Hra "vadí, nevadí", kterou studenti hrají na univerzitě, se zvrtne poté, co Felix spáchá sebevraždu. Felixův bratr Justin chce vědět, proč ho ztratil. Rozhodne se jej pomstít. Zapojí se do této hry, avšak po svém. (cezero)

Recenze (126)

Flipnic

Výbornej kousek!! Začíná to několika zavedenýma klišé, školní večírek, průsery, pozvánka na párty na chatu (Osamělá chata vakt ve stylu Rvil Dead 1) ... Herci hrají perfektně a postavy, které herci hrají pak začnou hrát tu "mišuge americkou hru truth or dare" ... Pak se ovšem rozjíždí teror jednoho jednoho, kdy se přibíjí k židlím, lepí pásky kolem rukou a úst a rozjíždí se fat drsnej teror. Opravdu, opravdu dobrý na tom je, že film je úplně nepředvídatelný a dále že divák si může vytvořit vztah k postavám a že nikdy neví, která postava padne a která ne. Tenhle film mi nápadem maličko přišel jako toliko letos úspěšný Cabin in the Woods (2012), který sklidil nesmysně tolik ohlasů. Tento ne a přitom je lepší a fakt je to brutální!! ()

bestlama

Dejme tomu, že se bude parta debilů vymykat klišoidním těžkotonážním cool pubertálním akcím a film nebude složen z methanolových dýchánku, nějakého toho cannabisu a heteresexuálních zábav. Potom dostaneme zábavu ve formě Cabin in the woods, kdy je parta těchto mladých morgošů převezená do chaty uprostřed ničeho. Oblíbená hra Pravda nebo úkol tentokrát dostane nový rozměr a vy uvažujete, že se sami pozvete ke svým nepřátelům a zavedete tam tuhle inovativní verzi. I přes milion třistaosmdesát tisíc vět, kdy je film převážně ukecaný se můžu vyhoupnout na slabších 5*. A teď si jdu dát doutníček ve slunečném počasí, kdy u toho budu filozoficky uvažovat nad tím, že asi mají takové akce něco do sebe a zavolám do Home Credit pro půjčku na 6l kyseliny pro vlastní dýchánky. ()

Mrkvič

Tahle britská odrhovačka mi zachránila večer. Sice jsem málem také nepřekousl začátek, když se tam jen představují šulíni jeden odpornější než druhej, ale po pul hodině to nabralo zcela jiný směr. Pár zvratů je povedených a nakonec si svou zápletkou film plnou pozornost získá. Škoda že není taková pestrost při hraní "vadí nevadí" a ubližování si také většinou končí tím, co kdo do koho píchne - vlastně nejen ubližování :) ()

URBAN

Filmům tohoto typu mnohdy chybí psychologie, hororové prvky nebo záběr. Tento film má od všeho něco a ve všem je vynikající. Postavy mají jistou hororovou inteligenci. Celou stopáž udržoval film diváka v napětí a byl i nepředvídatelný a celé to vygradovalo zakončením, které mě opravdu dostalo. A ne není to úplně dokonalé něco tomu chybí, ale tyto aspekty tomu nelze upřít. ( 7.7.17/MAC ) ()

LEGACY

Těm chlápkům prostě v hlavě blýskl nápad a provedli ho. Nemůžu proti těmto Anglánům říct žádně křivé slovo, protože je pravda, že jsem se u filmu bavil a to jsem od něj nečekal prakticky nic. Postavy každá jiná, jiné vlastnosti další plus. Nepočítám perfektního záporáka, který byl ve filmu mým číslem 1. Chvála. Chvála. Chvála. Ale přece jenom to nebyl ten typ, který by mě natolik zaskočil abych mohl prohlašovat věty v podobě Nejlepší horor roku 2012 apd. To zase ne, but suprise it was big. Hodnotím 80% ()

• Film měl premiéru na Americkém filmovém trhu dne 3. listopadu 2011. (Worry77)

Časové pásmo bylo změněno