Nová verze filmu ze 70. let s Budem Spencerem a Terencem Hillem, ve které se po pětadvaceti letech znovu sejdou dva bratři, aby se přihlásili o otcovo milované vozítko. (Netflix)

Recenze (56)

mokki5

Jedna hvězda za dodržení titulní písně. Řeknu to asi takto: Původní film s ústřední dvojicí Buda Spencera a Terence Hilla je legendární a nepřekonatelný, a je li na této slátanině jen trochu něco dobrého, pak to, že si diváci a skuteční fanoušci rádi vzpomenou na onen originál a s láskou si ho pustí. Jinak Netflix tímto ukázal své dno a utvrdil mě v tom že je to pouhý prznitel filmové tvorby. ()

Flego

Voľné remake populárneho filmu sa pýši slušnými farbami, exteriérmi a titulkami. To je všetko. Ostatné je len bohapustá filmová tragédia bez štipky humoru s nedbanlivou akciou. Nemá charizmu akčnej komédie, originálna verzia, ktorá má veľmi jednoduchý dej, je oproti tomuto paskvilu nadupaná. Zbytočný film, kde nefunguje ani chémia medzi hlavnými predstaviteľmi. Zbytočný film. ()

BOURQUE

Moderná verzia dnes už kultového filmu, ktorý v kariére dvojici B. Spencer / T. Hill znamenal míľnik. Bohužiaľ, výsledok vôbec nie je dobrý. „Remake“ síce s radosťou zapožičiava známe scény z klasického filmu a tvaruje ich na svoj tvár, ale tie pointy alebo dialógy sú v podstate nefunkčné. Hlavné postavy (podobne tie vedľajšie) nemajú takú charizmu, ktorú mala známa dvojica Spencer / Hill. Film, ktorý v tejto forme a kvalite by nemal vzniknúť. Keď máte možnosť, tak si spuste pôvodnú verziu, ktorá aj dneska má takú silu, o ktorej tento „remake“ môže len snívať. P.S.: Netflix – (opäť) vedľa. Osobné hodnotenie: 58% (*) ()

hony23 odpad!

Jestli bylo záměrem tvůrců vzdát hold originálu z roku 1974, povedlo se jim ho pouze znásilnit, pochcat a posrat. Chybí charismatičtí Spencer s Hillem, chybí humor, bitky jsou za hranicí trapnosti, z originálu zůstala jen skvělá hudba. Kéž by Bud Spencer sestoupil z nebes a dal všem, kteří se na této zhovadilosti podíleli, pořádnou nakládačku. ()

už od prvního článku a traileru sem se poťouchle těšil jak tenhle film brutálně setřu za to, že przní milovanou klasiku a ono to moc nejde. Tedy ono to jde, ale z úplně jiného důvodu než sem si původně myslel. Nová verze Jestli se rozzlobíme, budeme zlí totiž nejde cestou předělávky původního filmu, ale snaží se o to být spíš regulérním druhým dílem, kdy v odkazu pánů Spencera a Hilla pokračují jejich synové (nebo jsou to možná "synové" jen Spencera).Je to sice pokračování o které nikdy nikdo nestál a které si z "jedničky" bere vše co mu přijde pod ruku počínaje nápadem a hudebními motivy konče, ale stále jde o pokračování, které se vyloženě nesnaží jedničku prznit a předělávat. Druhou věcí ovšem je fakt, že to prostě není dobrý film a nebyl by dobrý i kdyby na nic "nenavazoval". Technická stránka je sice fajn a je vidět, že si s tím někdo dal opravdu práci, ale tím výčet kladů končí. Akce je mdlá a nefunguje ani jako přepálená pologroteska z původního filmu, ani se nedá brát vážně. Humor chybí prakticky úplně a třešničkou na dortu je obsazení hlavních rolí. Nikdo určitě nečekal, že bychom snad měli dostat nového Spencera s Hillem, ale takhle necharismatickou dvojici bez špetky chemie mezi sebou aby jeden pohledal. Budu si muset pustit původní film/jedničku a doufat, že na tenhle nepovedený paskvil rychle zapomenu. I když počítám, že to půjde tak nějak samo...15% ()