• Velká Británie Scoop
Trailer 3

Jak se ženám z pořadu Newsnight podařilo vyzpovídat britského prince Andrewa? Pohled na jeden osudový rozhovor podle skutečných událostí. (Netflix)

Trailer 3

Recenze (23)

Streeper

Snímek převážně pro anglické publikum, jelikož se jedná o jejich citlivé téma. Ale já si ho užívala i tak. Je to docela komorní, není to nijak napínavé, není tam vyloženě žádný zvrat, ale koukat se na to dá. Laťku filmu povyšují herecké výkony a skvělá maska Rifise Sewella, který se skoro k nepoznání. ()

Spiker01

Na film jsem byl celkem zvědavý, jelikož jako fanoušek seriálu Koruna mám rád tyto příběhy z královské rodiny a seriál se této kontroverzi v podstatě nevěnoval. Tak nějak jsem očekával podobný průběh jako Frost vs. Nixon, ovšem na to mě zřejmě svedl jen český název (Scoop/Sólokapr mi teda přijde ještě debilnější než Rozhovor dekády, leč je přesnější). Z filmu je patrné, že účel byl film vystavit jako velký novinářský úspěch (některé patetické scény budiž důkazem), ideálně z ženského pohledu - my jsme ty ženy, které odhalily dalšího prasáka a uvrhly jej v nemilost. Všichni takoví by samozřejmě měli být po zásluze potrestáni, leč tuhle rovinu jsem příliš nevnímal a chtěl jsem spíš nasát okolnosti, které rezonovaly společností v tehdejší době. Ač se nejedná o žádný master-class, na který si za rok vzpomeneme mezi nejlepšími filmy, přijde mi to hodnocení až příliš přísné a zapříčiněné patrně i tím, že jde o Netflix originál. Ale za mě mohu opatrně doporučit. ()

Pavlínka9

Nazvala bych ten film jinak. Nicméně - mrazí mě z něj, protože pokud víte, co všechno za tím je a pokud jste ten rozhovor viděli - víte, že to téma není vůbec lehké. Citlivost a umění jednat s lidmi, abyste získali co chcete - jak slyšet, tak vidět - tak v tom celý tým BBC odvedl skvělou práci. Líbilo se mi, že jsme se i dozvěděli, že BBC nebylo ani v tu chvíli ve snadné situaci a tlak, který tam byl, nebyl snadný. Když jsem pod tunou makeupu poznala Rufuse - wau :) Gillian mi přišlo, že si tam jen prošla a slízla všechnu smetanu ;) - ale to mi nevadilo, co mi vadilo byla příšerná rtěnka Billie Piper :D ()

Mám rád tyhle novinářská dramata, která se snaží odhalit nepříjemné věci a aféra okolo Epsteina a prince Andrewa je dost vděčné téma. Bohužel výsledek je ale i v rámci žánru spíš průměr který neurazí, ale za pár dní o něm nebudu vědět. Koho snad tohle téma zajímá, tak je určitě lepší sáhnout spíš po dokumentu přímo o Epsteinovi kde je všechno hezky popsáno a Andrew je tam zmíněn také…60% ()

BOURQUE

Režisér P. Martin sa snaží inšpirovať filmom Frost/Nixon, prípadne je tu vidieť nejaké prvky zo snímok ako Spotlight či She Said. Tvorca sa snaží rozbaliť príbeh postupne a zo všetkých strán zapôsobiť na diváka, ale akoby hmotnosť a vážnosť tematiky presiahli jeho možnosti. Finálny rozhovor, ktorý by mal byť vyvrcholením filmu, je pomerne slabý a neobsahuje ani jeden výraznejší moment. Na tom Bohužiaľ nič nezmení ani pomerne slušný „girl power“. Rozhovor dekády nevypadá ako skutočný „rozhovor dekády“. Čisto z filmového hľadiska (nie z hľadiska true based-príbehu) dva hviezdičky. Osobné hodnotenie: 68% (**) ()

Časové pásmo bylo změněno