Uhlazený profesor se úspěšně vydává za nájemného zabijáka. Jednou se ale zamiluje do klientky a spustí tak celou lavinu problémů. (Netflix)

Recenze (50)

BOURQUE

Dobre rozohraný true-based príbeh, na čele s Glenom Powelom, ktorý si svoju rolu užíva naplno a ukazuje tú časť jeho hereckého repertoáru, ktorú sme ešte nevideli. Dialógy podobne ako aj scény miestami sú viac predpovedateľné akými by mali byť, ale servírované takým Linklaterovským štýlom, ktorý je akceptovateľný. Chémia medzi Powelom a Arjonou je miestami omnoho lepšia, ako v prípade so Sydney Sweeney. Škoda za ten urýchlený a pomerne dosť nevypracovaný záver, ktorý výsledok u mňa znižuje na silnú trojku. Osobné hodnotenie: 76% (***) ()

J*A*S*M

Místní žánrové zařazení budí očekávání trochu jiného zážitku - výsledný film není ani moc akční, ani moc komedie, takže pozor. Mne ale příjemně překvapil. Originální nápad, hezky vymyšlený scénář, mega charismatické postavy (Glen Powell má opravdu pěkně rozjetou kariéru). Divácky velmi přístupný snímek, a přesto jsou z něj z každého políčka cítit Linklaterovy indie kořeny. PS: Shodou okolností jsem Hit Mana viděl ve stejný den jako české Manžele Stodolovi, a byl z toho tedy neplánovaně dramaturgicky velmi smysluplný dvojprogram :D ()

Hit Man v trailerech dost mátl tělem a celkem se nedivím zklamání těch kteří očekávali třeskutou komedii. Tohle je spíš feel good oddechovka s trochou humoru a špetkou dramatu, která sice není úplně typickou Linklaterovkou, ale i tak zvládné přinést leccos z jeho rukopisu. Hlavní dvojka je sympatická a hlavně Glenn Powell si solidně rozjíždí kariéru…70% ()

TheEvilTwin

Jako nenáročné pokoukání na krásnou Adria Arjona a sympatického Powella je film dostačující, ale jinak rozhodně nejde o nic, co by si zasloužilo větší hype. Komedie film totiž není ani omylem a na to, jak zábavný nápad film nabízí, jsem se nezasmál ani jednou, celkově se drží humorem film dost při zemi a nějaké vtipné sekvence, které by mohly z děje potenciálně vyplynout, tady úplně chybí, takže ve výsledku jde čistě o obyčejný příběh, kdy se normální chlápek omylem zamotá do předstírání, že je hitman a tak nějak se do své “klientky” zamiluje. Akce se nedočkáme, humoru taky ne, ale naštěstí to zachraňuje dostatečně fajn hlavní dvojka, feel-good aura celého filmu a závěrečná “hádka” v bytě, která alespoň trochu stála za to. Koukatelné zcela bez újmy na zdraví, ale dle ohlasů jsem čekal daleko větší, zapamatovatelnější a zábavnější věc. ()

Hollohlaway

Velmi příjemný feeling a charismatický ústřední pár dělá tuhle komedii  hodně zajímavou. Glen Powell je ve svých rolích zabijáků tvárný a vtipný a  Adria Arjona je kus. Ale zůstane to navzdory fakt originální zápletce v podstatě jen ve fázi konverzačky a i když jsou dialogy nápadité a svižné, čekal jsem nějaké vygradování a ono moc ne. ()