Na katolické střední škole se populární a velmi krásná dívka (Mischa Burton) spojí se školním reportérem, aby vyšetřili případ ukradených závěrečných testů. Ale když už mají své podezřelé, na povrch vyjde obrovké spiknutí. (Sydonai)

Recenze (176)

Crackonosc

Malý a nenápadný film, o "detektivním" připadu na středni, který sice nevybočuje z průměru, ale má jednu velmi příjemnou vlastnost - je zároveň dobrou parodií na noir detektivky a zároveň dobrou noir detektivkou, takže se hodí i pro ty, kteří se chtějí bavit i pro ty, kteří chtějí aspoň trochu přemýšlet. Škoda toho beverly hills prvku navíc - vztahová rovina je plochá a nezábavná. Na jedno odpoledne ideální oddechvka. ()

Chrustyn

Nenápadný ale slušný příběh o trampotách studentů na střední škole a jednom detektivním případu ukradených testů, který se pokouší vyšetřit jeden ze školních loserů. Kdyby se film více zaměřil na detektivní zápletku než na hlavního hrdinu snažící ho se sbalit třídní krásku mohl být o dost lepší, takhle z toho vyšla "jen" slušná podívaná, kde se párkrát objeví i Bruce Willis. ()

Deimos

DVD/// Obsazení 6/10 Děj 6/10 Hudba 5/10 Prostředí 6/10/// +Bruce Willis dokáže i na malém prostoru nevídané, sympatická Mischa Barton, v zásadě se jedná o velice kvalitní detektivku -slabá komediální část, Willis tu opravdu moc prostoru nemá/// Nechtěl jsem si nechat tento film ujít především kvůli Bruceovi, jinak by mě to ani moc nezajímalo. Nakonec film dokáže zaujmout hlavně svojí propracovanou detektivní částí. Celkově se však jedná o dost průměrný film, od kterého jsem si sliboval víc./// Celkem 58%/// ()

FilmWave

Nápad přesunout detektivní vyprávění á la Raymond Chandler na střední školu není úplně špatný a vnitřní hlas hlavního hrdiny a občasné parodické vtípky celkem ujdou. Ale to vydrží tak na půl hodiny, film je navíc stylizován lehce halucinogenně trochu jako "Hele vole, kde mám káru?" a místy opravdu dost nudí. ()

Radiq

Podařené a né že né. A né kvuli Willisovi. Ten tam sice měl důležitou roli a zvládl ju dokonale, ale co mě fakt dostalo, byla nenásilná povaha to divákovi nějak násilně vnutit. Potělilo mě několik nechutnejch nebo vulgárních vtipů, který ale byly fakt vtipný a né jak jak třeba v nějakejch pubertálních kravinách, kde se mele jenom o chlastu a šukání. Děj kolem novinařiny byl zajímavej a příběh se linul souvisle a nekřivil mi páteř. Herci celkem sympatičtí, včetně hlavního ojebákovanýho představitele Reece Thompsona. Potěšilo mě to... ()

• Zhruba v čase 01:04:00 vidíme ve filmu záběr na ulici Kennedy Boulevard v Bayonne v New Jersey. Záběr na stejnou ulici můžeme vidět ve filmu Válka světů (2005), kdy v jednom z domů bydlel Ray Ferrier (Tom Cruise). (joecole20)