Deuce Bigalow, jehož jsme poznali už v předchozím snímku s názvem Deuce Bigalow: Dobrej striptér, se vrací do branže. Jeho bývalý pasák T. J. Hicks se totiž zapletl do případu vražd největších gigolů Evropy a Deuce chce očistit jeho jméno. (oficiální text distributora)

Recenze (242)

Iwus.ka

Nic mě nedokáže nasrat víc než to, když mi někdo začne likvidovat jednoho gigola po druhém. Díky tomu mi značně prořídly aktivity v diáři a já se teď budu muset věnovat bojfrendovi nebo věcem jako vaření a úklid. Svatá prostato! Věřím však, že můj starý známý Deuce vše vyřeší a já budu opět moct trávit volný čas mnohem produktivněji. Uff… ()

spikey1

Nedokážu přesně určit proč to neohodnotím jako odpad, kamarád mi tento film půjčil s tím jaká je to švanda... podíval jsem se na to... a nechápal jsem proč to vlastně sleduji. Vtipu jsem se nedočkal. A stále nechápu tu jednu hvězdu? možná je to z nostalgie a Schneidera se Sandlerem už beru jako takový starý kámoše co to prostě nějak šmrdlaj a když se jim to nepovede... tak se přimhouří oko a prohlásí "Ok , felaz better next time!" asi... ovšem pokud hledám komedii na středeční večer... po tomhle nešáhnu ()

Djoker

Něco tak nízkého a zároveň nechutného člověk opravdu nevidí každý den. Schneider pro mě bude vždy největší nula mezi zámořskými filmovými hvězdami. Jenže do této smetánky se dostal právě díky tomu, že umí bavit lidi. Čas od času má na nenáročnou zábavu chuť každý, a proto s hodnocením níž nepůjdu, i když koncentrace demence přesahuje únosnou mez. ()

Stocki

Pochopitelně, že se nejedná o žádný skvost světové kinematografie ale já jsem se bavil. Je to přijemná oddechovka u které musíte vypnout mozek a nad ničím nepřemýšlet. Stopáž uteče jako voda, takže snímek rozhodně nenudí. Samozřejmostí je, že musíte mít rádi styl Roba Schneidera, v opačném případě se filmu zdaleka vyhněte. Čtvrtá hvězda je krásnou Hannu Verboom v roli Evy :-) ()

Brano

Kvalít jednotky ani zďaleka nedosahuje a od druhej polovici mi to už prišlo miestami aj trochu prehnané a tie vtípky vyzneli trápne. Začiatok filmu bol bezchybný. Scéna so žralokmi, alebo tá v coffee shope bol dosť zábavná. Dejovo je to takisto slabšie. Muž, ktorý vraždy prostitútov, aby si kompenzoval svoje komplexy z detstva mi už také zaujímavé neprišlo. Ale je to pozerateľné a na niektorých scénach sa dá zasmiať. /55%/ ()

Zajímavosti (9)

• Film získal nominace v dalších čtyřech kategoriích a sice: nejhorší film, nejhorší pár na plátně, nejhorší scénář a nejhorší remake nebo pokračování. (Stocki)
  • Jean van de Velde odmítnul nabídku režírovat tento film. (Stocki)
  • Závěrečnou píseň v titulcích „I Said Never Again (But Here We Are)“ nazpívala sama Rachel Stevens (menší role jako Louisa, the Dirty Girl), která je také anglickou skladatelkou a zpěvačkou. (noelcoward73)