Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Pohádka o zlobě, odvaze a všemocné síle lásky... Vstoupit dvakrát do temné jeskyně víly Asterie (Z. Adamovská) se ještě nikomu nepodařilo. Každý, koho sem přivedla náhoda nebo zvědavost, zkameněl. Teprve statečný Tomáš (O. Vetchý) dokázal přesvědčit vílu o tom, že svojí zlobou trápí především sebe. Nakonec to ani nebylo tak těžké. Stačilo v Asterii probudit cit lásky. (Česká televize)

(více)

Recenze (24)

Jezinka.Jezinka 

všechny recenze uživatele

Rázná hospodyně stárnoucího rytíře krmí svého chlebodárce, jeho dceru a svého syna krupičnou kaší, ulovenou zvěř rozdává chudině v podhradí, skoro by se chtělo říct: Podhradím obchází strašidlo, strašidlo z jeskyně zla. A protože jeskyně je opravdu velká, ještě tam jedno strašidlo zůstalo. Pak tam taky je to, čemu se říká živá socha, tedy neříká, ale docela by to sedlo, protože na to, že má být zkamenělý, je Klean docela ukecaný, takhle živá zkamenělina je poměrně strašidelná. Představte si tu hrůzu, kdyby vám třeba schody chtěly povyprávět, co za den viděly. Ještě jeden vtipný moment nastává ve chvíli, kdy Torelína dává Vilémovi meč po svém mrtvém muži. Ani se nedivím, že chudák Ambrož někde bídně zahynul, když meč nechal doma. Otázka je, co si vzal s sebou jako zbraň - vařečku? Kdyby se mohly dát půlhvězdy, tak tady půlku přihodím, on ten příběh je dobrý a obsazení luxusní, jenže těch nelogičností, zkratek a igelitu na hlavě víly z jeskyně zla je víc, než jsem dnes ochotná tolerovat na plné čtyři hvězdy. ()

PollyJean 

všechny recenze uživatele

pěkný úlet. Nejlepší je tam Vetchý, zvláště pak v jeskyni, kde je svými hláškami naprosto imunní vůči rádoby ničivé a zlé atmosféře. Korunuje to hláškou, že by si nikdy nevzal dceru hradního pána, neboť neumí vařit, načež si nabrnkne o 700 let starší skalní vílu, která - předpokládám - jistě umí vařit hodně dobře. ()

Reklama

Adam Bernau 

všechny recenze uživatele

Marná, ale nikoli zoufalá studiovka. Kostka chce provdat dceru Rackovi, Rösner pózuje, Vetchý si hned s každým tyká, Jirásková dělá chytrou, Anderlová kazí dojem a Adamovská si hojí mindráky. Dopadne to dobře, totiž snad, protože jak upozorňuje Pollyjean, s tim vařením to Vetchý nemá moc dobře pořešený. Jinak tam ale samozřejmě všichni jedou na hluboké city apod. ()

milos.bradik 

všechny recenze uživatele

Dobře zahrané, ale ten propletenec vztahů trochu připomíná Cimrmanovu hru a čekal jsem jestli nakonec nebude vichr z hor. Jinak se mi to docela líbilo. Jen mi přišlo, že i když Rösnerovi tady bylo jen 40 let a byl pouze o devět let starší než Andrlová, tak tady vypadá spíš jako její otec a proti Rackovi, kterému bylo přes šedesát, to nevypadá zas až na takový velký rozdíl. Takže za mne 50 %. ()

honajz 

všechny recenze uživatele

Já nevím. Třeba celou dobu jsem měl pocit, že Asterie a Torelína jsou sestry, takže mi v závěru přišlo dost divné, že si syn bere sestru své matky. Ale i pokud to tak nebylo (asi ne), pořád tam ty věkové rozdíly mi nějak neštymují - on tady Rösner i přes tu paruku nevypadá jako nějaký mladík, do kterého se zbouchne mladá holka, Adamovská, v reálu o tři roky starší, vypadá jako Vetchého starší sestra... Navíc se postavy chovají divně. "Ne, nechoď sem!" - "A co se mi může asi v neznámé a neprozkoumané jeskyni, kde vy jste uvízli, stát?" Nebo: "Pojď, musíme je hned zachránit!" - Střih: maminka uklízí, synek přemýšlí, kdy vyrazí. Nebo: Synek jel sestru taky hledat, a přestože jsem věděla, kde ta holka je, neřekla jsem vám to a nechala vás celý den jezdit zbůhdarma po lese. - Ale na druhou stranu některé Kostkovy, a hlavně Vetchého hlášky (btw, kde v té jeskyni vzal jablko? A když mohl ven z jeskyně, proč nedošel domů pro pomoc? A umí víla vařit?) to drží docela nad vodou.A také to vyznění je hezké, že než by měl být člověk sám a zatrpklý, je lépe být mezi lidmi, kteří ho mají rádi. ()

Galerie (4)

Reklama

Reklama