Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Malony (Rob Paradot) se pohybuje na hraně od svých šesti let. Výbušný, vzdorovitý kluk z problémové rodiny se pravidelně dostává do křížku se zákonem a přivádí k zoufalství soudkyni Florence (Catherine Deneuve) i sociálního pracovníka Yanna (Benoît Magimel), kteří usilovně hledají cestu, jak mladého delikventa uchránit před vlastním temperamentem i vězením. Navzdory všem pokusům se ale Malony zdá být ztraceným případem, pro kterého nemá sociální systém jinou alternativu než trest. (Film Europe)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (24)

Vesecký 

všechny recenze uživatele

Zas jeden napravenej hříšník, jak by řek dobrý voják Švejk. Ba ne, tenhle film vyprávěl o jedné závažné skutečnosti - o existenci lidí, s nimiž se celý život (ne jako ve filmu) vleče jejich chorobně psychopatické postižení. Znám takový případ od nás z vesnice, a tak tvrdím, že moc nevěřím v nějakou skutečnou nápravu - to je prostě osobnostní defekt, s kterým žádná výchova nic nenadělá. Američané by z toho udělali větší limonádu, Francouzi to zvládli mnohem líp. Vlastně to byl film svým způsobem fascinující, vyprávěl o nedoceněné práci lidí, kteří musí s těmito mladistvými psychopaty pracovat - od soudců, všemožných vychovatelů, lékařů až po kurátory. Proto jsem po kratším váhání zvolil pět hvězdiček. ()

fraktal 

všechny recenze uživatele

Film nesnažící se o zkratky či divákovy sympatie - ukazuje nejen to hezké a pokouší se načtrtnout alespoň zčásti propletenec systému, kterému se byrokracie "sociálky" snaží denně čelit. Oceňuji i letmé pohledy do života všech dotčených - od (nedostatečně) zoufalé matky, která sama očividně "propadla sítem" a jen občas se chytá, přes přístup jednotlivých dozorců až po většinovou společnost, pro kterou je jejich "integrace" skutečným problémem. ()

Reklama

Marigold 

všechny recenze uživatele

Film, který má na čem stavět - silné téma, skvělý hlavní herec, možnost procedurálně zobrazit systém péče o problémové mladistvé - ale nemá dostatek schopností posunout se nad pouhou empatii a nedostatek názoru, který supluje příznaková a velmi těžkopádná volba klasické hudby (bohužel, tohle není Kluk na kole). Bercot rozhodně nechybí zaujetí a cit v práci s herci, bohužel ji chybí schopnost vystavět tenhle portrét jednoho sociopata naléhavě, dynamicky a se schopností vyvést diváka z komfortní zóny... Výsledkem je tak pouze celkem slušné sociální drama. [Cannes 2015] ()

Pepinec 

všechny recenze uživatele

Jestli bude v pondělí Mikuláš zohledňovat povedenost mého výběru filmů na FFF, tak budu rád, když dostanu aspoň slupku od brambor. Ono teda jestli se zaměří i na ty ostatní věci, už ho do konce života ani neuvidím, ale to sem nepatří. "Hlavu vzhůru!" jsem si říkal už asi po půl hodině, když mi brada prvně klesla na bradavky (bohužel moje). Po hodině jsem dostal čupr nápad podepřít si hlavu sedačkou před sebou, díky tomu mi neujelo poslední metro, protože jinak by mě v sále budila až uklízečka druhý den ráno. Frantíky jsem měl vždycky rád za to, jak hravě dokáží vyprávět příběhy každodennosti. Tohle je ale jenom kolovrátek monotónosti připomínající zaseklou desku, která navíc končí přesně tak, jak si myslíte už dole na pokladně. Za Pepince žhavý aspirant na titul nejzbytečnější film roku. ()

blondboss 

všechny recenze uživatele

Taká priemerná sociálna dráma, ktorá síce trefne poukazuje na problém delikvencie mladistvých a jej príčin, avšak robí to dosť neohrabaným a ťažkopádnym spôsobom. Dejové striedanie typu, že chalan spraví niečo zlé, sudkyňa ho napomenie a ide sa ďalej, už po hodine začne byť nudné a navyše hlavný herec podal síce skvelý výkon, avšak jeho výstrelky už začali byť po čase otravné. Mohlo sa z toho vypracovať niečo solídnejšie, takto je to len priemer, ktorý len zapadne prachom. 55 % ()

Galerie (113)

Reklama

Reklama