Léto je tu a s ním i nová práce a začínající láska. Nálada se ale mění ve chvíli, kdy Dustinovo rádio zachytí vysílání v ruštině. Will cítí, že něco není v pořádku. (Netflix)

Recenze (63)

Wiikii

První minuty v Rusku, byly podobné jako první minuty v Chicago ve druhé sérii, ale problémem bylo, že Rusové se staly průměrným vyobrazením nepřítelské strany, kde nějaký Voloďa zabije hlavního vědce, téměř jen tak a to nepočítám tu musculidní parodii u bazénu, je tohle komedie, nebo mysteriózní fantasy s prvky hororu? ... První díl mě velmi zklamal... ()

helraiser

Pomalejší rozjezd série, ale rozhodně ne špatný i když většina stopáže se točí okolo vztahů děcek. V každém případě ruskej úvod byl parádní i když dělat padouchy z Rusů už je trochu ohraný, ale uvidíme co se z toho vyklube. No a závěr byl opět super, slušná atmosféra a výborně navnadil na další díl. ()

Martrix

Tak asi takto. Baví mě způsob, jakým Dufferovci pracují s postavami, napětím, humorem; užívám si, že s postavami stále pracují, posouvají je a budují vztahy i přesto, že už jsou krásně vyprofilované. To je obrovský rozdíl oproti patlalům, kteří se snaží šokovat a překvapovat, neumí pracovat se zkratkou.... Stručně řečeno...Dufferovi jsou skvělí filmaři. A tímto stylem, ve slušivém retro kabátku a se sympatickými postavami, bych si nejspíš užil jakýkoliv žánr, pro který by se rozhodli. A protože si vybrali směs žánrů, které jsou mou krevní skupinou...není asi moc šance, že bych tady nadával. Sleduji nízká hodnocení tady na CSFD a ušklíbám se. Tato epizoda byla vtipná(Hopper mě vysloveně nadchnul, i když uznávám, že jeho proměna je ...velká), ale současně se schyluje k událostem, které jistě vygradují v podobně působivé finále, jako ve druhé řadě. Jsem tedy maximálně spokojený...jako otvírák funguje tato epizoda ukázkově. Normálně bych dal 4*, ale koriguju jednohvězdná paka, která nepochopila, že jde o retropoklonu subžánrům, které se nikdy nebraly tak úplně vážně. Je to jako pustit si Duran Duran a stěžovat si, že je to nemoderní. ()

peetrejr

Máme tu leto a naši hlavní protagonisti podrástli a miesto hrania videohier si cucajú pery. To však má jeden háčik! Hoppera, ktorý zaujme úlohu naštvaného rodiča. Osobne som sa miestami nudil. Neprišlo mi to už v ničom špeci. Už sa nejak vytratilo to mysteriózne čaro.  (#) ()

Esgalnor

Silný úvod, skvělé tempo a vynikající zakončení, které prakticky nutí k okamžitému zhlédnutí dalšího dílu. Skvělý výběr hudby podbarvuje strhující oldies feeling, k němuž vhodně sedne i to obvyklé klišé s Rusy jako bezrozměrnými záporáky. Výprava je výborná, až filmová, přesto nejlepší momenty tvoří interakce mezi hlavní partou - a té jen houšť! ()

• V úvodu zazní z rádia píseň „Never Surrender“ od Coreyho Harta. (Kacitr)
  • V Sovětském svazu můžeme vidět ruský vrtulník Mil Mi-8, jehož sériový výroba byla zahájena v roce 1965. Patří mezi nejvíce vyráběné helikoptéry. Bylo vyrobeno přibližně 17 000 kusů. (J.F.B.)