Spenser zrovna vyšel z vězení, ale vyšetřování zvrácené vraždy ho znovu přivádí do bostonského podsvětí. (Netflix)

Videa (5)

Recenze (215)

i když to není jejich nejlepší kousek,tak na mě opět spojení Berg-Wahlberg zafungovalo a bavil jsem se u téhle místy i celkem vtipné detektivky víc než obstojně.Wahlbergovi tyhle role uštěpačných spravedlivých drsňáků sedí a tady je navíc doplněn sympaťákem Dukem a jako vždy solidně hlásícím Arkinem.Nakonec ani nevadí,že celé je to od začátku extrémně průhledné a už asi po patnácti minutách je jasné kdo je kdo a jak to celé ve finále dopadne.Ani to specifické bostonské prostředí se ještě neokoukalo,což je rozhodně dalším plusem pro Berga a jeho partu...70% ()

honajz odpad!

Tvl, seriál Boži mlýny, jen americky naivnější a roztahaný na dvě hodiny. Postavy se chovají jako pitomci, hlavně nad guys, a i když se mluví o tom, jak je jich v tom zapleteno spousta lidí, nakonec se někde na placku porve sedm chlapů. Akce po celý film nikde pořádně žádná. Bojím se bojím naznačeného druhého dílu s očišťováním jména hodného hasiče. ()

silentname

Peter Berg a Mark Wahlberg sa opäť spojili, aby nám priniesli ďalší spoločný film "Spenser Confidential". A musím povedať, že tentokrát som s ich spoluprácou spokojnejší, než naposledy pri "Mile 22". Tentokrát tu máme jednoduchší príbeh s postavami, ktoré vieme veľmi rýchlo identifikovať a ide to trošku viac nalinajkovane. Viac-menej je to napísaný scenár spôsobom ako idú hollywoodske filmy s podobou zápletkou. Ale v tomto prípade mi to našťastie nevadí. Lebo celkom som bol zvedavý ako ďaleko to nakoniec celé zájde a ako sa to celé pospája. Mark Wahlberg je mi sympatický v role Spensera a očividne vníma jednotlivé akcie skoro až ako poslanie, aby pomáhal ľuďom, ktorí to potrebujú, alebo boli nespravodlivo obvinení a podobne. Najmä ak cíti, že to tak je. A dokonca to na konci vyzerá, že by chcel Peter Berg urobiť s týmito postavami aj pokračovanie. Ak je to tak, v pohode. Nemám s tým nijaké vážne problémy. Najmä ak to bude zábavná akcia ako v tomto prípade. Hoci občas som mal pocit, že komédia filmu je trošku zvláštna. Nie je tam scénka, ktorá by bola vyslovene divná, no potom sú tu scénky, ktoré pôsobia ako keby boli strihnuté z iného filmu a len sa sem nejako dostali. Najmä ten sex na toaletách. Je to komické a tie dialógy k tomu, no reálne si nemyslím, že to bola scénka, ktorú sme nejako výrazne potrebovali vo filme. Napriek tomu, že Cissy si teda svoju rolu užíva a dáva do toho maximum. Úvod trošku rozvláčny a málo zaujímavý, no od momentu ako sa Spenser dozvie o vražde a sebevražde, všetko sa posúva lepším smerom. Od filmu som nečakal, že bude nejaký prevratný alebo originálny. Stačilo mi, že ma to bavilo sledovať. Takže ak máte chuť na jednoduchú a zábavnú akciu, čeknite si to. Myslím si, že film splní vaše očakávania. Hodnotenie: B ()

MartinS96

Ve chvíli kdy jsem předloňskou 22. míli nedokoukal ani do půlky, jsem měl nad duem Berg-Wahlberg už napůl zlomenou hůl. Touhle detektivně-akční lahůdkou se ale hoši v mých očích solidně revitalizovali. Slušně natočené akční sekvence možná, ale vcelku dobrý, sice nikterak překvapivý scénář, skvěle sladěný casting a skoro až Tarantinovsky trefnou volbu soundtracku jsem opravdu nečekal. Popravdě jsem si myslel, že dny Wahlbergovi slávy jsou sečteny, ale tenhle chlapík má stále co nabídnout a těžko bych vymyslel někoho, kdo by se do role soukromého očka/bojovníka za spravedlnost hodil lépe, když si vzpomenu na Denzela v Equalizeru, jen kroutím hlavou. Jasně, někde zhruba kolem poloviny, kdy jde akce stranou to trochu drhne, ale finální střet to naplno vynahrazuje a skoro mě donutil sáhnout do vyšší police i pro tu pátou hvězdu. Udržel jsem se, ale ten natolik avizovaný sequel do roka a do dne chci mít na stole, teda na Netflixu! „This is Batman business all the way. Got you and big boy over here running through Boston all Robin-ed up. And Alfred over here... You are an enabling Alfred. You gave him the keys to the Batmobile.“ - „The Riv is not the Batmobil.“ - „Well, it serves the same purpose.“ 8/10 ()

Slartibarkfast

Mohlo to být docela zajímavé a nadprůměrné, ale buď Péťa Berg nebo ta dvojka tupých scénáristů neskutečně pohřbili nadějnou zápletku, až jsem občas nechápal, jakým způsobem je možné pokazit film. Celé to bylo jak Cimrmanova předehra k operetě Proso, kde se v tzv. frustrační kompozici střídá neustálé očekávání s následným zklamáním. Nakonec z toho vylezla celkem obyčejná hra na policajty a zloděje s dost otřesným zakončením. Wahlberg standardně stylový, ostatní těžce kazili dojem. 50% ()

• Natáčelo se v americkém státě Massachusetts. (Rominator)
  • Cerrone se jako zkušený zápasník také spolupodílel na choregrafii bojových scén a vypomohl i jako kaskadér při automobilových honičkách. „Nemůžu uvěřit, že mi za to ještě zaplatili,“ rozplýval se Kovboj, který je známým milovníkem adrenalinu. [Zdroj: fights.cz] (Duoscop)