Reklama

Reklama

Soukromé pasti

(seriál)
Česko, (2008–2011)

Hrají:

Zdena Studenková, Jan Budař, Martha Issová, Josef Polášek, Marek Daniel, Miroslav Etzler, Klára Issová, Roman Zach, Vilma Cibulková, Aňa Geislerová (více)
(další profese)

VOD (1)

Série(2) / Epizody(16)

Obsahy(1)

Ty nejhorší pasti si na sebe stražíme sami. Někdy s pomocí našich blízkých. A těm zase pomáháme my. Soukromé věci jsou složité a nikde se to neučí. Navíc býváme zmatení. Nemluvě o tom, že doba je rychlejší než my a všechno se mění – než si s něčím poradíme, je to jinak. (TV Nova)

Recenze (280)

Arachneuss 

všechny recenze uživatele

Na Soukromých pastích je jasně vidět rozdíl mezi herci jenž v nich hrají a herci Ordinace z Růžové zahrady. Zatímco v Ordinaci hrají druhořadí herci, co se na své scény a role připravují pár hodin, takže pak předvádějí grimasy, umělé emoce a naprosto odporné vtipy, tak v Pastích hrají herci prvořadí, herci co mají roli jen jednu v jednom díle a na tu se připravují dny a týdny, takže jsou Vám (alespoň mně) sympatičtí, chápete jejich činy a emoce jenž hrají, jsou kurevsky hodně přesvědčivý. ()

triatlet 

všechny recenze uživatele

1.díl (30%) Něžný vetřelec : herecké obsazení výborné; Šafránková hravě přehrála Tatianu, která měla největší prostor. Celkově zbytečné, rozvláčné; takových příběhů už bylo (i s Tatianou). Devětapadesát minut uvažování o jednom rozhodnutí během jednoho týdne a v závěrečné minutě "Po roce...". Tak to je fakt klišé. 2. díl (100%): Fajn brigáda. Podobně jako "Tatínkova holčička" taky drsnější téma. Výborný scénář Lenky Wimmerové. Skvělá Sandra Nováková. Role jí sedla, perfektně zahrála. Na rozdíl od "DNA jako důkaz" jsem tady věřil závěrečnému setkání hlavní hrdinky s otcem svého vyvoleného. 3. díl (30%) : Jiná láska: Zase dobrá ústřední herecká trojice. Ale souhlasím s AngelAngie - nemožný scénář: školní prostředí, děti mezi hádajícími se rodiči, v závěru mi Stivínové bylo celkem líto: manžel (Rašilov) jí nadává za milenku (Norisová), milenka za manžela a ona kouká po další ženský... Tak to teda ne. Nova se snaží, ale gól z toho zatím není. Přitom scénáristka Petra Ušelová (Pusinky) psala o tématu sobě vlastním. 4.díl (20%): DNA jako důkaz: Tak to nebyla past, to byl přímo labyrint. Jeden otec (který nechtěl mít děti), dvě matky a tři právníci. Výsledek: Viktor (Budař) bude vychovávat svého bratra v domnění, že je to jeho syn... Za všechno může zahradník (Hanák). Zatím nejslabší díl; i herecky. 5.díl: (70%): Láska v moll: Ústřední trojice opět v pasti. Spisovatel Jan (Bartoška, většinou s cigaretou) mezi třemi osudovými postavami - redaktorkou (Cibulková), lékařkou (Vašáryová - slova Jana :"Tvůj slovenský akcent je sexy." ) a Smrtí. Scénáristka Milena Holcová (http://www.milenaholcova.cz/) zmiňuje, že když o eutanazii může točit Alejandro Amenabar, tak proč ne Dan Wlodarczyk. U filmu HLAS MOŘE od Amenabara jsem ale na rozdíl od Lásky v moll chvílemi ani nedýchal... Pěkné scény s lavorem; ta první končí zbytečně moc brzy v posteli s nadbytečnou veverkou. A blýskání ve chvíli, kdy Marie najde Jana po mrtvici, to bylo taky zbytečné. Osobně je pro mě zatím těžké zvyknout si na Nově na vnitřní monology postav, možná raději zkusím nějakou povídku od Holcové, která napsala scénář ještě k dílu Rozhovor, přečíst. 6. díl: Malý terorista (70%): Zatím nejlepší scénář, prolínání dvou příběhů - spolužáky šikanovaný školák doma terorizuje macechu za pomocí vychovatelky. Vtipné dialogy, herecky opět velmi dobře vybraná skupina aktérů. 7. díl: Tatínkova holčička (90%). Děsný, hrozný, silný příběh. Téma zneužívání paralelně řeší i v nových dílech Nemocnice na kraji města, ale tam scénu zneužívané dívky zastíní další "košatý" děj. Už jen kvůli tomuto dílu mělo cenu, aby Nova projekt Soukromých pastí natočila. Zpověď Veroniky (Berenika Kohoutová) byla jinačí než předešlé pohledy do kamery, takže mě v závěru ani nepřekvapily psycholožky. Ale překvapila mě matka (Vanda Hybnerová)... Scénář:Petra Ušelová, hudba: Michal Pavlíček. 8. díl: Ukradená spermie (30%). Pokud chtěli scénáristi Irena Obermannová s Milanem Cieslarem natočit parodii, pak se jim to povedlo. Slovy jednotlivých hrdinů: "To je šílený!" (A. Polívková), "Cítím se jako oběť laboratorního násilí." (M. Daniel), "To je absurdní.". Na rozdíl od Fajn brigády a Tatínkovy holčičky k pousmání. Herecky velmi dobré, ale že by ze života? 9. díl: Smím prosit o lásku. (20%) Scénář: Lenka Wimmerová. Legrační. Taneční scéna příliš okatě podobná Popelce. Studénková zahrála dobře. Celkově nudnější. 10. díl: Tři do páru. (80%) Režie: Dan Wlodarczyk. Hvězdné trio hereček. Ivana Chýlková poprvé v roli babičky zase střihla jednu ze svých metamorfoz, Martha Issová se dobře vžila do role maminy a nakonec v jejím vzkazu pro odcházejícího manžela byla celkem pěkná pointa: "Příště nerozhoduj sám, nech za sebe rozhodovat jiné." Táně Pauhofové role redaktorky neskutečně sekla:-) A Budař zahrál správně bloudícím dodatkové číslo. Vzkazy přes kameru byly oživením, ale v životě by jich bylo přece jen nějak moc... 11. díl: Riskantní interwiev. (80%) Zase vynikající trio hereček - Balzerová - Žilková - Švormová. Pěkný scénář Mileny Holcové. 12.díl: Exmanželkou snadno a rychle (70%). Na rozdíl od předchozích dílů téma zpracováno optističtěji úsměvněji. () (méně) (více)

