V neurčitej budúcnosti niekde v Nemecku sa nemý barman Leo (Alexander Skarsgård) snaží vypátrať, kde nečakane a záhadne zmizlo jeho dievča Naadirah (Seyneb Saleh), ktoré pred ním ukrývalo jedno tajomstvo. (sochoking)

Recenze (85)

Zmrv

Pokud by se nejednalo o Duncana Jonese, byla by to velice fajn sci-fi jednohubka. Takhle bohužel po shlédnutí zbývá spíše pachuť promarněného potenciálu. Scénář je totiž poněkud chaotickou změtí se zbytečnými postavami. Vizuální stránka je ovšem na "netflixovské" poměry velmi sympatická. a dobré jsou i výkony ústředního dua Skarsgard-Rudd (kterému slizký parchant vysloveně sednul). Kdyby to byl film od někoho jiného, šel bych možná i na 4*, takhle je to jen průměr. 60% ()

Davies182

Jenom Mute nepomůže, zmáčkněte rovnou i Power Off, ať se neošidíte o dvě hodiny drahocenného času! Půl hvězdy za jakž takž chvályhodné finále, druhá půlka za snaživku Therouxe (kterej chudák neví, co má hrát). Jinak děs, nuda, hnůj a scénáristické peklo. Pochybuju, že letos dobrovolně uvidím ještě něco horšího. Špatné filmy sice potřebujeme, aby nám pomáhaly tříbit další kinematografické zážitky, ale čeho je moc, toho je příliš aneb po tomhle budu dávat pět hvězd všemu tak dva týdny. ()

JohnCZ

Rozmanitý žánrový mišmaš, který ale u mě fungoval naprosto. Je to hravé, je to docela vtipné, místy i dojemné, trikově navíc docela vymazlené. Zasazení do futuristického cyberpunkového města, ač to nemá s příběhem jako takovým, co dělat, mi přijde vlastně originální a svěží. Upřímně moc nechápu, proč se na to snesl až takový hejt. Je ale fakt, že to není film pro každého. Je to své. Ale nepřehledné a zmatené? Notak. ()

Topco

Toto dopadlo naozaj neuspokojivo (navzdory očakávanom z top traileru). Menšia katastrofa. Nielenže sa nemôžeme baviť o atmosfére, toto postrádalo fungujúci príbeh. Scenár zlyhal na plnej čiare. Vedľajšie postavy akoby z iného filmu a žánru, nevyrovnané + aj samotný hl. hrdina bez charizmy s nonstop prihlúplo vyciveným výrazom. Chcelo to byť druhý Blade Runner, ale vizuál a 4 pekné zábery nočného, futuristického Berlína nemôžu stačiť ani na priemerný film... PS: Trošičku, ale naozaj len trošičku mi to pripomenulo Goslingovu Lost River (v zmysle pekný obal, wtf obsah). PS2: Najlepším nápadom je napokon Duncanov šikovný TV odkaz na Moon :)) ()

Yoda sama

Najsmutnejšie je sledovať premárnený potenciál. Jonesova vízia budúcnosti je zaujímavá, zvrhlo nechutná a pútavá, aj napriek tomu, že si očividne berie v mnohom inšpiráciu z iných cyberpunkových diel, svojským spôsobom do popredia stavia civilného, nemého hrdinu, ktorý s touto dobou musí súperiť. Lenže to je málo, obzvlášť keď sa dve hodiny musím pozerať na detektívny príbeh, ktorý nespĺňa správne predpoklady pútavého rozprávania či už zaujímavého vykreslenia motivácii a tá hra s vizuálom a svetom mi prestane v polovici stačiť. Áno, má to svoje momenty, ale tak trpký dojem po podobnom filme som nemal už dlho. ()

• Film bol opísaný režisérom Jonesom ako "duchovné pokračovanie" jeho filmu Moon z roku 2009. (WalterIK7)
  • Film bol pôvodne zmýšľaný ako prvá čast chystanej trilógie so Samom Rockwellom v roli Cactusa (Paul Rudd). To sa však zmenilo kvôli vysokému rozpočtu, a tak sa najprv natočil Moon (2009), kde si Rockwell zahral hlavnú rolu. (Astonko)