Animovaný / Komedie / Krátkometrážní
USA, 1935, 7 min

Režie:

Dave Fleischer

Hrají:

Mae Questel

Jedného krásneho dňa sa pri dverách Bettynho domu objaví poštár. Prináša list od Grampyho, v ktorom ju ten pozýva ju na malú párty vo svojom dome. Betty sa veľmi poteší a ihneď sa vyberie na návštevu. Cestou sa k nej pripoja ešte aj dvaja prepravcovia nábytku, hasič a dopravný policajt. Spolu prídu ku Grampymu, ktorý ich pohostí punčom a tortou. Následne sa spustí úžasný hrací stroj, za ktorého rezkého doprovodu skupinka tancuje, pokiaľ im sily stačia. Najviac z nich vydrží starý Grampy. (MM_Ramone)

(více)

Recenze (4)

blackrain

Betty Boop je skutečně kočka. Muži se za ní otáčejí a nechávají svou práci stát. Stěhováci nechají spadnout piáno. Hasič zachráněnou opře o žebřík. Strážník přestane řídit křižovatku. Ti všichni následují Betty ke Grampymu. Ten se má ze všech nejlíp, o takovém majdanu se mu ani nezdálo. ()

Radko

Betty Boop je veľmi príťažlivá kočka, čo dokazuje aj fakt, že cestou na malú párty k starému Grampymu sa k nej postupne pridávajú sťahováci, požiarnik, policajt. Zmámení jej výzorom a spevom náhle opúšťajú svoju prácu bez ohľadu na následky. A to len preto, aby zažili vysiľujúcu tancovačku u neunaviteľného starčeka-výmyselníka. Ďalšie z podarených, nápaditých dobrodružstiev animovanej krásky. ()

MM_Ramone

Jedného krásneho dňa sa pri dverách Bettynho domu objaví poštár s listom od Grampyho. Pozýva ju na malú párty u neho doma. Betty sa tomu veľmi poteší a ihneď sa vyberie ku nemu na návštevu. Cestou sa ku nej pripoja ešte aj dva sťahováci, hašič a dopravný policajt. V takejto podivnej zostave prídu ku Gampymu. Ten ich pohostí punčom a tortou. Potom vytvorí úžastný hrací stroj. Za jeho rezkého doprovodu budú tancovať, pokiaľ im sily budú stačiť. Zaujímavé je, že najviac toho vydrží starý, bradatý Grampy. *** ()

BigDeal

Tentokrát je tu gagov menej, pretože sa skôr spieva a tancuje (aj keď treba povedať, že hudba je znovu chytľavá), ale dedkove vynálezy naozaj stoja za to. ()