Pokračování úspěšného akčního thrilleru Equalizer. Denzel Washington se vrací jako bývalý člen speciální jednotky Robert McCall, který bojuje za práva a spravedlnost pro ty, kteří už ztratili veškerou naději. (Falcon)

Videa (5)

Recenze (436)

Yoshitsune

První Equalizer, byl jako staré samurajské filmy, samuraj - ronin, zlomený životem a plný bolesti, raději předstírá smrt a uklidí se do ústraní, než aby svoji přítomnosti, ohrožoval zbytek lidí na kterých mu záleží. Zatímco dvojka je sebepoznání a uvědomění, že když bude pomáhat lidem, tak bude užitečnější, než když neni vidět. Ano, i ve dvojce se dost jedou tyhle, poetické věci a Denzel čte hodně haiku a poezie, ale tohle filmu prospívá. Já (divák) si udělá lepší přehled, o tom jaký Robert McCall, byl a je. Ve filmu je dost mini příběhů, tak jako v jedničce, ale tady je na ně kladen větší důraz a mají svůj vlastní příběh a vyústění, celkově se jedná o velice silné mini příběhy, které by výborně fungovaly i bez toho hlavního. Hlavní příběh se točí okolo smrti, jednoho agenta a následně se to nabaluje aby to pak skončilo v bouři, v klidné bouři. Je super, že Denzel tady nepředvádí žádné akční veletoče, ty přenechá Pascalovi který opět překvapuje, velká část akce se skládá ze chvatů, úderů a vynalézavosti jakou McCall projevuje a to hlavně ke konci. Akce je tu víc a má velice dobré tempo, které si drží od začátku až dokonce. Čím více lidem McCall pomůže, (chci trojku) tím víc je ohrozí a tohle se mu může v budoucnu vymstít. ()

TeeAge

| Rozpočet: 62 miliónov $ | Tržby: 190,4 miliónov $ | Pre mňa oveľa podarenejšie, než jednička. Paradoxne, malé dejové linky ma zaujali viac, než ta hlavná - prišli mi duchaplnejšie a vývojaschopnejšie. Denzel je na svoj vek v prekvapivo dobrej forme - v lepšej, než napríklad pred desiatimi rokmi. I napriek tomu už trošku začína plniť v Hollywoode rolu, ako Liam Neeson. Ale mne to vôbec nevadí. Faqua mal lepší materiál pod rukami s Olympusom a Southpaw, tak dúfam, že niečo podobné opäť prinesie. Ps: Na Pedra Pascala sa teším v každom filme, ale scenáristi mu veľa hĺbky tentokrát nedopriali. ()

Cervenak

Výborná dvojka, krochkal som spokojnosťou a chvíľu uvažoval o plnom hodnotení. Scenár by sa ešte dal poladiť ("prekvapivý" zloduch je jasný od momentu, kedy nastúpi na scénu, dejové línie typu "černošský gang" vyšumia trochu do prázdna), ale inak je príbeh zaujímavý, je to výborne natočené, s atmosférou v akčných filmoch nevídanou a vďaka Denzelovi, ktorý tu hrá, akoby chcel ďalšiu nomináciu, to veľmi dobre funguje aj ako osobná dráma. V ktorej občas niekto niekomu vykrúti krk. :) ()

luka4615

Denzel Washington se opět vrací k postavě Roberta McCalla, avšak činí tak ve filmu, který mu ve většině případů neslušně podráží nohy. The Equalizer 2 je totiž jedním z těch filmů, které by raději neměli vůbec vzniknout, protože zde vyjma charismatu hlavní postavy skoro nic nefunguje. Příběh je velmi nešikovně sestavený a hlavní záporná postava k smíchu, což jde také ruku v ruce s otřesnou kamerou a šíleným střihem. Sice se zde najde pár velkorysých akčních scén, nicméně ani ty snímek The Equalizer 2 nezachrání před potupným odchodem mezi další průměrné, potažmo i podprůměrné snímky. Škoda. „There are two kinds of pain in this world. The pain that hurts, the pain that alters.“ ()

Gilmour93

Pokud se nechováte slušně, nezištně pomáhající strýček Bobby vám dá na vybranou. Bolest způsobená zraněním, nebo bolest ze ztráty. Je jasné, co si zlotřilci po ukázce jeho schopností vyberou, ale to ještě neví, že tou druhou možností myslel ztrátu krve.. Denzel hledající ztracený čas je jako tradičně nekompromisní válec a když vyzvedne černošského mladíka z doupěte gangu a dává mu životní lekci, vytáhne ze sebe i to nejlepší z Alonza Harrise. Předvídatelnost a zdlouhavé hurikánové finále sice sráží hodnocení, ale už bych se v té kritice raději nebabral, aby nedojel sečtělý dobroděj Robert McCall a nepřizpůsobil mou levačku k permanentnímu vulkánskému pozdravu.. ()

Zajímavosti (18)

• Po zbavení se důkazů po souboji v autě následuje pohled na Yorka (Pedro Pascal), jak vynáší odpadky a je přitom sledován. V průhledu je přitom vidět kamera a kameraman, který natáčí opačný pohled (na vůz, ze kterého byl ten předchozí). (polabecak)
  • Tržby ze severoamerických kin byly 102,1 milionu amerických dolarů, součet těch celosvětových 190,4 mil. (NIRO)