• Velká Británie Scoop
Trailer 3

Jak se ženám z pořadu Newsnight podařilo vyzpovídat britského prince Andrewa? Pohled na jeden osudový rozhovor podle skutečných událostí. (Netflix)

Trailer 3

Recenze (23)

Janek

Extra nízké hodnocení určitě neodpovídá, je to fajn rekonstrukce, jen chybí to napětí, které měl třeba Frost vs. Nixon. Samozřejmě pro ty, kteří celkem čerstvou kauzu znají tam a zpátky, tak Scoop nepřináší nic nového. Uvidíme co Prime Amazon verze s Michaelem Sheenem, jestli se víc pošťourá ve vztazích Epstein/Andrew. Více v podcastu Platformers ()

BOURQUE

Režisér P. Martin sa snaží inšpirovať filmom Frost/Nixon, prípadne je tu vidieť nejaké prvky zo snímok ako Spotlight či She Said. Tvorca sa snaží rozbaliť príbeh postupne a zo všetkých strán zapôsobiť na diváka, ale akoby hmotnosť a vážnosť tematiky presiahli jeho možnosti. Finálny rozhovor, ktorý by mal byť vyvrcholením filmu, je pomerne slabý a neobsahuje ani jeden výraznejší moment. Na tom Bohužiaľ nič nezmení ani pomerne slušný „girl power“. Rozhovor dekády nevypadá ako skutočný „rozhovor dekády“. Čisto z filmového hľadiska (nie z hľadiska true based-príbehu) dva hviezdičky. Osobné hodnotenie: 68% (**) ()

Pavlínka9

Nazvala bych ten film jinak. Nicméně - mrazí mě z něj, protože pokud víte, co všechno za tím je a pokud jste ten rozhovor viděli - víte, že to téma není vůbec lehké. Citlivost a umění jednat s lidmi, abyste získali co chcete - jak slyšet, tak vidět - tak v tom celý tým BBC odvedl skvělou práci. Líbilo se mi, že jsme se i dozvěděli, že BBC nebylo ani v tu chvíli ve snadné situaci a tlak, který tam byl, nebyl snadný. Když jsem pod tunou makeupu poznala Rufuse - wau :) Gillian mi přišlo, že si tam jen prošla a slízla všechnu smetanu ;) - ale to mi nevadilo, co mi vadilo byla příšerná rtěnka Billie Piper :D ()

Mám rád tyhle novinářská dramata, která se snaží odhalit nepříjemné věci a aféra okolo Epsteina a prince Andrewa je dost vděčné téma. Bohužel výsledek je ale i v rámci žánru spíš průměr který neurazí, ale za pár dní o něm nebudu vědět. Koho snad tohle téma zajímá, tak je určitě lepší sáhnout spíš po dokumentu přímo o Epsteinovi kde je všechno hezky popsáno a Andrew je tam zmíněn také…60% ()

fixaman

Nemůžu si pomoct, ale důležitost toho rozhovoru dost dobře nechápu. Nic neprokázal, téměř nic jsme se z něj nedozvěděli… Asi bych potřeboval víc kontextu, aby mi to dávalo smysl, ale ten ve filmu chyběl. Jinak je smutné, že tohle byl rozhovor dekády, ale že Trump u Epsteina trávily řady dnů a veřejně se chvástal tím, že sdílejí zájem o podobné ženy spíš výrazně mladších ročníků, z toho se nic nevyvodilo, ještě se ten pedofil stal prezidentem, přesto že očividně podle médií souložil třináctileté holky. Na to ať se filmaři zaměří. ()