Jen počkej...!

• Československo Jen počkej, zajíci! (více)

Epizody(20)

Snad ani není třeba představovat tyto nejpopulárnější postavičky z ruských animovaných filmů. Podívejte se na jejich spanilé příběhy plné honiček a překvapení. (oficiální text distributora)

Recenze (476)

Marek1991

Rozprávka, ktorú si pamätá veľa ľudí z môjho detstva aj z detstva starších generácií, lebo to bola jednoducho kultová rozprávka, ktorá bola nesmierne vtipná. Stále vyhrávajúci prešibaný zajac a jeho prenasledovateľ vlk, ktorý takmer vždy prehrá. Toto je proste nezabudnuteľný seriál pre deti so super hudbou a vydarenou animáciou. ()

otík

Skvělý večerníček, asi nejlepší mimo československou výrobu, i dnes patří k tomu nejlepšímu v krátkometrážní animaci, co lze vidět. Nu pogodi!!! PS: především prvních cca 15 dílů je opravdu skvělých, čím později však další díly vznikaly, tím mi přišlo, že příběhy byly hloupější. Kromě 18 původních dílů od Vjačeslava Michajloviče Koťjonočkina, vznikly i dva v r. 2006 od Kotěnočkinova syna Alexeje Vjačeslavoviče Koťonočkina (Na dovolené, Na chatě). Ty už ale mají jinou grafiku a příběhově to také není to pravé ořechové. Díly podle DVD od Urania (2005): DVD 1 - 1. Na pláži, 2. V lunaparku, 3. Všechny způsoby jak chytit Zajíce, 4. Sportovci, 5. Nové nápady Vlka, 6. Příhody na vsi, 7. Na silnici, 8. Nezapomenutelný karneval, 9. Není snad být televizní hvězdou. DVD 2 - 1. Nečekaná změna, 2. V cirkuse, 3. V museu, 4. Olympijské naděje, 5. Elektronický Zajíc, 6. Zaječí chór, 7. Pohádková ztráta paměti, 8. Jubileum Vlka, 9. V supermarketu ()

Lima

V dobách totáče velmi zdařilá sovětská náhražka za Disneyho. Dávám 5* - dílem z nostalgie, dílem za to, že jde opravdu o vtipný seriál nabitý nápady. I Tom s Jerrym by mohli blednout závistí. A nevěřili byste, že i takováto nevinná zábava byla u sovětských papalášů chvíli považována za POLITICKY ZÁVADNOU!!! Kotěnočkinovi v Rusku moc pšenka nekvetla. To jsou absurdity... ()

heyda

Je zde znát podoba s Tomem a Jerrym, tak jsem se kouknul, který z těcho dvou animovaných gigantů je starší a je to právě Tom a Jerry, který vzniknul 1965. Nevím, nevím, ale řekl bych, že se tady možná sověti insipirovali od svých ´´oblíbených´´ kapitalistických ´´bratrů´´. Těžko říct, každopádně není potřeba to nějak moc zkoumat. V mých dětských letech mě to bavilo a vo tom to je. ()

Adam Bernau

Vždy znovu mě fascinuje sociálním napětím mezi oběma aktéry zesílený všudypřítomný queer náboj tohoto seriálu. Nepředstavuje-li ovšem zajda stereotyp samičky, jako vlk stereotyp mača. Každopádně je to ta hlavní přidaná hodnota oproti Tomovi a Jerrymu. Potom tematizace tradiční a populární písně ve světě Sovětů. A českému diváku dabingem zvěčnělé Kotěnočkin, Chait, Rusakov,... Samozřejmě sláva Ukrajině. ()

Zajímavosti (50)

• Režisér Vjačeslav Kotěnočkin chcel po štyroch epizódach seriál ukončiť, ale verejná mienka a členovia ÚV ho presvedčili, že sa oplatí ísť ďalej. (Raccoon.city)
  • Původně nebyly jednotlivé epizody pojmenovány, ale jen očíslovány. Avšak v Česku a v několika dalších zemích své distribuční názvy dostaly. (Pierre)