Hra "vadí, nevadí", kterou studenti hrají na univerzitě, se zvrtne poté, co Felix spáchá sebevraždu. Felixův bratr Justin chce vědět, proč ho ztratil. Rozhodne se jej pomstít. Zapojí se do této hry, avšak po svém. (cezero)

Recenze (126)

JASON_X

Fakt, že týnejdžři z tohohle filmu jsou partou odpudivých nanervylezoucích hovad, považuju u týnejdžerské vyvražďovačky za plus - od prvních minut se už totiž nemůžete dočkat, až je někdo začne kosit, a to pokud možno co nejsadističtějším způsobem. A vypadá to nadějně - Felixův bratr je magor, psychopat a nekompromisní řízek a třeba scény s kyselinou jsou... inspirující. Ale proč se tedy postupně začíná chovat chaoticky a nesystematicky jako totální blb? Jak může dopustit, aby mu někdo utekl? Proč se nepochopitelně upne na "partyboye" Luka? Je snad latentní gej? Ukázkou vrcholné scénáristické demence je pak scéna s Gemmou a správcem u Fenixovy postele. No ale hlavně - proč přežila ta zdaleka nejodpornější kravka z obou zúčastněných kravek? Samozřejmě to je jenom řečnická otázka, nevidím totiž jiný důvod, než že tvůrci chtěli diváka znechutit a nasrat! ()

Fanita

Nie príliš hororový snímok ma príjemne prekvapil. Najprv som si myslela, že to bude na jedno kopyto so všetkými typickými americkými horormi, ale výsledok ma prekvapil. Herci vynikajúci, hudba príjemná. Neviete vôbec, čo Vás čaká v nasledujúcej polhodinke, čiže skvelé napätie zaručené... Koniec som vôbec nečakala, super. A samozrejme David Oakes je asi ten najlepší záporák tejto generácie mladých hercov... ()

George Stobbart

Pre mňa najlepší teenagerský horor za posledných pár mesiacov, možno aj viac. Jednoduchá "Truth or Dare" párty zábava sa pod vplyvom nejakých tých omamných látok trochu zvrhne a neskôr má ešte výraznejšiu dohru, keď sa jeden z jej účastníkov rozhodne spáchať samovraždu. Jeho veľký brat to nechce nechať len tak a vyláka ostatných do "Cabin in the Woods", aby si s nimi zahral trochu drsnejšiu verziu "Truth or Dare" s neistým koncom pre všetkých zúčastnených. Hoci sa príbeh zdá spočiatku jednoduchý, postupne sa nečakane zamotá a rozvinie, vďaka čomu je všetko nielen zábavnejšie, ale hlavne nepredvídateľnejšie. Navyše sa to odohráva v štýlovom hororovom prostredí, s fajnovým vizuálom, dobre vybratými mladými hercami a pôsobí to veľmi sviežo, až som si istý, že si niekedy v budúcnosti dám reprízu. ()

LEGACY

Těm chlápkům prostě v hlavě blýskl nápad a provedli ho. Nemůžu proti těmto Anglánům říct žádně křivé slovo, protože je pravda, že jsem se u filmu bavil a to jsem od něj nečekal prakticky nic. Postavy každá jiná, jiné vlastnosti další plus. Nepočítám perfektního záporáka, který byl ve filmu mým číslem 1. Chvála. Chvála. Chvála. Ale přece jenom to nebyl ten typ, který by mě natolik zaskočil abych mohl prohlašovat věty v podobě Nejlepší horor roku 2012 apd. To zase ne, but suprise it was big. Hodnotím 80% ()

Flipnic

Výbornej kousek!! Začíná to několika zavedenýma klišé, školní večírek, průsery, pozvánka na párty na chatu (Osamělá chata vakt ve stylu Rvil Dead 1) ... Herci hrají perfektně a postavy, které herci hrají pak začnou hrát tu "mišuge americkou hru truth or dare" ... Pak se ovšem rozjíždí teror jednoho jednoho, kdy se přibíjí k židlím, lepí pásky kolem rukou a úst a rozjíždí se fat drsnej teror. Opravdu, opravdu dobrý na tom je, že film je úplně nepředvídatelný a dále že divák si může vytvořit vztah k postavám a že nikdy neví, která postava padne a která ne. Tenhle film mi nápadem maličko přišel jako toliko letos úspěšný Cabin in the Woods (2012), který sklidil nesmysně tolik ohlasů. Tento ne a přitom je lepší a fakt je to brutální!! ()

• Film měl premiéru na Americkém filmovém trhu dne 3. listopadu 2011. (Worry77)