Rodina je fuč a oddaný otec si poprvé po letech užije čas pro sebe se starým kamarádem – pařmenem, který chystá divoké narozeninové dobrodružství. (Netflix)

Videa (7)

Recenze (91)

silentname

Kevin Hart  v ďalšej buddy buddy komédii, tentokrát s Markom Wahlbergom. "Me Time" síce nie je nejakou výnimočnou komédiou, no na druhú stranu som sa tu miestami celkom solídne zasmial. Áno, je to predvídateľné, postavy dokopy neprinesú nič kreatívne alebo inovatívne a príbehovo je to všetko, čo sme už v minulosti videli. Ale niekedy mi nič viac netreba. A Kevin Hart mi tu neprišiel otravný ako v niektorých iných projektoch. Je tam pár vtipných akčných momentoch, ako napríklad súboj s pumou a vo finále je niekoľko dobrých scénok, no výsledok ako taký je skôr priemer. Jedným slovom "okey". Treba povedať aj niečo viac? Hodnotenie: C ()

ScarPoul

Hambrug raz natočil jednu výbornú komédiu I love you, man a odvtedy sa pohybuje vo vodách znesiteľného priemeru. A tým je aj Me time. Znesiteľný priemer. Má to v sebe veľa absurdností, nulovú chémiu medzi hlavnými postavami, ale zároveň to má tak hlúpe scény až je to miestami vtipné - či už sa jedná o korytačku alebo zlomyseľnosti v dome. Oceňujem, že sa to nehrá na niečo viac, než na rodinnú zábavu a možno práve preto som si to užil. Pripomínalo mi to najviac sériu Grown Ups od Sandlera. Filmy bez zápletky ale pre potešenie. A robené tak, aby nikoho vyslovene neurazili. A hoci chápem súčasné hodnotenie, musím povedať, že som si to užil podstatne viac, ako nedávneho Hartovho The Man from Toronto. ()

Trixinka

Byla to taková dost chaotická komedie, rozlítaná od jednoho prostředí ke druhému - rodinný život, škola, volný týden (golf, grilovačka), účast na oslavě (divočina, vymáhání dluhu, oslava přesunuta k Sonnymu domů), pomsta Armandovi (postel, boty, želva), konflikt s manželkou a dětmi. Prostě moc témat, moc linek a žádná nebyla moc dotažená a promyšlená. Účel tento film ovšem splnil, zabavil mě po namáhavém dnu. Ale znovu jej vidět nechci. ()

TheEvilTwin

Klasická Hartovka jak vyšitá, akorát s tím rozdílem, že zde jde humor celkem mimo diváka a nejen, že jsem se výrazněji nezasmál ani jednou, ale ono ani v průběhu toho průběžného humoru moc není. Je zde typická šablona podobných filmů, postavičky jsou stokrát vídané archetypy, scénáristicky je film bez sebemenší invence a výsledek pak vlastně za moc nestojí. Na tyhle filmy jde člověk kvůli černého a nekorektního humoru, ale ten zde bohužel úplně chybí a já nevidím důvod, proč se na film vlastně dívat... ()

Spiker01

Wahlberga můžu pořád, ale ty komedie mu až na Méďu prostě nejdou. Nevadí mi, že Marky Mark i Kevin Hart hrajou to svoje osvědčený, jenže Me Time je zkrátka nebetyčná nuda, že jsem to skoro až do konce nedal. Možná jsem se uchechtl párkrát, ale většina gagů míří na první signální a v horším případě jsou prostě jen trapné. Varován jsem byl, takže si stěžovat moc nemůže, teď už jste i vy. ()