času slušným a poutavým nahlédnutím do života člověka, jenž se právě dostal z basy za zločin, kteří by mnozí považovali za skutečně neodpustitelný. Velká škoda je ale ta, že film v jeden moment sklouzne z onoho pomalého a tísnivého dramatu do jakéhosi krimi thrilleru, čímž si film trochu pohnojil samotný závěr, který byl jak uspěchaný, tak i nepravděpodobný. Hrozně mě bavilo Sandru Bullock sledovat během jejího prodírání se běžným po-vězeňským životem, ve kterém nenachází téměř žádné pochopení A přesně toho se měl film držet po celou dobu. Ona dějová linka se dvěma bratry, kteří se hlavní hrdince budou chtít určitým způsobem pomstít, mohla být zpracována lépe a realističtěji. Takhle ale zkrátka hrozně ubrala na kvalitách, které má jinak snímek rozhodně slušné. Má to dobrou atmosféru, není to sentimentální, plus Sandra tam je fakt skvělá. Ve výsledku vlastně hodně dobrý film. Kombinace žánrů tomu ale rozhodně uškodila. Slabší 4* ()

jedna_vrana

A život ide ďalej...“ Film o vine, dôvere a odpúšťaní. Ruth má dôvod byť nahnevaná, tichá aj mrzutá. Sandra Bullock to v tomto smere zvládla. Ale rovnako bezútešne pôsobí aj celý film. Ešte aj Seattle vyzerá rovnako špinavo, chladne, pochmúrne. Ruth nemá nikoho, kto by sa jej zastal, lebo v Seattli sa strieľanie na šerifa neodpúšťa. Príbeh je postavený na predvídateľnom a nepravdepodobnom príbehu, ktorý má pôsobiť na city diváka. ()

J.Lajner

Možná by se dalo rýpat v řetězení náhod, případně lehké předvídatelnosti u některých okrajových dějových linek, ale já nechci, neboť jde z mého pohledu o zanedbatelné maličkosti, které v žádném případě nemají sílu vychýlit stabilně položené základy narativní struktury příběhu. V nemilosti je intenzivním filmovým zážitkem o hledání ztracené rodiny, ztraceného kusu sebe sama. Ne každý je bez viny a předsudky většinou nikam nevedou. To je hlavní poselství a leitmotiv tohoto tíživého dramatu. Pokud dáte filmu šanci, tak vás vezme za srdce a protáhne trnitou cestou jednoho zvláštního životního příběhu. A když se s blížícím koncem rozezní klavírní verze skladby „Everything In Its Right Place“ od RADIOHEAD, zalesknou se oči i toho největšího cynika. Více. ()

Zajímavosti (3)

• Natáčalo sa v kanadskej provincii Britská Kolumbia, predovšetkým v najväčšom meste Vancouver. (MikaelSVK)
  • Ke konci filmu hraje Katherine (Aisling Franciosi) na pianu skladbu „Everything in Its Right Place“ od kapely Radiohead z alba „Kid A“. (kowalski)