Seminář

• Švédsko Konferensen (více)

Nesourodá parta úředníků vyrazí na zdánlivě nevinný teambuilding, který jim ale trochu pokazí vzájemné neshody. A taky krvežíznivý zabiják. (Netflix)

Recenze (131)

Strandmon

Seminář je pohodový, satirický slasher horůrek ze Švédska, který rozhodně nepřináší nic objevného, ale na nudné odpoledne je to ideální kousek. Casting je tak špatný, až je to snad pozitivum (toxicita ne extrémní úrovni), protože každá jedna postava vás zde dokáže opravdu naštvat, takže jejich mordování má takový zvláštní náboj. Samotné vraždy jsou poměrně vynalézavé, originální a vrah je též dost fajn. Prostředí je také ok, ale filmu chybí větší napětí, atmosféra (ve slasheru prostě nutnost) a nějaké větší poselství, protože zde se to nabízelo. Celkově za mě spokojenost a lepší 3*. ()

Morholt

Obstojný slasher, ale nic víc. něco podobného tu už bylo nesčetněkrát a ještě nesčetněkrát bude. Ani severské prostředí není ničím zvláštním, protože tohle není první skandinávský zabiják podobného ražení. Fajn je černohumorný nádech, což má na svědomí především partička výletníků, která je ukázkově nesourodá. Ale ani v jejich případě jsem tu interakci nedokázal plně ocenit. Zabiják je celkem zábavný a je dobře, že se nejedná o žádné nesmrtelné monstrum, ale zase nepředvádí nic extra. Gore tu nějaké je, ale nejlepší scéna přijde až v samotném závěru. Slušně natočená rutina. 60% ()

pavcas

Parta obyčejných, životem znavených spolupracovníků vyrazí do chatové osady v lese na team building. What could go wrong, říkáte si. Společné aktivity, jeden machírek, jeden vlezdoprdel, šilená vrchní aktiviska, prudící dědek, věčně hulící ala učitelka, labilní rebelka, brejlatej sympaťák, bábuška a jedna ségra Nšoči, prostě squadra a k tomu chlápek v masce, připravenej vraždit a výjimečně k tomu má i důvod. Je to trapný, je to krvák, ale je to taky vtipný a vlastně mně to dost bavilo. Překvapivě. ()

qxkamo

Na to, že je to krvák, toto sadlo ideálne vďaka zasadeniu do lesného prostredia a postavám, ktoré boli tak hlúpo divné, že boli až chutné. Update: Hneď po napísaní recenzie som si prečítal recenziu od LIVINGDEAD, ktorá to presne vystihuje:  "A jet s takovými lidmi, jako byli ve filmu, tak bych je pozabíjel sám.." ()

pornogrind

Partička z práce je na teambuilding a bude se muset vypořádat s vrahem. Vše je podáno formou hororový komedie. Chtě nechtě si člověk musí vzpomenout na film Severance/Izolace(2006), která měla svýho Dannyho Dyera. Tady mi někdo takovej chyběl. Izolace je za mě minimálně o třídu výš ale tahle jednohubka ze Švédska taky rozhodně není k zahození. Vražd je celkem dost jen je škoda, že se tvůrci trošku víc neodvázali a tak musí divák někdy zapojit i svoji fantazii. I tak pěkný 3hvězdy... Co se tady vlastně stalo? Byli jsme tu rozvíjet dovednosti... ()