Neměl zrovna šťastné dětství, a tak rád unikal do světa filmu. Sylvester Stallone v tomhle dokumentu vypráví, jak se vypracoval z outsidera v hollywoodskou legendu. (Netflix)

Recenze (144)

Motinski

Prijemná záležitosť a povinná jazda pre fanúšikov, spracovaná ale zbytočne zrýchlene. Dokument opisuje v prvom rade Stalloneho hereckú karieru. Ukazuje ťažké začiatky v brandži a dôležitosť postavy Rockyho naprieč celým životom. Zo súkromia sa ale nedozvieme takmer nič okrem skratkovitého vysvetlenia vzťahu otec/syn. A to je obrovská škoda. U Arnieho som dostal do detailu vypracovaný profil osobnosti, zákulisné príhody a ajkeď som sa chcel vyhnúť porovnávaniu, myslím že niesom jediný koho to napadlo. Dosť sa čudujem že Netflix nechcel sériu s aspoň tromi hodinovými časťami. Potešilo že Sly rozpráva veľmi osobne a intímne, no neznalci môžu po pozretí nadobudnúť dojem že ide o človeka ktorý stvárnil Rockyho a Ramba, plus natočil pár ďalších filmov čo nemali úspech. Pri legende akčného žánru je to málo. ()

Pajky3

Nemohu si pomoci, ale když jsem viděl, jak Netflix zpracoval dokument o Arnoldovi, tak od tohohle odcházím zklamaný. Sly je určitě zajímavá postava Hollywoodu a jeho cesta si zaslouží skvělé zpracování, ale tenhle dokument jeho příběh nevypráví úplně skvěle. V podstatě se soustředí pouze na vznik Rockyho a tak trochu Ramba, což jsou sice největší hity, ale kompletní ignorování ostatní tvorby moc nechápu. Z osobního života se toho člověk taky moc nedozví, kromě toho, že měl blbý dětství a vztah s otcem. V porovnání právě s nedávným Arnoldem z toho Sly vychází jako jasný poražený a z tohohle dokumentu se nedozvíte o moc víc, než jsem věděli před jeho sledováním a to je největší bolestí. ()

BMW12

Skvělý dokument o jednom z nejlepších herců Hollywoodu. Sly je akční ikona a spolu s Arnoldem Schwarzeneggerem a Brucem Willisem patří mezi TOP 3 akční herce vůbec. Sly nás celým dokumentem provází a vypráví nám svůj život. Pro mě bylo překvapením to, že Sly musel celé dětství a vlastně i celý život schytávat samé rány od svého otce. Ten ho mlátil hlava nehlava a dokonce i když bylo Slyovi 40 let a byl samý sval, tak si na něj otec dovolil. Ale dobrák Sly mu nic neudělal, protože ke svému otci choval úctu, i když to byl hajzl. Sylvester si svůj úspěch zasloužil, stvořil Rockyho, Ramba a další ikonické postavy. A z dokumentu je též patrné, že Sly to má v hlavně velmi dobře srovnané. ()

Hennesy

Ak prijmete fakt, že viac ako štandardný dokument uvidíte osobnú a podľa mňa veľmi úprimnú spoveď jedného /ne/obyčajného človeka budete spokojní. Sly to urobil vlastne tak ako všetky ostatné filmy počas svojej kariéry - osobne, so srdcom a to má pre mňa vždy väčšiu cenu ako keby som sledoval informačne nabitý dokument. Stallone rozumie životu, strate, rovnako ako rozumie filmu..resp.možno práve preto. Schwarzenegger mal šťastie na to, že robil s brutálnymi tvorcami a zapísal sa do histórie. Sly sa zapísal do histórie doslova sám. Štvrtú hviezdu dávam za to, že ma naučil veriť v Americký sen v čase, keď som to najviac potreboval. ()

m.a.t.o.

„Pracujem v odbore nádeje a naznášam smutné konce.“ Arnieho dokument bol viac osobný, Slyov sa venuje hlavne jeho filmom a tomu, prečo sú také, aké sú. Možno som čakal viac z jeho osobného života. To, že Slyov syn Sage už nie je medzi živými sa dozvieme iba zo suchého titulku. Čo sa týka rodiny, tvorcovia sa venovali hlavne vzťahu-nevzťahu s otcom, a práve tu badať najväčšiu paralelu medzi Slyom a Arniem. Tí, ktorí ste videli oba dokumenty, viete o čom píšem. 75 % ()

• Píseň, která zní během závěrečných titulků, je „Come On Up to the House“ nazpívaná americkým písničkářem Tomem Waitsem. (sator)