Hudba:
Henry JackmanHrají:
John C. Reilly, Sarah Silverman, Gal Gadot, Taraji P. Henson, Jack McBrayer, Jane Lynch, Alan Tudyk, Alfred Molina, Ed O'Neill, Sean Giambrone, Flula Borg (více)VOD (4)
Obsahy(1)
Ve filmu Raubíř Ralf a internet opouštíme Litwakovu videohernu a vydáváme se do rozsáhlých, nezmapovaných a vzrušujících vod internetu, na kterých udělá Ralfovo raubířství pořádné vlny. Známý videoherní záporák Ralf a jeho malá poruchová kamarádka Vanilopka von Šmak musí podniknout riskantní cestu po světové počítačové síti a najít náhradní část do Vanilopčiny videohry s názvem Cukrkáry. Cestou se Ralf s Vanilopkou setkávají s webovými občany neboli Webčany, mezi které patří například internetový podnikatel zvaný Yesss, který je hlavním algoritmem a duší trendové stránky „BuzzzTube“. (Falcon)
(více)Videa (7)
Recenze (319)
Oproti výtečnému prvnímu dílu postrádá Ralph Breaks the Internet ono nostalgické kouzlo, které snímku dodávalo neotřelý ojedinělý nádech. Jistě, i zde je sice skvělá animace podtržená vtahujícím soundtrackem a nepřeberným množstvím herních či filmových odkazů a známých internetových služeb, nicméně samotná dějová linie je průhledná až hrůza, což chtě nechtě vyústí v zoufalou situaci, kde Vás prostě nemůže nic překvapit. Ve finále na Vás tedy Ralph Breaks the Internet začne působit dojmem, že byl udělán vlastně jenom na "jistotu" a s téměř nulovou inovací či láskou k zavedené značce. A to je v porovnání s prvním dílem vážně velká škoda. „Sweet mother of monkey milk!“ ()
První díl nebyl překonán, což se dalo očekávat, ale zase úplně pozadu také nezůstal. Tady tentokrát sehrál roli internet, který tyhle klasické postavičky objevují, aby zachránily ten svůj starý 2D svět, na mě trochu moc moderní (co se technologií týče), ale děti v tomhle už běžně vyrůstají a pro ně to je určený, tak si nemůžu stěžovat. ()
Průměrné pokračování, jež využilo silné stránky svého předchůdce a akorát je zopakovalo. Prostředí videoher je zkraje nahrazeno světem uvnitř internetu (zazní věta „Je nový, je jiný, a proto se ho musíme bát.“), do nějž se sice podařilo nasmlouvat oficiální loga řady slavných firem, ale děj už se v nich odehrávat zřejmě nesměl, takže hrdinové např. namísto přítomného YouTubu a Googlu navštěvují fiktivní společnosti BuzzzTube a KnowsMore. Až na jednu vynikající pasáž s disneyovskými princeznami (chceme samostatný seriál, prosím) a několik referencí však kupodivu nezbývá příliš mnoho dalšího humoru, který by obstál sám o sobě, a příběh je navíc velmi jednoduchý a místy až zbytečně natahovaný. Vnitřní chod internetu je ztvárněn poměrně vynalézavě, jinak ale snímek nápaditostí příliš neoplývá, což reflektuje i sekvence, v níž se hrdinové rozhodnou vydělat peníze natočením vtipného videa, ale namísto nějakého vlastního originálního nápadu jen nekreativně okopírují nejpopulárnější trendy. Animaci naopak nelze vytknout nic. ()
Po skvělé jedničce přišla snad ještě lepší dvojka. Animace krásné a hlavně příběhově zajímavé a to do té míry, že se od začátku do konce člověk nenudí. Zábavné jak pro malé, tak pro ty větší, plné výborných vtípků a hlavně skvělých Easter eggů. Hodně podobně laděné jako také skvělý Ready player one. Příběh má co říct, není naivní a místy i dojme. Za mě nelze jinak než plný počet a rozhodně doporučit všem.....85%. ()
Dosledovala jsem to jen z povinnosti. Příběh postrádá lehkost a vtip, snad jen ty Disney princezny a zhmotněný svět internetu vyvolaly mírné pousmání. Spíš snímek považuji za edukativní - zobrazuje marnost a nesmyslnost honění se za "like". SHRNUTÍ: Ať už vystavíš na youtube cokoli, stejně tě za chvíli někdo převálcuje. Většinou koťátko. ()
Galerie (38)
Photo © Walt Disney Studios Motion Pictures
Zajímavosti (20)
- K přechodu mezi scénou, kde se Vanilopka seznámí s princeznami a scénou, kde princezny naučí nosit běžné oblečení místo šatů, je použit takzvaný „Batman Transition“. Namísto loga Batmana se ovšem objeví logo Walt Disney. (LucasAbelle)
- Názov filmu sa objaví až v úplnom závere. (Astonko)
- Jako jistou poctu tvůrcům legendárních filmů lze vnímat skutečnost, že některé scény ve filmu nápadně připomínají scény z těchto kultovních filmů, např. když se Ralf šplhá na střechu mrakodrapů – tato scéna jakoby z oka vypadla obdobné scéně z filmu King Kong (1933). Či měsíc s raketou v oku odkazuje na film Cesta na Měsíc (1902) velikána němého filmu Georges Mélièse. Podobných odkazů lze ve filmu najít více. (Posheidon)
Reklama