Co se může stát z burzovního makléře, když zoufale spěje ke krachu? Ano! - novým a velmi oblíbeným autorem sloupků pro ženy. Jak to však dopadne, když nikdo netuší, kdo se to v novinách pod ženským jménem skrývá? - uvidíte v komedii "Zeptejte se Cindy". (oficiální text distributora)

Recenze (66)

Tyler

Na pozdní sobotní večer film jako dělaný - s lehkostí natočená a zahraná jednohubka o napravení prospěchářského brokera se může pochlubit hned několika trumfy - střídmou stopáží; slušnou frekvencí dobrých vtipů; nulovým výskytem trapnosti; neskutečnou Denise Richards, která nově definuje pojem protivná fiflena; a v neposlední řadě je to s nadhledem hrající Charlie Sheen a především sladká Angie Harmon...Je to tak - nejen dámy, ale i pánové si přijdou na své. ()

Dexter666

Taký slabý čajíček na víkendové popoludnie. Sheenov prerod v citlivého "sloupkaře" je asi tak uveriteľný, ako že mi na barkáku každú noc parkujú ufóni, avšak v druhej polovici filmu je badať aspoň trolinku invencie v podobe riešenia situácie okolo Cindy. Krátky výpočet plusov by mohla uzatvoriť postava (nie filmová :-) Angie Harmon a to by bolo tak všetko. ()

Monisek

Nebýt příšerného dabingu (Aleše Procházku jako dabéra prostě nesnáším), tomuto příjemnému filmu bych dala dokonce hvězdičky čtyři. Bylo to vtipné, milé a prostě se mi to líbílo. Charlie zde září a Angie je opravdu dokonale okouzlující, spolu jim to dohromady hrozně sluší. Denise zahrála hloupoučkou pipinku také dobře. Nu a i ostatní postavy byly takové jaké být měly - většinou vtipné, a to se jim povedlo. Určitě doporučuji na zahnání nudy. 60% ()

viperblade

Rok 2001 byl (alespoň pro Charlieho) rokem dobrým. Vypadal dobře, nepoužíval tak často slovo winning a vůbec se choval ještě jakžtakž normálně. A takhle by se dala shrnout tahle komedie - dobrá. Angie Harmon je sladká, Denise krásně blbá no a Charlie, jak už jsem řekl, zde ještě vypadá jako člověk. Výsledkem všech těchto faktorů (plus jako vždy dokonale hláškujícího Lovitze) je jednoduchá komedie na jedno použití, takzvaná jednohubka. Neublíží, neurazí, ale že byste se z ní najedli nebo měli chuť na další, asi nehrozí… 50 %. ()

Ceberus

Svěží nenáročná komedie s kvalitní hereckou sestavou. Charlie sice není ten typický romantický mazel jako třeba Grant nebo Gere, ale měl za sebou jak vážnou roli makléře (Wall Street), tak hlavně nemálo kvalitních komediální rolí (Žhavé výstřely, Všichni starostovi muži) a po tomto filmu přidal ještě další. Denise a Rosanna mají už patent na blonďaté fifleny (Můj soused zabiják), no a Angie prostě září. Mimochodem Sheen se s Richardsovou po tomhle filmu vzali, ale moc dlouho jim to nevydrželo. Jedinou výhradu bych měl ke scéně s avantgardním umělcem - fekální humor těžkého kalibru, který vůbec nebyl zapotřebí. ()