Hra "vadí, nevadí", kterou studenti hrají na univerzitě, se zvrtne poté, co Felix spáchá sebevraždu. Felixův bratr Justin chce vědět, proč ho ztratil. Rozhodne se jej pomstít. Zapojí se do této hry, avšak po svém. (cezero)

Recenze (125)

Aluska88

Na čistý počet to sice není, ale na úplné tři také ne. Rozhodla jsem se ale přihodit, protože se mi tato verze "Hry na pravdu" opravdu líbila. "Revenge & Torture Movies" se v poslední době kupí jeden za druhým a tento patří mezi jeden z těch vydařenějších. David Oakes v roli válečného veterána Justina je opravdu slušné psycho a tím svým děsivě klidným chováním a pohledem mi připomínal Cilliana Murphyho. Jeho hra á la "kyselina nebo voda" byla opravdu velmi brutální a na toho, kdo schytal tu špatnou tekutinu, nebyl ani trochu hezký pohled. Během filmu se dočkáme i jednoho překvapení, aneb to, co Justin řekl o svém bratrovi, není tak úplně pravda. Truth or Dare přináší poctivý britských kousek do daného žánru. ()

playboxguest

Zjistila jsem, že mám úchylku na filmy, kde si zahrávají s psychikou postav do takové míry, že se oběti prostě vykydlí mezi sebou, ať se jim to líbí, nebo ne, hlavně když zbude naděje, že se z toho pozabíjením kámošů vylíže alespoň někdo. Battle Royale, nebo Would you rather jsou sice větší guilty pleasure, ale ani Truth or dare přes svou průměrnost a okoukanost příliš nezaostává a já se z devadesátiminutové stopáže nudila jen sporadicky. Obsazení mě mile překvapilo, šéf celé téhle srubové akcičky (rozuměj - záporák) mi byl kupodivu nejsympatičtější, ale ani oběti mě tentokrát vyloženě neprudily, což je u nízkorozpočtového thrilleru skoro zázrak. 60% ()

hladass

Scénárista tohohle kousku je buď neskutečný vtipálek, který zkoušel až jak pitomý scénář mu bude divák schopen zkousnout nebo při vymýšlení děje a hlavně dialogů musel být totálně sjetý... Prostě si nedokážu představit, že by něco takového mohl někdo myslet vážně... Ne, nebudu se k tomuhle kusu raději už moc vyjadřovat, mohla by mi při vzpomínce na idiotsky chovající se postavy prasknout žilka... Jen, zmíním, že herci se opravdu snaží a něco i zahrajou, proto je škoda naprosto debilního scénáře a nevyužitého potenciálu hry "Vadí nevadí", kdy se tvůrci mohli rozhodně vyřádit mnohem krvavěji a řeknu i úchylněji... ()

honajz2

No rozjezd to mělo skvělý, máme tady bandu nesympatických študáků, z nichž jenom jednomu se dá fandit a pak jednoho magora, co se chce mstít. V tuhle chvíli jsem fandil tomu magorovi, doufal jsem, že ta banda hezky pomaličku pochcípe a kdyby to zůstalo jen u toho a rozehrála se hra s mučením psychickým i fyzickým, byl bych radši. Jenže se tady režisér pokoušel o nějaké větší zvraty, fandit se nedalo ani jedné straně a díky tomu to šlo celé čím dál tím víc dolů a ten závěr byl sám o sobě dost směšný a trapný. Nejhorší ale je to množství nelogičností, jaké tady je. SPOILER Jedna holka se dostane z té lepící pásky a ostatní po ní nechtějí, aby je rozvázala a místo toho jí říkají, ať zdrhne a najde pomoc? Když široko daleko nic není? A Paul má postřelenou nohu a celou dobu to tam skoro až v pohodě zvládá? A jakou souvislost s tím dějem nakonec měl ten pohled? A jak mohl Felix přežít? Kde je zbytek té bohaté rodiny, proč v tom sídle je jenom správce a Felixův bratr? KONEC SPOILERŮ A není to všechno, je toho víc. Je to prostě nedotažené a postavy se tu v některých situacích chovají dost debilně. Přitom ten film je napínavý a atmosférický jak sviňa a ze začátku jsem z něj byl opravdu nadšený. Škoda jen, že to pak tak spadlo, potenciál tu byl, ale jinak jsem si to užil. 3* ()

ricci.s

No konečne nejaká slušná novinka. Fajnová teenagerská vyvražďovačka. Aj ja som niekedy hrával "vadí nevadí", ale nikdy to nedopadlo až takto extrémne. Starší braček sa chce pomstiť za svojho mladšieho bračeka outsidera a pozve si skupinku jeho spolužiakov na chatu kdesi uprostred lesa, kde rozprúdi "vadí nevadí" v omnoho krvavejšom a brutálnejšom štýle. A nie, nestačí povedať "vadí", aby prežili. Pekné. Spočiatku som sa trochu obával, že sa celý dej filmu bude odohrávať na jednom mieste, ale napokon to tak nebolo. Tu sa ani nedalo veľmi tipovať, kto zomrie prvý a kto prežije, kto koho napokon zabije a podobne, je tu pár fajnových zvratov, vraždičky sú slušné, herci sympatickí, kamera prekrásna. Za mňa po dlhšej dobe veľké áno. ()

• Film měl premiéru na Americkém filmovém trhu dne 3. listopadu 2011. (Worry77)