Reklama

Marthos 

všechny recenze uživatele

V rámci současné seriálové produkce nesporně výjimečný cyklus, odhalující stále ještě nevyužitý scénáristický potenciál jednotlivých tvůrců. Kaleidoskop osobních monodramat, přinášejících očekávatelnou diskusi ve vnímání současné české společnosti, je především vynikající studnicí lidských charakterů. Jen minimálně lze v českých seriálech vnímat blízkou sounáležitost rozehrané situace a nebanální uchopení postav, s nimiž je divák chtě nechtě konfrontován. Svého vrcholu tu dosahují bezezbytku také mnohé herecké výkony, ať už v ženských (Brodská, Balzerová, Žilková, Studénková, Kostková, Vilhelmová, Geislerová, Vášáryová, Cibulková, Chýlková, Issová a další) či mužských (Vaculík, Bartoška, Dlouhý, Langmajer, Hádek, Daniel, Budař, Etzler, Kratina, Navrátil a další) partech. Soukromé pasti jsou mimo své výrazné kvality jakýmsi vykoupením z hříchů nekonečných seriálových šuntů, pro něž je TV Nova společným jmenovatelem. Zdá se, že i mezi hnojem existuje malá šance na úspěch. ()

noriaki 

všechny recenze uživatele

Není to špatné, ale průměrnost projektu vynikne při srovnání s téměř libovolným filmem či seriálem skandinávské kinematografie. Budu opakovat po sto padesáté stejnou výtku a znovu se opřu do papírem šustících dialogů. Téma k tomu svádělo, scénáristé vábničce podlehli a napsali repliky, které trhají uši. Postavy s oblibou recitují filosofická moudra, pronášejí hlubokomyslné úvahy a zpytují svědomí na mnoho způsobů. Pak svou zázračně nabytou duchaplnost opustí a s okolím komunikují veskrze banálními dialogy. Tahle schizofrenie podráží nohy pocitu přirozenosti, o který mělo jít tvůrcům především. ()

