Jackass: Děda Mizera

• USA Jackass Presents: Bad Grandpa (více)

V přestrojení za chlípného staříka si Johnny Knoxville může dělat spoustu legrace z každého, kdo má tu smůlu, že se mu přimotá do cesty. (Netflix)

Videa (20)

Recenze (309)

Nach

Na jednu stranu musím ocenit příběhovou stránku, která zde funguje i přes skutečnost, že je to celé založeno na nečekaných situacích pro kolemjdoucí, co se "náhodou" připletou do chystané scénky jíž jsou vlastně sami účastníky. Též musím ocenit masky, neboť Johnny Knoxville nejen vypadá jako stařec; on jím opravdu je. Na druhou stranu vtipy jsou ohrané, často nechutné, stereotypní. Defakto se za postavy a jejich chování neustále stydíte a občas se i uchechtnete. Takže ve výsledku velice slabý průměr. Na hranici mírného podprůměru. 60% ()

HellFire

Tuctově natočený pokus o Jackass s příběhem, kde veškerý humor pramení z pokusů ztrapnit hlavní postavy nebo nic netušící oběti, nejlépe na místech s co nejvyšším počtem osob, aby mohli tvůrci natočit co nejvíce reakcí. Problém je však ve velmi mizerném provedení a povaze či způsobu uchopení vtipů (90 % z nich jsou narážky na sex z úst 80letého děduly), protože za celý film jsem se zasmál dvakrát. Spíše jsem se cítil trapně za všechny zúčastněné. Kdyby alespoň fungoval vztah mezi ústřední dvojicí, tak bych mohl říct, že scéna u konce, kdy se děda pro klučinu vrátí má nějaký emocionální dopad, ale takhle sem se spíše plácl do čela. ()

DJ Obelix

Už dlouho jsem tak neváhal nad hodnocením filmu jako u Dědy mizery. Takto silně koncentrované a záměrné trapno nevydýchá hned tak každý. Film samotný je poté směsicí více či méně zdařilých scének před skutečnými lidmi (tedy - neherci) + nějakou tou povinnou vatou okolo. Vtípky vycházejí tak v 50 % případů, takže by se slušelo dát tři hvězdy, ale za závěrečnou scénu na soutěži krásy, která je jednou z nejvtipnějších filmových scén posledních 20 let, musím hvězdičku přihodit... ()

Spiker01 odpad!

Johnny Knoxville, ač ho mám celkem rád, v tomto filmu jako starej dědek nepředvádí ale vůbec nic světobornýho, natož vtipnýho. Je teda pravda, že nejsem fanda Jackass, ale tento film mě nudil tak moc, že už ani nechci nikdy znovu dokoukat konec, kterej jsem prospal...10% ()

ProfesorLotr

Neviděl jsem žádný Jackass film před tímhle a nedokážu říci, jaký je to oproti tomuto snímku rozdíl, ale pořád nechápu jak tahle vtipy nabytá sranda může mít jen 65%! Po celou dobu jsem se hrozně hlasitě smál a vůbec to nešlo zastavit. O geniální scéně ve striptýzovém baru ani raději nemluvím. Možná to někomu může přijít stupidní a ponižující, ale já se příšerně dobře bavil. JÁ CHCI SQUEL!!!!!! 88% ()

Zajímavosti (9)

• Natáčanie filmu trvalo 60 dní. (Kefas21)
  • Hlavný predstaviteľ Johnny Knoxville trávil každé ráno 4 hodiny v maskérni, aby bol pripravený premeniť sa na hrdinu filmu, dôchodcu Irvinga Zissmana. (Kefas21)