Takešiho hrad

(pořad)
  • Japonsko Fûun! Takeshi Jô (více)

Japonská zábavná súťaž, ktorej hlavnou postavou je gróf Takeši. Svoj hrad opevnil a pripravil neprekonateľné prekážky pre všetkých, čo by sa chceli k nemu dostať. (oficiální text distributora)

Recenze (275)

Fallen_One

Tohle je ultrazábavná japonská blbinka, na které jsem se stal docela snadno závislým :D v tom dobrém slova smyslu. Od té doby, co ji vyměnily na Coolu za fear factor jsem byl zpočátku skeptický, ale jako nahrazení to je akceptovatelné. I když... FF bych tam taky ocenil. Nejvtipnější na celé soutěži je kromě disciplín samotných komentář! Ten frajer co to dělá k tomu snad byl zrozen... ()

Phobia

Asi těžko by se na světě hledal národ jeblejší než Japonci. "Takešiho hrad" je dalším z pádných důkazů tohoto faktu. Sledovat ty ulítlé soutěže v dobách svého dětství, skvělo by se teď tady 5 nostalgických hvězdiček a já bych pěla nadšené ódy. Jenže jsem se s touhle infantilní šíleností setkala až minulý týden - už zdaleka nejsem tak hravá jako zamlada a stupidní komentáře mi prudce cukají s nervama. "Pevnost Boyard" se rozhodně nemusí třást v základech, její pozice nejoblíbenější soutěže v mém diváckém životě je stále pevná - kašírovaný "Takešiho hrad" pro žlutá děcka nemůže konkurovat pořádným, mořem omývaným šutrům. 59% ()

chaometic

Rád jsem sledoval takové seriály jako Hry bez hranic a Takešiho hrad.... Dnes s už se nedá nikde sehnat, jedině na youtube. V jednom díle si pamatuji, že se do finále dostal jeden Američan s pár Japonci, ovšem neskorovali. Jednom v pár dílech vyhrali...... Jeden díl obrovské kameny, kuželky.... v životě jsem se víc nenasmál. ()

Dragoni

Šílená Japonská Olympiáda, která si získala oblibu i ve světě pro svoje šílené překážky a monstrózní držkopády soutěžících. Zabavní pořad u kterého jsem se málem zkácel, nad šíleností i důmyslností překážek. Moje nejoblíbenější disciplína byla bitva s tanky, jejich vodními děly a papírovými terčíky jsem sledoval na DSF. Originální, šílené a zábavné. ()

Madhuri

Japončíci běhají, skáčou, padají, občas si pěkně nabijou a to vše pod taktovkou generála Lee jen proto, aby se pokusili dobýt Takeshiho hrad (což se, pokud vím, za historii pořadu podařilo jedinkrát xD)...Přesně tohle mě vždycky bavilo a baví do teď- a čím šílenější tím samozřejmě v Japonsku lepší! Nejlepší disciplínou pro mě dodnes zůstává bludiště a sumo (pan brambora navždy) ale nemohu říct, že bych se nebavila i u ostatních...Takeshiho hrad je prostě legenda mého dětství a už jen z toho důvodu musím dát plné hodnocení...Sayonara! ()

• „Jedna z věcí, kterých jsem si všiml, bylo, že všichni nemusí projít všemi překážkami,“ řekl jeden z účastníků o natáčení. „Uvědomil jsem si, že se nechci účastnit, dokud mě nezavolají.“ A díky této strategii postoupil až do finální překážky s vozítky. (Vitox)