Série děsivých událostí přivede nesourodou trojku (John Boyega, Jamie FoxxTeyonah Parris) na stopu hanebného vládního spiknutí. (Netflix)

Recenze (49)

Likan7

Tma. Jestli si budu z Oni naklonovali Tyrona něco po pár měsících pamatovat, tak to určitě nebude zajímavá hudba, originální scénář, herecké výkony nebo akce, ale tmu. Juel Taylor by si rozuměl s DC. Jinak je to zoufale nudná, příšerně přepálená srajda, která se někde před půlkou totálně rozpadne a do cíle ani nedoklopýtá. Boyega je ale dobrej... ()

BOURQUE

Mix sci-fi, akciových a komediálnych prvkov vo filme, ktorý v danej forme podstate tak trochu nevedie nikam. Chémia medzi trojicou Boyega / Parris / Fox funguje na takej úrovni, ktorú film minimálne potrebuje. Prekvapením bolo objavenie Kiefer Sutherlanda v malej ale pre neho celkom fungujúcu rolu. Film zbytočne šiahajúci nad 120 minút. Netflix chcel opäť zabodovať, výsledkom je však opak. Osobné hodnotenie: 63% (**) ()

kukkik odpad!

Achjo.. člověk se snaží dát prostor všemu, zkusit i něco, co se mu od prvního záběru zdá hodně shady a tak se podívá i na takovou pitomost, jako je They Cloned Tyrone. Ono prakticky vždycky, když umění ustoupí ideologii a namísto tvůrčích kvalit se začnou odškrtávat formuláře se splněnými normami, končí to průserem. Tohle u nás dobře známe z naší stále nedávné historie, a tak to dokážeme celkem snadno vycítit na sto honů. Našim americkým přátelům tato neblahá historická zkušenost prakticky chybí a je to vidět. U nás máme v kinematografii s ideově zaměřenými snímky velice pochybných kvalit, kdy nejen coby herci ale i jako scénáristé a režiséři vystupovali lidé bez patřičného vzdělání, zkušeností či intelektu. Tito lidé bývali obsazováni pouze na základě svého původu a ideového smýšlení - totéž se dnes odehrává také v Hollywoodu a zpoza oceánu je na to velice smutná podívaná. Našinec se tedy vůbec nediví, když herecká hvězda v podobě Jamieho Foxxe vystupuje v brakovém snímku po boku (prakticky) neznámých ochotníků, vzpomeňme namátkou Hudba z Marsu (1955) aneb znásilnění pánů Marvana a Nového ve prospěch ideálů socialismu. Filmů, jako je tento, je už teď povážlivě mnoho a bude jich jenom přibývat.. a z toho je mi smutno. odpad! ()

bobstock

Taky se přidám s promarněných potenciálem. Měla to být luxusní, ustřelená scifi na námět konspiračních teorií s přesahem a zpodobněním černošského vývoje a nejrůznějších revolucí vůči vyšší moci. Jako divák jsem byl zpočátku zmaten v jakém období se to vlastně odehrává, takže z 80tek jsem plynule přecházel, podle narážek na nejrůznější filmy s bělošskými hrdiny, až někdy do současnosti. Další bolestí byla tuctová podívaná, ničím nijak nenadchla a nakonec nepatřičná 120 minutová stopáž. Člověka to zamrzí, ústřední trio celkem funguje, bohužel nic zapamatovatelného nenabízí. 50% ()

Juto

V prvom rade musím priznať, že nebyť celkom skvelých a charizmatických hereckých výkonov od Foxxa, Boyegy a prekvapivo Teyonah Parris (ktorá ma otravovala vo Wandavision), tento film by som asi nepovažoval za dobrý. A vďaka nim som si tento film užil. To sa počíta. Prvé dejstvo začína ako gangsterský film, ale je až príliš hlúpy s priveľa popkultúrnych odkazov na to. Ale kvôli hercom to bolo vtipné a fungovalo to. V druhej polovici dejstva nastávajú zreteľnejšie problémy, film sa mení na zvláštne sci-fi, ale bez priestoru na vysvetľovanie alebo vyhýbanie sa zápletkám, viac sa sústreďuje na zábavu a odovzdávanie posolstvá, a myslím si, že celkovo , nakoniec to funguje dobre. Naozaj zvláštne, ale príjemné. 6/10 ()

Zajímavosti (17)

• Ve filmu má cameo i režisér Juel Taylor, a to když na konci filmu Tyrone (John Boyega) a jeho přátelé sledují zpravodajství o následcích odhalení klonovací operace. Když vidí Tyronův kamarád (Juel Taylor), že jeden z klonů vypadá stejně jako Tyrone, řekne poslední větu ve filmu přímo jemu: „Nejsi to ty, Tyrone?“ (Johnny.ARN)
  • Když se v únoru 2019 začalo s přípravou filmu, jednal původně o roli Fontaina Brian Tyree Henry. Kvůli konfliktům v rozvrhu však byl do role v říjnu 2019 obsazen John Boyega. (Johnny.ARN)