kajas 

všechny recenze uživatele

"Něžný vetřelec" - Tatianu mám celkem ráda a Lukáše taky, takže obsazení v pořádku. I děj mě zaujal, sama nevím, jak bych se v roli Karolíny zachovala. ****. "Fajn brigáda" - Parádní díl. Sandru jsem z "Ordinace" zrovna nemusela, ale zde mě příjemně překvapila. Konec taky perfektní. *****. "Jiná láska" - Opravdu realistický pohled do života lesbiček. Obě hlavní představitelky byly fantastické. ****. "DNA jako důkaz" - Tereza Voříšková je hvězdou své generace. V tomto dílu je krásně vidět, jak se historie opakuje (kdo viděl, ví, jak to myslím). Pro mě přesto jen za ***. "Láska v moll" - Úžasný herecký výkon tří hlavních hrdinů, také musím poprvé vyzdvihnout přenádhernou hudbu a její dojemnost. *****. "Malý terorista" - Romanovo chování mi v mnohém připomnělo rozmazleného synáčka máminé kamarádky, takže pro podobnosti s realitou *****. "Tatínkova holčička" - Naprosto neuvěřitelný (ale bohužel pravdivý) pohled na sexuální zneužívání mladistvých. Pořád jsem doufala v potrestání zla, ale konec mi vehnal slzy do očí. Kam jen ten svět spěje? Nejlepší "soukromá past". *****. "Ukradená spermie" - Herci mi byli nesympatičtí, hlavní hrdinka byla (s prominutím) úplně pitomá. *. "Smím prosit o lásku?" - Je vidět, že po sedmi výborných příbězích už nic lepšího nepřijde. Se "Soukromými pastmi" to jde z kopce a tento díl je toho důkazem. Skoro žádný děj, konec vlastně úplně chybí. *. "Tři do páru" - Tak tenhle díl byl opravdu ze života, protože podle mého názoru se do takové situace dostává tak polovina národa českého. Vzhledem k rozhořčení nad minulými díly pouze ***. "Riskantní interview" - Eliška Balzerová zahrála opravdu na výbornou, ale o Veronice Žilkové už takové mínění nemám. Nikdy jsem ji moc ráda neměla a zde mi byla opravdu nesympatická. Příběh ale jinak patřil k jednomu z nejlepších. ****. Září 2011: začala jsem sledovat i novou řadu. Po dvou dílech jsem s výsledkem velmi spokojená. "Nezabiješ" - Pochybuji, že tento díl zbytek série překoná. Spolu s "Tatínkovou holčičkou" vrchol tohoto počinu. Nikde jsem Jiřího Langmajera neviděla hrát lépe. *****. "Manželství nebo život" - Terezu Kostkovou nemám jako herečku vůbec v lásce, jinak to ale nebylo špatné pokoukání. ***. "Útěk" - Nesnáším chlapy. I Vojta Dyk si zaslouží takhle skončit, když hraje takového... Bohužel i tohle je realita. A sakra dobře zobrazená (i když mi poprvé v životě lezl na nervy Jirka Mádl a ta nána, co hlavního hrdinu svedla, byla taky otřesná). ****. "V síti" - Myslím, že z takového tématu šlo vytěžit daleko víc, ovšem Kryštof Hádek se spolu s Etzlerem zařadil mezi největší slizouny celé série. ***. Cyklus zatím skončil a já po dvou řadách hodnocení zachovávám. ()

Galerie (250)

Zajímavosti (14)

  • Jako hotel, v němž se odehrála zásadní část dění, byl použit zámek Blažkov, jenž se nachází v obci Myštěves. V jednom záběru, kdy Katka (Tereza Ramba) nešťastně pozoruje rvačku mezi Viktorem (Jan Budař) a jeho otcem (Tomáš Hanák), je za Katkou nad oknem vidět erb rodu Ritter von Mallmann, včetně latinského nápisu: „Procellae non terrent,“ v českém překladu: „Bouře neodradí.“ (Nick321)
  • Ve filmu si zahráli rozvodové právníky v té době nejprestižnější čeští právníci Josef Lžičař a Tomáš Sokol. (sator)
  • V epizodě "Tatínkova holčička" ve scéně, kdy mlátí Ondřej (Miroslav Etzler) Veroniku (Berenika Kohoutová) opaskem přes zadek, mládil Etzler místo herečky, aby jí neublížil, Etzler opaskem o své stehno. Po nátačení ho měl plné modřin a celé od krve. (MTHRFCKR)

Související novinky

Noir Film Festival slaví 5. narozeniny

Noir Film Festival slaví 5. narozeniny

16.08.2017

Cynismus Humphreyho Bogarta, šarm Roberta Mitchuma, křehkost Lizabeth Scott, rafinovanost Alfreda Hitchcocka, temné příběhy z Mexika, napínavé filmové jízdy noirovými vlaky a standard v podobě… (více)

Reklama

Reklama