Na Manhattanu vypukla smrtonosná nákaza, která mění lidi v krvelačné bestie. Šestice obyvatel domu musí přetrvat noc chránicí své obydlí a životy do doby, než bude mít magistrát města vše pod kontrolou. (LIVINGDEAD)

Recenze (58)

Astaroth12

Aké mám pocity z tohoto filmu?Zmiešané!!! Páčila sa mi rýchlosť akou Krysy resp.Krysý ľudia útočili. Páčil sa mi dej,mal punc originality. Páčili sa mi lakačky,niektoré sa vydarili. Páčila sa mi strašidelnosť,hlavne pri momentoch útočiacich Krysých ľudí. Páčili sa mi gore efekty,ktoré považujem za dosť vydarene. Vytáčali ma postavy,ktoré boli veľmi nesympatické. Vytáčala ma kamera,ktorá bola totálne mimo diania. Vytáčal ma psycho strih,ktorý mi vadí v každom filme a tu to nebolo ináč. Vytáčala ma hudba,ktorá sa sem vobec nehodila. Vytočil ma režisér,ktorý z tohoto námetu mohol vytrieskať kurva veľa. ()

destroy83

Americká akčně pojatá krysí zombiárna, která nabízí divákovi vysokooktanovou, místy střihově zběsilou, krvavou jízdu v ulicích Manhattanu. Ve vlastním příběhu sledujeme partičku obyvatel staršího bytového domu, která se snaží odolávat krvavým útokům zmutovaných krysích lidí (krysích zombie?), jejichž řady se v okolí po kousnutí infikovanými krysami rozrůstají exponenciální řadou. Ústředními hrdiny snímku jsou bývalý boxer, který pálí za svou sousedkou pracující v nedalekém baru, jeho černošský kamarád a dcera vracející se z vojenské mise. V domě divák může ještě potkat dva starší týpky, umaštěného údržbáře a syna objektu touhy správňáckého ex-boxera, který si to s krysákama rozdává holýma rukama. Strachu plné barikádování se v domě je jen začátek této adrenalinové jízdy, která zběsilými naháněčkami v manhattanských ulicích rozbuší srdce každého hororového fanouška. Na to, že se jedná o režisérovu prvotinu, je snímek obstojně řemeslně zvládnut a disponuje slušnou porcí napětí, zdařilých masek a pořádného gore. Příběh je sice prostý, ale úderný jak rána pěstí do hlavy. Herecké výkony nejsou zrovna oscarové, ale žádné herecké křeče se díkybohu také nekonají. Třešničkou na dortu je vynikající hudební doprovod. Takže u mě za poctivé čtyři hvězdy. ()

*CARNIFEX*

Clutch je chlapík, ktorý je ochotný podať pomocnú ruku komukoľvek zo susedov. Býva v jednom z obytných domov na Mulberry street. Všetci majú špeciálny, takmer rodinný vzťah. Situácia na Manhattane sa náhle mení po ojedinelých útokoch besných krýs na ľudí. Ten kto bol napadnutý sa stáva akým si krysím zombie. Okolnosti naberajú rýchly spád a "obetí" nezadržateľne pribúda. Podarí sa Clutchovi dostať všetkých svojich susedov do bezpečia?? Z pohľadu drámy a vzniknutej situácii pri boji o vlastné životy je tento film na dobrej úrovni. Avšak pohľad trasľavej kamery pri útokoch zombie, ktoré sú točené prevažne v tme, tento film, ako horor, len znehodnotili. Zrejme nato mali svoje dôvody. Príde mi to ako keby nebol dostatok financií na masky a kvalitu ich prevedenia. Len vďaka úplnému záveru, akým spôsobom sa príbeh uzavrel, dávam tri hviezdičky. ()

JASON_X

Syrový a neradostný nízkorozpočťák z ulic dolního Manhattanu o náhle vypuknuvší děsivé virové epidemii. Ta se lavinovitě a nezadržitelně šíří, protože nakažení lidé mají jedno neovladatelně silné puzení - pokousat a sežrat co nejvíc dalších lidí. Nákazu mají na svědomí krysy, jejichž kousnutím se na člověka přenesl záhadný virus který nejenže způsobuje agresivní kanibalismus, ale navíc i nakaženým lidem roztomile mění xichtíky na jakési "krysolidi". Film je velmi povedený, se skvělou realistickou atmosférou, s dobrou výpravou a věrohodnými interiéry, s dobrými neznámými herci, ale bohužel trpí jednou vážnou chorobou, kterou trpí skoro všechny dnešní podobné filmy, a tou je naprosto příšerná ruční kamera. Pro některé citlivější jedince, mající v oblibě pomalé a klidné záběry (jako jsem třeba já), jsou některé scény téměř nekoukatelné. Z toho důvodu dávám jen průměrné hodnocení, i když film by si objektivně zasloužil minimálně o jednu hvězdu víc. Ale tohle je jediný způsob, jak můžu protestovat proti soudobému kameramanskému debilismu. ()

Hadža

Celkem sympaticky horror ,kde Manhattan zaplavi utoky nakazenych krys,po jejich kousnuti se lidi stavaji agresivnejsimi a predevsim dostavaji velkou chut na lidske maso!Obyvatele jednoho cinzovniho domu bojuji o sve preziti!Co vsak film srazi, je opet nesympaticka trhava kamera ve vypjatych scenach,kdy uz je to prestane bavit....? ()