Reklama

Reklama

Obsahy(1)

V autoprovozu zakládají řidiči Brigádu socialistické práce s cílem výjezdu na hokejové mistrovství světa ve Vídni. V exteriérech se Standa Pekárek seznámí se svou budoucí ženou, brzy čekají dítě a stěhují se do nového bytu.  Standovi se náramně daří, ale není to zadarmo. Jeho další obětí je režisér Truhlář, kterému se stane osudnou jeho velká vášeň. (Česká televize)

(více)

Recenze (47)

fabecc1222 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Pachl opět tak podivně neumětele paběrkuje mezi tím, jestli točí čistou parodii, nebo čisté drama. První půlka je už čistě parodická jízda, kde Pyško hraje Zoltana Chivaye, všichni zas jen chlasta, šukaj, volujou atp. Standa už teda aspoň neni čistě nesnesitelnej dement, ale místy už je to takovej ten vtipnej jouda, na kterýho se to všechno lepí skrze to, jakej je to blb. Pak se to zas přepne, a přejdeme do takové te studené normalizace, a špíny té doby. Je tam určitě vzestupný trend kvality, ale začínám mít problém obecně s tím, jak Pachl svoje věci v posledních letech natáčí. ()

topi80 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Kdyby to tvůrci natočili jako lehkou komedii a nesnažili se u toho o nějaké to moralizování, asi by ten seriál dopadl o mnoho lépe. Potíž je, že celý ten příběhový oblouk mezi jednotlivými skeči je prostě jedna velká nuda, a když už se seriál pokouší o nějaké drama, je z toho spíše taková epizodka. Co musím ocenit, je to, že zde překvapivě dobře hrají vyložení neherci Klepl i Geislerová, kterou nemohu vystát, ale ta role uštěpačné režisérky jí nějakým zázrakem skvěle sedla. Mimochodem, není předabovaná? Já jen že nemluví tou svou připitomělou dikcí. ()

Reklama

Big Bear 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Pekárek mrštně klouže na vlně bonzáctví a rád čerpá výhody, kterému spolupráce s STB umožňuje. Kupodivu ale umí i ztratit slovo za kolegy, což bych skoro neočekával. Opět je to značně koncentrované s důrazem na socík a jeho svět, ale vkládané dobové materiály jsou již barevné a čím dál méně ruší. Dějově se to už docela rozjíždí a třetí díl mne dost bavil. Je neuvěřitelné, že nejeden dnešní spoluobčan by tohle chtěl zpátky.  Musel buď přímo kolaborovat s režim a jen díky tomu mít výhody, nebo mu asi vyhovovalo když mu strana a stát diktovaly jak se má chovat a co může nebo nemůže dělat. Ještě, že už je to pryč ! Braňme všemi silami, aby se to tu zase neobjevilo ! * * * * ()

yntelygent 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

tak uz zacina prituhovat....tato cast kde na konci dokonca ukazu natacanie skutocneho agenta Minarika,to je fakt odvaz....inak co na to Pepik Laufer,pretoze ten tomuto typkovi spival oslavnu odu....s toho sa ani dnes nevylze....myslim ten Pepik Laufer....serial ale sleduju aj a vacsinou asi taki co vtedy neboli na svete,takze sa to da podavat aj takto,aj ked opakovane priznavam,ze je to natocene velmi hodnoverne,aj po technickej aj po dejovej stranke... ()

klukluka 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Přijde mi to výborně natočený. A jsem rád, že se Jan Pachl zvedl z prachu. Po Ten, kdo tě miloval, bych ho v takové formě znovu nečekal. Ne, vůbec to není hezká podívaná. Ale udělaný je to skvěle. Ještě by mi k tomu tady mohl třeba Robur čadit ten smrad, kterej dokázal produkovat, a ta iluze depresivních sedmdesátek/ osmdesátek (ty už si celkem dobře pamatuju), by byla dokonalá. ()

Galerie (62)

Zajímavosti (5)

  • V kabině předváděčky je jenom jeden 16mm projektor, tudíž pořady a filmy se stopáží přesahující cca 45–50 minut je nutno promítat s přestávkami nutnými k založení dalšího dílu. Promítání 35mm filmů je zde vyloučeno úplně. Projektor (napevno fixovaný k podlaze) je v kabině zprvu umístěn zcela mimo promítací okénko, před které se záhadně přesune až těsně před projekcí. Kužel světla na plátno nevychází z 16mm promítačky, ale z míst zcela mimo promítací kabinu. Ve skutečnosti jde o projekci z digitálního projektoru, umístěného mimo obraz. Po skončení promítání (a celého schvalovaného dokumentu včetně závěrečných titulků) zůstává na cívce ještě dobrých 25–30 minut filmu. (charles3)
  • V epizodě se po promítnutí filmu o únosu letadla zobrazí titulek v písmu Times New Roman. Dobově by byla k dispozici pouze brzká verze písma jménem Times, která je poněkud užší a má jiné patky na glyfech. (FilFee)
  • V čase 57:41 zmíní technik „trezorák s Jindrou Němcem“, vzápětí je ovšem jméno opraveno dcerou režiséra Horáčka správně na (Honzu) Jana Němce. (JeffScylla)

Reklama

Reklama