Prozkoumejte každý aspekt Yankovicova (Daniel Radcliffe) života, od jeho raketového vzestupu ke slávě s ranými hity jako „Eat It“ a „Like a Surgeon“ až po jeho vášnivé milostné aféry mezi celebritami a proslule zhýralý životní styl. (KGBelik)

Recenze (65)

Arsenal83

To už Grammy môže získať asi aj opitý pesničkár pri táboráku. A tento wierdo ich má 5. Pritom umelecká hodnota nič, veď všetko len prespieval a trochu pretextoval. Niečo urobil aj ako producent, ale známy je proste ako parodik. To ako keby Oscara získal Kemka. No nič, ale keď už paródia, tak mala byť poriadna. No na tomto filme som nič vtipné nevidel. ()

mclenin

Sú tri typy filmov, v ktorých hrá Daniel Radcliffe, a to 1) filmy, kde je viac Daniela (civilnejšie, kultitovanejšie, dramatickejšie), 2) filmy, kde je viac Radcliffa (uletené, bláznivé, divné), tzv. "Radcliffoviny" a  3) niečo medzi tým. Toto je čistá Radcliffovina. Avšak spomedzi niektorých, ktoré mi prídu na um (Swiss Army Man, Guns Akimbo), táto je najslabšia. Bizár, ktorý je lepšie vidieť na vlastné oči. ()

DJ_bart

Film stejně divnej, naivní, trapnej, šílenej, debilní a parodickej jak songy Ala Yankovica, akordeonového fetišisty a předchůdce Těžkýho pokondru – a v tom přeci jen tkví to podivný kouzlo, protože přesně takhle si Podivný Al Yankovic odjakživa představoval film o sobě. V rámci hudebních biopiců by šlo o průměr, jenže tenhle bizárek je nefalšovanou parodií na tenhle subžánr, takže většina příběhu je čistě fiktivní pohádka. Ne každýmu tenhle koncept však sedne.... Daniel Radcliffe jako vždy skvělej; ten týpek je herecká extratřída, müluju ho. ()

HellFire

Ok chápu. Tohle není životopisné dílo, ale jeho parodie, stejně jako Yankovic parodoval různé písničky. Kéž by ale bylo vtipné. Nebýt Daniela Radcliffa, tak není vůbec o co stát. Ostatní postavy slouží pouze jako křoví bez přidané hodnoty. Zasmál jsem se všehovšudy jednou. Co považuji za největší fail celého filmu je fakt, že mi vůbec nevysvětlil, proč se Al jmenuje zrovna Weird. Co ho dělá tak divným? Poslední půl hodina je obrazným hřebíkem do rakve. ()

Lacike

Weird Al to znova na poli filmu nedal. Vyprodukoval komédiu, ktorá sa tvári ako jeho životopis, ale vtipné alebo dramatické to vôbec nie je. Jediné, čo za niečo stojí, sú pesničky. Ale to si už rovno môžete pustiť skvelé Alove videoklipy a zabavíte sa viac. Radcliffe zahral (imitoval) Ala skvele. Ale samotný Al v jednej z vedľajších rolí je trápny. 4/10. ()

Zajímavosti (69)

• Pri pohľade na letáky na konkurzy do kapely jeden leták inzeruje „Kuni's Karate School“. Kuni bola postava z UHF (1989), ktorý viedol školu karate a nadával svojim žiakom za to, že sú "hlúpi". (Pat.Ko)
  • Arturo Castro hrá Pabla Escobara. Predtým hral v seriáli Narcos (2015), ktorý výrazne obsahoval stvárnenie Pabla Escobara. (Pat.Ko)