Reklama

Reklama

VOD (1)

Conrad je dospělé dítě. Když mu bylo jedenáct let, rodiče se sbalili a odjeli na dvacet let do Paříže, zatímco starosti o Conrada nechali na personálu luxusního newyorského hotelu. Teď je Conradovi přes třicet a jeho život je plný známostí na jednu noc, alkoholu a fl ámování. Tomu je ale konec, když se jeho rodiče rozvedou a pravidelný přísun peněz skončí. Conrad se stěhuje ke svému nejlepšímu příteli Dylanovi a brzy se zamiluje do Beatrice. Jenže dívka jeho snů chodí právě s Dylanem. Podaří se mu získat pravou lásku a zároveň udržet přátelství? (Bontonfilm)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (53)

chelseaman22 

všechny recenze uživatele

Vem si mne Olivie! Podmanivě fascinující týden uběhl jak voda. Stále stejná temně rudá kravata, uhrančivé oči slečny Olivie a jedno léty oprýskané Volvo. Fantastické, decentní a surrealistické dialogy prokládané podmanivým mihotáním řas božské Olivie hrající Vivaldiho Jaro. V ten moment bych zastavil čas a z plna hrdla dýchal tu vůni jara, jelikož co nevidět Olivie vstane a pohádce bude konec. 95% ()

castor 

všechny recenze uživatele

Neuvěřitelně lehce proplouvá životem, je mu čtyřicet, rodiče ho dotují, užívá si večírků, návštěv galerií, koncertů a dámské společnosti. Nemusel se starat o nic z reálného života. Teď tenhle narcista, těžký alergik a příšerný spisovatel dojel, respektive ho rodina odstřihla. A jeho život je ve skutečnosti zoufale prázdný. A pro diváka je tahle půldruhá hodinka docela zbytečná. Tvůrci na malém prostoru netuší, co vlastně chtějí vyprávět. Pár slušných momentů nakonec vysvitne, ale ve výsledku tu máme sice vznešeně (sofistikovaně) se tvářící látku, ale uvnitř utahanou, nudnou a nijak přínosnou. Woody Allenem bych se tu neoháněl, ten je povětšinou sázkou na jistotu v podobě precizně napsaných dialogů a mile absurdních situací, Glanzovo dítko se jen plácá okolo poloprázdných ambicí. Jason Bateman nestrhne, zájem o jeho postavu chybí, Olivia Wilde už poněkolikáté selhala v čichu na kvalitní role (stejně jako v případě kousků Lidé jako my, Kovbojové a vetřelci, On the Inside nebo Kouzelníci). S takovou jí budeme brát skutečně jen jako tu s úžasnýma očima. ()

Reklama

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Zbývá mi 36 hodin čistého prádla. Nevím, co mám dělat." Tak to bývá, když člověk nikdy v životě nemusel řešit přízemní problémy typu bydlení, zaměstnání nebo potrava. Já těmito týpky obvykle pohrdám a upřímně jim přeju každý podpásový úder zasazený realitou života, takže ani v případě Conrada tomu nebylo jinak. Trošku mne sice obměkčil svým sarkastickým smyslem pro humor, ale tak už to chodí u lidí, kteří nemusí vstávat před jedenáctou. Co je horší, tak patrně poprvé v životě mne zklamala Olivia Wilde, jejíž Beatrice ve mně nedokázala vyvolat žádnou emoci ani vášeň. To je smutné, takže jsem rád, že se mi dobrou náladu pokusil zachránit alespoň malíř Dylan rozdáváním vozidel značky Volvo svým bývalým přítelkyním a kamarádům. ()

nash. 

všechny recenze uživatele

Málokdy se mi stane, aby se mi důležité postavy příběhu zdály tak nezajímavé a nesympatické, že je mi jejich osud ukradený. Tady se to stalo. Možná tomu napomohla i utahaná nuda, která z příběhu nedokázala vykřesat jediný opravdu záživný moment. A to přesto, že nechybí nápady, občas špetka humoru či vydařený dialog, a je vidět také snaha o promyšlenou práci s obrazem i téměř neustálý dialog příběhu a filmového vyprávění s literaturou, ať už konkrétními díly nebo románovými pravidly. ()

M.i.k.e 

všechny recenze uživatele

film který se snaží si hrát na kdo ví jak sofistikovanou a vznešenou podívanou.Ve skutečnosti je to ovšem pouze roztahaná nuda,jejíž potenciál být solidním romantickým čímsi byl ubit hned v zárodku.Najde se sice pár světlejších momentů,ale celkový obraz to nezmění.Pokud si budu něco z tohoto filmu pamatovat,pak absolutně uhrančivou Olivii Wilde...ale s ní to mám takhle u každého filmu...40% ()

Galerie (17)

Zajímavosti (2)

  • Natáčelo se v New York City (New York, USA). (BMW12)

Reklama

Reklama