Monster

všechny plakáty

Recenze (3)

Letos jsem horší film neviděl to je jasný, takže nemá cenu se k filmu vůbec vyjadřovat, spíše se vyjádřím k jeho vzniku jak to asi mohlo probíhat. Malá holčička je nešťastná, že její otec tráví raději čas v zaplivané sámošce za pár Rupií, než aby se jí věnoval a tak na tajňáka prodá jeho zlaté hodinky, aby za to mohla pořídit  alespoň jakous takous kameru. S tím osloví strejdu, jestli by s ní nenatočil film, pochopitelně by stál za kamerou a občas přidal nějaký ten sound design.  Ten se jí to snaží rozmluvit, ale holčička má pádné argumenty. Scénář obsahuje pouze 2 věty a nebudeme potřebovat vůbec žádné dialogy, nebudeme potřebovat žádné maskéry, protože gore tady mít nebudeme, dáme jim vše mimo záběr( MUHAHA) nemusíme platit žádné herce, protože hlavní aktérkou budu já,  můj malý bratr, otec a máma a o čem ten film vlastně bude? Táže se strejda.. Inu vlastně o ničem, 80 minut budu běhat po našem baráku a před taťkou se schovávat. Splním si svůj sen, že otec mi bude věnovat alespoň trochu času hraním na schovku A tak vznikl nezávislý film Monster. Enjoy!!! 10% ()

ricci.s

Tak ja som tento rok videl aj omnoho väčšie zverstvá, ale to nič nemení na veci, že film za veľa nestojí. Jedná sa o remake solídneho, no nedoceneného hororu The Boy Behind the Door, ktorý sa mi páčil, a keď čítam jeho komentáre, tak tí premúdrelí intelektuáli, čo tam sypali odpady, by mali skúsiť toto, aby videli ten rozdiel. Zatiaľ čo americká verzia dokázala šikovne pracovať s atmosférou a napätím, Indonézia prekvapivo zlyháva na celej čiare. Už len samotná hudba je peklo! Pri sledovaní neschopnej záporáčky som si spomenul na Toma a Jerryho, ktovie prečo. Ale musím uznať, že je umenie 2-3 opakujúce sa scény natiahnuť na hodinu a pol. ()

Trevor

Tak možno to neskôr porovnám aj s pôvodnou verziou, človek sa musí iba pousmiať že v amíckej verzii zachráni bieleho chlapca čierny mini alfasamec a v ázijskej chlapca mladé sebavedomé dievča...tých nelogických vecí je tam naozaj dosť, trochu irituje aj vykradnutie Osvietenia so sekeráčinou, hudba európskemu divákovi asi tiež nebude po chuti ale iný kraj iný mrav. Pointou bolo zrejme vytvoriť atmosféru aj bez dialógou čo sa darí zhruba do príjazdu policajta, potom to je čoraz horšie ale celkovo je to relatívne zaujímavy remake určený pre ázijského diváka. ()