Uneseni

Jaimova rodina nestihne oslavit první den v novém domě, do kterého se právě přestěhovala, protože je přepadne skupinka ozbrojenců v kuklách. Jediné, co požadují, jsou peníze a cennosti. Celá věc se však zkomplikuje, když matka s dcerou začnou klást odpor... (TV Horor Film)

Recenze (106)

*CARNIFEX*

Napriek tomu, že sa Jaime spolu s rodinou nasťahuje do nového domu, ich radosť dlho nepotrvá. Hneď v prvú noc sú prepadnutí trojicou Albáncov, ktorí sa za vidinou získania honosného majetku nezastavia pred ničím. Bez ohľadu na niekoľko výčitiek užívateľmi, "nelogická logika" správania obetí či útočníkov sa napriek pár detailom, dala prehltnúť. Čo ma ale prekvapilo najviac, sú skutočne presvedčivé herecké výkony. Najmä vďaka nim je "Secuestrados" pomerne vydareným psycho thrillerom. Po dlhej dobe, konečne "vydarený" hororový záver. Škoda len, že sa v snímku neobjavilo viac prvkov, ako len dve slušné gore scénky - 60%. ()

Pilda17

Takových hororů je hrozně moc a radši jsem nic nečekal. Celý se to táhne vlažným tempem a nic se neděje, až na pár pokosů o útěk a podobně. Ale závěrečné minuty celý film zvedly minimálně o dva stupně. Do samotného závěru jsem přemýšlel nad jednou hvězdou, ale nakonec dám víc. Brutální závěr s naprosto nepředvídatelným a nečekaným koncem si zaslouží pořádně ocenit.. 6/10 = 60% ()

castor

Tak tady něco nesedí. Prolog jaksi nesouvisí s tím, co jsme viděli v následujících minutách, respektive v hodně drsném závěru. Nebo jsem něco zaspal? Přesto se před námi rozkládá španělské řemeslo vysokých kvalit, kamerové jízdy pěkně dlouhé a šikovně představující interiér moderního domu, napětí graduje až do syrového finále, herci velmi solidní, i když žádní plakátoví sympaťáci to nejsou. Postavy jednají s ohledem na žánr ne úplně hloupě, i když logických lapsů by jeden nespočítal na prstech jedné ruky. Tvůrci nám velmi rychle a účinně představí tříčlennou rodinku, která po přestěhování do honosného sídla chce strávit první večeři společně. Proti je nejen dcerka, která chce vypadnout za svým přítelem, ale i trojka španělsko-albánských násilníků, kteří chtějí krást, ponižovat a možná i vraždit. Nervozita roste, chyby se kupí, emoce se nedají skrýt. Odpadové hodnocení samozřejmě nechápu, viděl jsem desítky thrillerových kousků, které by si ho zasloužilo spíš. Rozdělení obrazu na polovinu je zajímavé, tvůrci ale měli postupovat kapku jinak. Obě půlky zaráz jaksi sledovat důsledně nejde. Měli ukončit jednu polovinu (otřesený otec po nehodě v autě) a dát prostor druhé (dcera prchající před násilníkem). Nápad ale dobrý, stejně jako celková práce s otřepanou látkou!! Velmi slušné tři *.. ()

Hrabka

Když dá něčemu livingdead odpad, tak ten film je většinou dobrý. Jeho a některé další je nutné brát s rezervou, snaží se být jen co nejzajímavější na úkor určité objektivnosti (ricci.s - chtěl bych vidět tebe, jak bys dokonale provedl nějaký přepadení bez toho všeho, proti čemu zbrojíš ve svým komentu, haha, stěžuješ si na nelogičnosti a pak dáš Wrong Turn 4 plný počet, :-X). V tomto případě nevěřte těmto jedincům a s chutí do tohoto thrilleru, protože stojí za to a především fandové žánru by si ho neměli něchat ujít. V podobných filmech se většinou objevují velké logické nesmysly a divné chování postav, to v tomto případě k mému překvapení a potěšení moc nenastalo. Film je velmi napínavý a dá se říct i dost realistický, chování "útočníků i obránců" je uvěřitelné (i když samozřejmě v rámci nějaké tolerance, těžko hádat jak by se v daných situacích postava zachovala). Nelíbil se mi rozdvojený obraz, naopak se mi líbily dlouhé záběry bez střihu. A ten závěr byl moc povedený a hodně nečekaný, škoda že to tak utli a nenechali to šokující rozuzlení doznít. Tento film si určitě zaslouží vyšší hodnocení a jen díky arogantnímu a sobeckému přístupu některých uživatelů ho nemá... 70% ()

Morholt

Home invasion nepárající se s nějakou unavující předehrou a jdoucí. rovnou na věc. Dalším plusem je i tempo, které neupadá. Mínusem jsou debilní postavy a všeprostupující vřískot. Navíc postižená rodinka je silně nesympatická, takže člověku je tak nějak jedno, co se s nimi stane. Kouknout se na to dá, ale jinak se jedná tuctovou záležitost., která s posledním záběrem vyšumí. 40% ()

• Film se skládá z 12 dlouhých záběrů. (Zdroj: en.wikipedia.org) (baronGrga)