Série(2) / Epizody(12)

Britská surrealistická komediální show autorů úspěšného sitcomu Father Ted (Otec Ted), kteří pokračují v tradici skupiny Monty Python. (oficiální text distributora)

Recenze (113)

Forsetino

Předem musím říct, že jediné, co mě na tomhle seriálu mrzí, je nízký počet dílů. Jinak je to parádní přehlídka skečů, z nichž některé jsou naprosto vynikající a těch vyloženě špatných je jako šafránu. Komu se líbil Monthy Python, tak by si tohle neměl nechat ujít! Především skeče s jeptiškami, psem vypravujícím se do kina, ministryní diskutující o novém spoji do Edinburghu, otcem, co učí syna na kole apod. mě dostaly smíchem naprosto do kolen!!! ()

PauloZ

Vzorek největší absurdity britského humoru mixnutý do nesourodých půlhodinek. Některé shoty jsou brilantní, např. "legendární" debata o masturbaci, nebo o rychlovlaku ... to jsem fakt ležel. Oproti tomu je ale taky spousta nijakých, nebo trapných scének. Tudíž to rovnám na 3*. Něco mě vyloženě nudilo. Každopádně ve všech situacích skvělý Pegg! ()

boshke

Nemůžu si pomoci, ale tuhle partu miluju. Skvělé herecké výkony, geniální, absurdní (britský) humor, úžasně vystihnuté parodie na různé filmové scény, životní situace a komentátorské obraty (geniální mistrovství v zírání). Ve druhé sérii už sice trošku ztrácí dech, ale i tak si pořád drží dobrou úroveň. Linehan je bůh. Režíroval čtyři seriály, čtyři umístění v TOP seriálech... 90% (1. série - 100%, 2. série - 80%) ()

Bohulib

Viděl jsem zatím první díl, ale nijak zvlášť mě to nenadchlo. Scénky mi nepřipadaly moc vtipné a měly odhadnutelné pointy. Uvidíme dál. --- Po druhém dílu snižuji hodnocení ze tří na dvě hvězdičky. Zatímco v prvním dílu mi přišly dvě scénky celkem vtipné, ostatní průměrné, ve druhém díle jsem se nezasmál vůbec ničemu. Další díly už sledovat nehodlám. ()

MCZ

Žel ne tak dobré, jak jsem čekal. Je tu pár hodně dobrých nápadů a kdyby se z těch dvou řad vybraly jen ty nejlepší skeče, na pár (skvělých) dílů by to stačilo. Takhle připadá pár skečů na desítky průměrných až špatných. Když si totiž vezmu Pythony, kteří prozíravě ignorovali pointy a místo toho strojili dlouhé sekvence vtipů, kterým se člověk opravdu smál (nebo případně nevěděl, jestli se smát) a pak zvážím fakt, že jednotlivým scénkám v Big Train sice možná nechybí bizarnost, většina však naprosto postrádá jakoukoli vnitřní sofistikovanost a jede stylem "minutový úvod, přepálená a nečekaná (a nejednou i dost slabá) pointa, konec", nezbývá než rychle zamést všechna ta provolání "noví pythoni" někam pod koberec. 5/10 ()

• Píseň "Big Train" byla nahrána Maxem Gregerem a jeho orchestrem. (PußyMagnet)
  • Scéna Stare-Out (soutěž v zírání) je založena na knize Paula Hatcherera a je animována Chrisem Shepherdem. (PußyMagnet)
  • Oceněno jako "Best 'Broken Comedy' Show" na British Comedy Awards v roce 1999. (PußyMagnet)