Oblíbené filmy (8)
Jason Bourne (2016)
Tak dlouho jsem se na tento film těšil, až to konečně přišlo. Co si budeme povídat, nic závrátného to tak úplně nebylo, ale nejvíce mě potěšilo, že v tomto díle se více řeší minulost Bourna. Na triky je tento film opět nesmírně bohatý, ale už to začíná být tak trochu odehrané, přesto Bourne je pro mě skvělým filmem.
Resident Evil: Poslední kapitola (2016)
Poslední díl? doufám, že ne :) protože, takto si představuju pravého residenta. Nebudu tady pomlouvat komentáře typu: odpad, nejhorší film roku, století, vesmíru :))) tento film mě opravdu velmi mile oslovil, film měl grády po celou dobu, hudba byla skvělá a několik záběrů bylo doslova exkluzivních viz. hořící benzín z budovy aj. vřele mohu doporučit všem fandům residenta evila
Všichni jsou v pohodě (2009)
Zeptejte se Cindy (2001)
Taková suprová romantická pohodovka na neděli. Hezký příběh a poměrně kvalitně herecky obsazeno.
První velká vlaková loupež (1978)
Viděno teprve až teď a moc se mi to líbilo, žádné speciální efekty nečekejte, ale herecké výkony jsou parádní.
Clausovi (2020)
Prvních 20-25 minut bylo nádherných, mělo to silný příběh, potom co se začal zaučovat Santou to poměrně kleslo, ale konec se povedl. Takže hodnotím jako průměr. Z průměrného filmu šlo v tomto případě udělat víc, ale na vánoční příběh dobrý. Belgická produkce
Radioaktivita (2019)
Pěkně natočený životopis Marie Curii Sklodowské. Musím říct, že mi to docela hodně poučilo o jejím ne zrovna snadném životě a hlavně o ní samotné. I když to byla chvilkami nuda, tak se mi velmi líbil pohled do budoucnosti.
Stážista (2015)
Tento film se mi líbí čím dál tím více. Opravdu pěkná komedie s perfektním hereckým obsazením a spousty humorných scének.