Režie:
Manuel PradalKamera:
Giorgos ArvanitisHudba:
Ennio MorriconeHrají:
Harvey Keitel, Emmanuelle Béart, Norman Reedus, Joe Grifasi, Lily Rabe, Kim Director, Brian Tarantina, Laurence Covington, Karen Lynn Gorney, Jacques Pisias (více)Obsahy(2)
Vincent je pohlcen vlastní minulostí - před třemi lety jeho ženu zavraždil neznámý taxikář a od té doby nemá Vincent klid. Jediným cílem je pro něj pomsta. Sousedka Alice Vincenta miluje a je přesvědčena, že ví, jak jej udělat šťastným. Podle svého promyšleného plánu se rozhodne stvořit viníka, jemuž by se Vincent mohl pomstít. Ne všechno se ale dá předem naplánovat... (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))
(více)Recenze (42)
Jedno je jisté, tento film mě donutil o něm přemýšlet ještě následující den po zhlédnutí. Během filmu jsem si kladl otázku, kam jej žánrově zařadit. Thriller, krimi, zvrácená romance, netradiční detektivka, ulítlé psychodrama? A po jeho skončení nejsem moudřejší. Rozhodně jeden z nejzvláštnějších filmů, které jsem v poslední době viděl. ()
Keitel nikdy nezklame a Béart je mi nepříjemná už z jiných filmů.Mluví jako když slova vyplivuje a její projev je nevýrazný a tím film dost ztratil..Jinak film je dobrá podívaná , neříkám,že nejlepší,ale dobrá.Vše je reálné ale na škodu je ten šedomodrý filtr kamery aby zdůraznil ponurost a bezútěšnost prostředí ve kterém se odehrával..Je to jak z komiksu.To dost uškodilo.Mě film zaujal ()
Když vidím u názvu thriller a psychologický, představím si nějakou věc z který budu vedle ještě týden, poněvadž mě psychologicky dostane do kolen jak to umí pár podobných snímků. Bohužel Crime jen volně plyne a absolutně nic zvláštního nenabídne. Potom vše dostává lepší spád zhruba v polovině, ale obrovsky rychle zase klesá tam kde byl na začátku. Potom bych čekal nějaké zvraty, protože u takových snímků je to nejdůležitější věc. Ano jeden se objevil a docela překvapil, ale to bylo vše... 4/10 = 40% ()
No tento Zločin nebyl zrovna nejlepší počin. Plno lidí určitě pomluví nahýho šukajícího Harveyho Keitela, ale každej nemusi mět postavu jak Brad Pitt, že. Právě jeho postava (teď nemyslim tělesně) byla podle mě páteří celýho filmu... rozhodně byl zajímavější, než divná divoženka a traumatizovanej hledač vraha. Bumerangy, balící technika v taxiku, alkoholické excesy i prozření oběti a změna v dost šílenýho (nebo spíš ještě šílenějšího) taxikáře, to se musí uznat jako jedinej velkej klad filmu. Přitom Normana Reeduse jsem dycky měl rád. A z Emmanuelle Béart zbyly hlavně ty kozy a krása... Jo a ten pesan byl taky pěknej... :-) ()
Průměrná záležitost, která mohla být zúročena mnohem lépe. Psychologické drama až antických rozměrů... Nestalo se tak, tíživé pochyby o vině a trestu byly smeteny scenáristickou kličkou do vod (předvídatelného) thrilleru. Emmanuelle Béart víc sluší francouzština, zato Harvey Keitel bodoval ostatně jako všude, kde se kdy objevil. ()
Galerie (4)
Photo © ARP Sélection
Zajímavosti (1)
- Natáčení probíhalo v New Yorku v USA. (Terva)
Reklama