Max je ve smrtelném nebezpečí a dochází jí čas. Jeden z pacientů léčebny Pennhurst má návštěvu. Hopper se v Rusku činí, až se z něj kouří. (Netflix)

Recenze (88)

dr.horrible

Je to tam zas! Dejová línia s El sa pripravuje na neurčité veľké veci. S Joyce atď. je to zatiaľ malinko rozpačité (zostáva veľa času). Vyšetrovanie ok, zábavné. Ale čo prislúbil záver predošlej epizódy a že je doteraz bez debaty najzaujímavejšia postava Max, to zrazu nečakane a zase prerastie do prvého vrcholu série, seriálu, žánru, a je to tam zas! Kult. ()

Sharpooter

Úžasná epizoda nabitá emocemi. Celý díl nás provází fantastická atmosféra, která ke konci vyvrcholí k neskutečně emotivnímu a na pohled úžasnému konci. Musím uznat, že jsem nemohl odtrhnout oči od obrazovky. Zatím jsem každému dílu dal pět hvězd a to proto, že každý díl je něčím originální a hlavně každý z nich je skvěle zpracovaný. Ale když jsem předešlým dílům dal pět hvězd, tak tomuhle bych velice rád dal deset, protože to co jsme zde viděly bylo neskutečné. Bez spoilerů to nejde dále okecávat, zkrátka tento díl je mistrovské dílo všech mistrovských děl. A pak že seriály nejsou umění. 11/10 ()

drackula

Po tejto epizóde sa už ST nazvať inak ako popkultúrny fenomén a generačný mílnik jednoducho nedá. Jeden zvrat za druhým a ťah na bránu ako Colorado vo finále SC. Kvalitatívne to dáva do vrecka väčšinu kino produkcie a seriálovú ani nemá zmysel spomínať. Posralo sa tu čo sa dalo a som zvedavý ako to bude fičať ďalej. No a Running Up That Hill a Robert Englund boli top. 100% Netflix ()

dainio

Tak takhle epizoda mě naprosto emočně vyždímala. Tohle jsem skutečně nečekal. Na konci jsem byl fyzicky i psychicky vyčerpán. Finále s Max a Vecnou - to bylo něco nezapomenutelného. Na poli seriálů a filmů "masterpiece". Měl jsem strach a zároveň mi šli slzy. Tohle si Sadie Sink ukradla pro sebe. Úžasná herečka. Úžasný seriál. 4.serie ma hodně temný tón. ()

kenkaku

Tohle, že má být nejlepší epizoda? Co to vy pětihvězdičkáři hulíte? To, že je to stále užvaněný vrchol nudy (jen ten úmorný a nekonečný monolog na hřbitově byl za mínus jednu hvězdičku), už mě ani nepřekvapuje. To, že celá linka s Hopperem - jedna velká zbytečná debilita (jasně, on uteče naboso), je opravdu jen k zasmání. Ale to přiznané vykrádání Elm street obsazením Roberta Englunda je doslova už k pláči. ()

Zajímavosti (11)

• Kvůli covid-19 opatřením byl nucen Dacre Montgomery natočit svoji scénu doma v Austrálii. Režisér Shawn Levy ji režíroval skrz videohovor přes aplikaci Zoom. (NiWi)
  • Scéna, ve které Nancy (Natalia Dyer) a Robin (Maya Hawke) procházejí v psychiatrické léčebně křídlem s nejvyšší ostrahou, je přímou referencí na film Mlčení jehňátek (1991), ve kterém hlavní postava Clarice Starling (Jodie Foster) prochází za podobné situace podobným zařízením, aby vyslechla sériového vraha Dr. Hannibala Lectera (Anthony Hopkins). (Modular)