Epizody(8)

Profesor a jeho tým se znova setkávají, aby osvobodili Ria. Tentokrát míří do Španělské národní banky s odvážným a nebezpečným plánem. Rezistence pokračuje. (Netflix)

Recenze (98)

Razzor_82

3. série působí na začátku jako derivát těch dvou předchozích. Po vloupačce do Španělské národní banky se ale opět roztáčí kolotoč akce a geniality. Nové postavy okysličí seriál a jede se dál. Palermo sice není Berlín ale i tak je o zábavu postaráno jeho hláškami ostrými jako „Browning“ Závěr série je pak v brutálně strhujícím rytmu. 7/10 ()

Trevor

El Magnificco Professore je opäť o krok pred políciou, tej velí neschopný muž kým konečne nezačne vyšetrovať silná tehotná žena, bolo povinné LGBT bum bum bac do análu, vypočujeme si plejádu nadávok na Srbov a Vychodnú Európu, španielske zlato je vykúpené v americkej krvi, množstvo narážok je aj na sexizmus a patriarchát a spomenie sa aj najväčšie zlo sveta Putin, ktorý posiela v terajšom čase krízy pomoc celému svetu v rovnakom čase ako veľká solidárna Európska únia odmieta Taliansku pomôcť odpustenim časti dlhu. Politický podtext v celej serii je ešte vyraznejší ako tomu bolo v prvých dvoch a to ja zo zasady hodnotím podstatne prísnejšie ako bežné filmy, ktoré potom na politickú korektnosť nedoplacajú aspoň čo sa tyka dojmu ktorý urobia na mňa. A čo sa tyka tej emancipácie a feminizmu, už ma ani nenapadne uvoľniť miesto či podržať dvere osobe ženskeho pohlavia mladšej generácie. Veď sú rovnako silné ako muži, tak to je vtláčane do hláv ľuďom po celom svete a mužovi by som predsa miesto neuvoľnil. Pochopiteľne starším ženám áno, tie vôbec neriešia nejakú rodovú rovnosť, oni vedia že toľko lásky a toĺko bolesti ktorú vytrpia kvôli svojim deťom by nevydržal a nebol schopný dať žiaden muž a práve preto sú výnimočné. A femme fatale mladej generacie, budeme Vás brať ako chlapov. ()

Necrotongue

Jak už jsem napsal v komentáři k celému seriálu, celá záležitost měla podle mě druhou sezónou skončit, protože třetí řada vypadala jako špatná kopie té první, navíc ji tvůrci doplnili o politický boj a z možná alespoň trochu sympatických lupičů se stala banda vraždících anarchistů. A to ani nezminím, koho nechali tvůrci umřít... ()

BROKEN_

Přiznám se, že mě 3 série bavila zatím nejvíce. Ano opět je tady nelogické chování postav ( Tokio, Denver ), ale neskutečně to zvedá napětí, úžasná gradace, skvělá technická stránka a šachová partie profesora s policií. Závěrečná 8 epizoda je zatím to nejlepší co tenhle seriál předvedl a já jsme zvědav s čím přijdou v posledních dvou sérií. Je velkým překvapením, že to řeknu, ale strašně mě ten seriál baví. A to jsem se tomuhle seriálu neustále bránil, že se nebudu dívat a nepropadnu tomu, jako většina lidí. No.... propadnul jsem. :-) 7,5/10 ()

TheEvilTwin

Určitě ne tak šokující, vychytralé a skvělé jako předchozí dvě sérky, ale to proto, že nastavily laťku nepřekonatlně vysoko. Po pár úvodních, pomalejších dílech se to nakonec rozjelo a finále bylo absolutně nečekané a šokující. Nápady tam byly, ale už to nepůsobilo tak, jako v předchozích sériích a pár nových, nevýrazných postav taky žádné boom neudělalo. I tak se jedná o nadprůměrnou španělskou jízdu, kterou bohužel trochu shazuje srovnání s předchůdci, ale samostatně je špičková. ()

Zajímavosti (12)

• Jedná se o jediný díl v této sérii, kdy název epizody obsahuje nějakou číslovku. (ČSFD)
  • V sérii si v pár epizodách malou roli mnicha jménem João zahrál známý fotbalista Neymar. Avšak v době, kdy na Netflixu vycházela třetí série, byl Neymar obviněn ze znásilnění. Z toho důvodu se tvůrci rozhodli scény s ním vystříhat. Znovu byly do seriálu přidány potom, co se případ odložil pro nedostatek důkazů. Z toho důvodu viděla první vlna diváků verzi bez Neymara. (Baltazzar)
  • Ústrednú pieseň seriálu "My Life Is Going On" od interpretky Cecilie Krull, hrajúcu počas úvodných titulkov, môžme počuť aj v prevedení Pedra Alonsa (Berlin) počas záverečných titulkov poslednej epizódy tretej série. (Makky)