Andělé a panny

• Česko Decameron: Andělé a panny (více)

10 mladých Florenťanů si krátí dlouhou chvíli tím, že si vypráví dekadentní příběhy o lásce a pikantních milostných dobrodružstvích... (oficiální text distributora)

Recenze (92)

Yancl

Úchylné až se tomu člověk směje .. celý film je zahalen v erotickém rouše a nedává jinou možnost než sledovat přihlouplý děj až do konce. A poněvadž se autoři moc nezaobírali komickou stránkou, vznikl mix příběhů s jednoduchou pointou odehrávající se v historickém prostředí. Uštípnout kousek od každého žánru se ve výsledku jeví jako lehký odvar pomateného filmu. [43%] ()

MFZB

Podľa tunajších hodnotení a názorov sa mi do filmu veľmi nechcelo, ale nakoniec som si povedal, že padne dobre trocha také osvieženie pomedzi sledovanie hororov a veru že aj dobre padlo. Film je v konečnom dôsledku romantická komédia, ale tak je tam dosť veľa vtipných scénok, ktoré zaručene pobavia, teda určite je toto lepšie ako Úplná zverina. Neni to zase nejaké majstrovské dielo ale tak na jedno pozretie to je a je to na máriu pekných ženských, ktoré sa nám aj ukážu v plnej svojej kráse, takže radsoť sledovať takéto filmy.,.Spokojnosť ()

MaMitti

První hvězdička za hlášku: malí půjdou první a budou prorážet cestu :-), druhá hvězdička za hudbu a zejména za ten leitmotiv objevující se hlavně v závěru snímku (nevím, co to bylo za kapelu, ale bylo to úžasný), třetí hvězdička za kněze nekněze – pro mě osobně nejvíc sexy postavička z celého filmu (ale je fakt, že jsem to viděla asi od poloviny…). Celkově – nic moc, ale to něco málo, co tam bylo (viz hvězdičky) se mi fakt líbilo. ()

Arsenal83 odpad!

Už názov napovedá, že pôjde len o sprznenie legendárneho diela, ktoré si dokonca dovolili nazvať „romantickou komédiou“. Ani jeden z týchto prvkov nefunguje. Romantiku tu má zastupovať sexualita, no tým najmenej prirodzeným a mne neprípustným spôsobom. Dreveného Christensena je až bolestivé sledovať, výraz tváre totiž nemení vôbec. Film nie je dobrodružný, ani zábavný, je len strašne trápne presexualizovaný. ()

Sairina

Nadržené jeptišky, moderní hudba a dokonce i střelná zbraň. Tahle komedie je prostě šílená. Jako deset příběhů mi to nepřipadalo, spíše jen 3, ale některé prupovídky byly vtipné a výprava byla podařená, jen ta jedna herečka, která si to téměř rozdala v lese měla pěkně moderní botičky, to samé platí o střelné zbrani "prvorozeného syna, nebo spíše jediného", ruského knížete, asi filmaři neměli tolik financí kolik by potřebovali :) Bohužel mi to přišlo hodně vzdálené od předlohy, asi mají v hollywoodu jiné představy o klasice. Aspoň, že Anakin to s mečem stále umí. ()

• Príbeh je voľne založený na cykluse 100 noviel talianskeho autora Giovanniho Boccaccia pod názvom "Il Decamerone" (Dekameron), ktoré vyšli v rokoch 1349 až 1353. (Real Tom Hardy)
  • Bolo takmer nemožné, aby sa v 14. storočí dostal Rus do Talianska pre rozsiahle nepriateľské územia medzi dvoma krajinami. (Real Tom Hardy)