Režie:

Dave Fleischer

Hrají:

Mae Questel

Recenze (6)

Radko

Betty Boop sa počas mrazivej noci sníva sen. Navštívi v ňom peklo a po odspievaní pesničky "Hell's Bells" spôsobí, že postupne začnú mrznúť aj plamene pekelné. Swingujúci jazzík, spústa drobných vydarených štipľavých gagov, žartovanie Betty, odetej v nočnej košieľke, s démonmi. Jej pohŕdanie peklom, produkujúcim čertov na bežiacom fabrickom páse, ich zkarikovaný vzhľad a správanie + okázalá nevšímavosť Betty voči Satanovi sú jednoducho neodolateľné. Podobne ako väčšina krátkych dobrodružstiev Betty vyrobených v čase pred dôsledným uplatňovaním Hayesovho kódexu (išlo o akýsi súbor morálnych štandartov, ktoré filmárom presne určovali, čo vo filme je škodlivé pre zdravý duševný vývoj diváka. Cieľom bolo zamedziť zobrazovaniu otvorene nemravných, násilných a vulgárnych scén. Tieto normatívy spísal presbyterián a vysoký poštový úradník v jednom - Hayes, pre potreby producentských spoločností AMPP a MPPDA. Tento človek bol zrejme riadny& suchár a konzerva, čo vyplýva nielen z obsahu kódexu, ale aj z jeho vzhľadu: mrknite na fotku) Mám rád filmy, ktoré nemuseli dbať na podobné kódexy (dnes prevedené do politicky korektných kritérií). ()

zelvopyr

Pro mě zatím nejlepší Betty. Kdo by se divil zaprdlým misantropům, že zavedli cenzuru? Dva důvody -- hraná královna sexappealu Mae West a kreslená královna téhož Betty Boop. Zde má divoké sny, ve kterých si v průsvitné košilce dělá srandu z pekla. Včetně amerického přísloví "až bude v pekle sněžit"... P.S. viděl jsem i kolorovanou verzi, zdaleka neměla takovou atmosféru... ()

blackrain

Všichni blázníme z vedra, dokonce i kreslené postavičky. Těm se zdá, že se propadnou do pekla. Pekelné plameny jim téměř olizují kotníky a oni si vesele zpívají a tančí. ()

Trevor

Asi najlepšim momentom bolo keď sa od tepla v kozube rozpustilo eskimácke iglu a samotný eskimák sa musel vyzliesť. Pri filmoch z filmového praveku a stredoveku som co sa hodnotenia týka zhovievavejší ako k tým novým, preto priemer. ()

PetraMishka

Betty bydlí v mrazivém domečku. Když si na noc zatopí v krbu, zdá se jí sen o žhavém pekle, kterým prochází samozřejmě s vedelou písničkou. A jak se začne doma ochlazovat, ochladí se i v pekle. Skvělý a hodně vtipný díl. ()