Bývalý losangeleský drogový dealer se snaží napravit, ale minulost a vztahy s podsvětím mu zajistí místo v hledáčku protidrogové policie, mexických agentů i mexických drogových kartelů. (Filmbox)

Recenze (107)

Dever

Soundtrack Dave Grusin: 1. Surrender To Me - Ann Wilson & Robin Zander ,2. Do You Believe In Shame? - Duran Duran ,3. Recurring Dream - Crowded House ,4. Give A Little Love - Ziggy Marley & The Melody Makers ,5. Don't Worry Baby - The Everly Brothers & The Beach Boys ,6. Dead On The Money - Andy Taylor ,7. Unsubstantiated - The Church ,8. Beyond The Sea - Bobby Darin ,9. Tequila Dreams - Dave Grusin ,10. Jo Ann's Song - Dave Grusin ()

kingik

Tak nudný film jsem už dlouho neviděl. Herecká trojice mě nalákala, ale zůstala krutě nevyužita. Film se nepříliš osvědčenému režisérovi Townemu zcela rozpadl pod rukama a z děje nejsem schopný popsat ani jednu jedinou minutu. Vlastně ani nevím, o co ve filmu pořádně šlo. Ano, snad jedině Michelle Pfeiffer a její půvaby měly dopad na moji smyslovou soustavu, ale jinak bída a utrpení. V tom filmu se za 111. minut, co trval, nestalo absolutně nic zajímavého, a když to tak vezmu, nedělo se tam vůbec nic. Silně pochybuji, že ho, co do nudnosti, ještě někdy něco překoná. Zůstává pro mě záhadou, co v takto slabě pojatém filmu, pohledávala mimořádně silná herecká sestava. Mimochodem, na tu dobu celkem slušný finanční rozpočet není na filmu vůbec znát. Místo slibovaného akčního nátěru jen kupa keců. Po takové ukázkové nudě se od stejného režiséra chystám na romantické drama "Zeptej se prachu". Dám mu ještě šanci. 20% ()

Wade W.

Myslel som si že to bude običajný akčný 80 kový film s Gibsonom(čiže niečo ako smrtonosná zbraň) kvôli tunajšiemu hodnoteniu a pritom to bol prekvapivo scenáristicky inteligentný romantický thriller s prvkami komédie. Zaujímavé je, že Michelle Pfeiffer tu vzruší človeka len tým že číta menu v reštaurácii. ()

NinadeL

Hodně příjemný film na jistotu. Klasická hollywoodská kriminálka z 80. let, policajta si dává Kurt Russell, chlapíka, co se pohybuje na tenkým ledě Mel Gibson na vrcholu popularity (v době mezi první a druhou Smrtonosnou zbraní), a nádhernou dívku, o kterou společně bojují, nehraje nikdo jiný, než přirozeně oslnivá Michelle Pfeiffer. A ačkoli na plakáty se už nevešel, vynikající je také Raul Julia, jehož kariéra brzy vyvrcholila rolí Gomeze Addamse. Zápletka je přímočará, ale kouzlo, kterým to všechno drží pohromadě, je podtržené skutečně skvělou kamerou, protože do těch červánků by se jeden zamiloval. ()

Slartibarkfast

Typický americký detektivní román s dvěma hlavními hrdiny, stojícími na opačných stranách zákona. Co víc pak chtít, když se jim před jejich ztopořené údy postaví svobodná majitelka restaurace, po které náhle sáhnou oba. Začíná hon kočky na myš a z výborných přátel, které rozdělil osud, jsou najednou podezíraví rivalové. Oddychovka z let osmdesátých, jíž podobné plnily televizní program v letech devadesátých. Sympatický Mel Gibson a drsný Kurt Russell odvádí fajn práci a z průměrného dělají lehký nadprůměr. Kriminálka na jeden večer a jedno zhlédnutí. 60% ()

• Úloha Nicka bola ponúknutá Patovi Rileymu, ktorý v tom čase pôsobil ako tréner Los Angeles Lakers. Keď ju odmietol, producent Thom Mount ihneď kontaktoval Kurta Russella. (m.a.t.o.)
  • V kinách sa spolu s filmom premietal aj trailer na snímku Batman (1989). Fanúšikovia boli z toho tak nadšení, že niektorí si kúpili lístok na film iba kvôli tomu, aby mohli vzhliadnuť trailer na Batmana. (m.a.t.o.)