V neurčitej budúcnosti niekde v Nemecku sa nemý barman Leo (Alexander Skarsgård) snaží vypátrať, kde nečakane a záhadne zmizlo jeho dievča Naadirah (Seyneb Saleh), ktoré pred ním ukrývalo jedno tajomstvo. (sochoking)

Recenze (85)

Morholt

Němý Amiš hledá ve futuristickém Berlíně svojí milou a zaplétá se nejen do organizovaného zločinu, ale i do rodinného dramatu. Taková trošku jiná scifárna, pro kterou jsou žánrové prvky spíš kulisou, protože pro příběh samotný mi nepřipadaly zase až tak důležité, ačkoliv na solidním vizuálu se odrazily. Samotné vyprávění je místy příliš natahované a některé scény by se daly snadno vypustit, ale zase žádná ze sekvencí vyloženě nenudí, takže se některá hlušší místa dají v pohodě překousnout. Co se herců týče, tak Alexander Skarsgård byl docela fajn, ačkoliv hrát pouze za pomoci mimických svalů není z mého pohledu zrovna jeho parketa, ale zvládl to slušně. Každopádně mě víc bavil Paul Rudd, který si tu střihnul polidštělého záporáka a v por něj nezvyklé roli se cítil jak ryba ve vodě. Netflix se tímhle širšímu publiku nejspíš nezavděčí, ale mě se to docela líbilo. 70% ()

Pump

Fantazie! Skvělý film. Nemám výhrady. Smysluplná rodinná romance s bezvadným koncem. Dítě s tatínkem v bordelu, maluje si, pohoda. Pedofil, který dostane co si zaslouží, paráda. Někdo vás obtěžuje ve vašem podniku? Vezměte na něj automat, libovka. Vše jak má správně být, bohužel budoucnost. Dnes je všechno nedotažené. A film se může zdát zmatený pouze hňupům !!! ()

SpaceOdyseus

Tezko nachazim neco, co stoji za to pochvalit. Mozna Paul Rudd me svou kreaci bavil. Jinak je to smira. Je to nesmyslne napsane, zmatene odvypravene a celkem nudne. Vizual je okoukany uz od roku 1982, Skarsgard je krajne nesympaticky a i tech par kousicku akce je uplna bida. Jones po trech paradnich filmech natoci toto? ()

ScarPoul

Zvláštny film. Čo je dobre. Pretože je do určitej miery nekonvenčný ako prasa. Je tu absencia výrazného antagonistu aj protagonistu. Futuristický Berlín je kulisou, ktorá je využitá minimálne. Snaha o prepojenie s Moon smiešna. Množstvo dejových línií zbytočných. Hlavná je rozťahaná a nedobre zmotivovaná. Veľa vecí sa tu neuzatvorí, ale kupodivu všetko je tu poprepájané a všetky detaily fungujú. Rovnako aj hudba, Rudd, Theroux aj Skarsgard. Hoci ako postavy sú skôr bábky, než niečo plnohodnotné čo môže zaujať a s čím sa môžeme stotožniť. Je to iné. Nepovažujem to úplne za prešľap, lebo dopozerať sa to dalo a cítiť za tým konkrétny úmysel aj cieľ. Len to nemá dušu a filozofický presah Moon, čo asi každý ( vrátane mňa) čakal. Inak na jedno pozretie vôbec neurazí, ako by sa z hodnotení mohlo zdať. Koniec je kupodivu aj pekne krvavý. ()

AppleCore

Je zvláštní, že ačkoliv dává Netflix tvůrcům poměrně volnou ruku, nikdy z jejich filmů nevyleze něco, co bych si chtěl pamatovat dýl než dvacet čtyři hodin. Duncan Jones si střihnul další sci-fi (ze světa Moonu… poněkud zbytečně) a místo realizace velkých vizí a snahy vykřesat z filmu maximum vidíme jenom napodobeninu Blade Runnera bez nosnýho příběhu s absencí scén, jež by vám utkvěly v hlavě (průběh vyšetřování je bez náboje a napětí… a trvá přes osmdesát minut, než začne trochu bavit). Postavy k tomu všemu jsou hodně nesympatický a krom Skarsgårda se všichni chovaj jak naprostí kreténi. Zklamal mě i Clint Mansell se svým soundtrackem. Je sice fajn, že ze světa srší určitá zvrácenost, že krví ani kurvama se nešetří, ale pokud je právě tohle ten důvod, proč dobří filmaři chodí k Netflixu, měli by zvážit, zda není lepší točit pro Hollywood v PG13 velký příběhy, spíš než točit nudu pro R-kovej rating. (zatím jedinej Fukunaga dokázal natočit pro Netflix naprosto komplexní filmovej zážitek se vším všudy). Seriály má Netflix parádní, ale filmy jim zatím moc nejdou – snad to prolomí Scorsese! ()

• Film bol opísaný režisérom Jonesom ako "duchovné pokračovanie" jeho filmu Moon z roku 2009. (WalterIK7)
  • Film bol pôvodne zmýšľaný ako prvá čast chystanej trilógie so Samom Rockwellom v roli Cactusa (Paul Rudd). To sa však zmenilo kvôli vysokému rozpočtu, a tak sa najprv natočil Moon (2009), kde si Rockwell zahral hlavnú rolu. (Astonko)