Reklama

Reklama

Hrůza na jevišti

  • Česko Jeviště děsu (více)
Trailer

Obsahy(1)

Klasická vyvražďovačka na italský způsob – brutálnější, krvavější, zábavnější! Nucený přesčas v divadle se jedné deštivé noci stává pro skupinku herců čirou noční můrou. Nacvičovaná kriminální hra se s příchodem šíleného zabijáka mění v krutou realitu a více, než o cokoli jiného, jde bezbranným hercům o holý život. Není kam uniknout a duševně nemocný vrah v soví masce nezná slitování. Divadelní jatka začínají... (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (97)

Aluska88 

všechny recenze uživatele

Michele Soaviho jsem prvně poznala, když mi zprostředkoval "Svatyni" gotického, satanského děsu. Od Hrůzy na jevišti jsem očekávala přinejmenším podobně hrůzný zážitek, ale byla jsem docela zklamána. Nevím, možná se na mém dojmu výrazně podílel český dabing, který mi přišel docela slabý. Hrůza na jevišti tak není přehlídkou děsu, budovaného napětí a husté atmosféry. Naopak. Je to jedna velká přehlídka nelogičností, nepravděpodobných situací a podobných kiksů, které mě již zhruba asi po půl hodině utvrdily v tom, že tento film nebude zrovna patřit mezi ty blyštivé klenoty italského hororu. Jako příklad uvedu scénu, kdy týpek, zcela brutálně rozfašírovaný motorovkou v jedné scéně mrká. Nepředpokládám, že by někdo v takovém stavu ještě mohl být naživu. V další scéně se naopak hlavní hrdince prchající před sadistickým šílencem v masce nepodaří ani se správným klíčkem otevřít na několikátý pokus dveře, které jsou zřejmě zamčené na padesát západů, když to však zkusí po krutém souboji s vrahem, zázračně se dveře otevřou. Plus spousta dalších situací, které film postupně více a více uvrhají do formátu laciného béčka. Alespoň hudba je, tak jako u italských hororů vždy, velmi vydařená. ()

Zayl 

všechny recenze uživatele

Bezvadný slasher z jevištního prostředí na italský způsob. Rozjezd je celkem klidný, nikam se nespěchá a pečlivě se buduje atmosféra. Ale pak to přijde ... a uprostřed uzavřeného divadla se rozehrává krvavý boj o přežití. Ztvárněná maska vraha je zajímavá a jsem spokojený i s celkovým arsenálem smrtích nástrojů. Od krumpáče přes vrtačku až po motorovou pilu. To tvoří vskutku dobrou zábavu a hlavně zamezí jednotvárnému způsobu zabití. Závěrečná část už jen potvrzuje kvality a především expozice mrtvol, s vrahem v křesle uprostřed, je jednoduše poezie. ()

Reklama

Martin741 

všechny recenze uživatele

Hitchcockovu klasiku z roku 1950 som este nevidel, ale toto bola klasicka brutalna talianska hororova masiarina "se vsim vsudy". Chvilu sa sice caka na prve mordy, hlavne ked film ukazuje, ako sa filmuje : herci na javisku, reziser vzadu, k tomu par kvalitnych dialogov. Potom sa vsak strhne ta prava masiarina, hlavne ked osadenstvo zisti, ze su uvazneni, a ze vchody su zamknute. George VychodnyMuz zvladal rolu velmi dobre, spokojnost. Vyborny horor, ktory musi vidiet kazdy, kto sa povazuje za hororoveho fandu. 86 % ()

giallo 

všechny recenze uživatele

Od hrůzy na jevišti jsem očekával další kvalitní italské giallo. Tím, ale tento snímek vůbec není, jedná se o klasický slasher, ale s velkým S. To co "soví" zabiják předvádí, to se jen tak nikde nevidí. Vraždy jsou opravdu brutální, krví se nešetří. Bohužel na mě z filmu nedýchla atmosféra, k tomu mi jen vraždy a šílená hudba nestačí. Dle mého názoru Soavi ukázal, co v něm je až v Dellamorte Dellamore. ()

B!shop 

všechny recenze uživatele

Film, od kteryho jsem cekal kurevsky strasidelnej horor a nakonec to nebylo nic extra. Proste klasicka vyvrazdovacka, kde jsou celkem dobry smrti, ale mohli by bejt lepsi. Prostor zamceneho divadla sice filmu misty doda na atmosfere, ale zase to misty pusobi dost divadelne. Jinak herci spatny nejsou, hudba je celkem solidni a obcas to je i docela napinavy. Jenze problem je, ze to neprinasi nic noveho, cekal jsem brutalni italskej horor, kde budou litat streva vzduchem, ale nakonec to bylo dost mirny, takze jen 3*. ()

Galerie (27)

Zajímavosti (5)

  • Režisér Michael Soavi ve filmu ztvárnil roli mladého policisty v policejním autě venku u divadla. (hladass)
  • Scéna, kde se Brett (Giovanni Lombardo Radice) skloní před zrcadlem, aby odhalil, že Wallace (Clain Parker) stojí přímo za ním, je pocta filmu Tenebre (1982) od Daria Argenta, u něhož byl Soavi asistentem řežie. (hladass)
  • Luigi Montefiore napsal scénář pod jménem Lew Cooper, jedním z mnoha pseudonymů. (hladass)

Reklama

Reklama