• USA Brahms: The Boy II (více)
Trailer 3

Poté co se rodina přestěhuje do Heelshire Mansion, spřátelí se jejich syn s panenkou Brahmsem. Tato hračka vypadá jako živá. (Filmbox)

Trailer 3

Recenze (107)

dubinak

The Boy II je hodně tuctový prachobyčejný béčkový horor, který vás neoslní žádným inovativním nápadem ani ultra originálním strašením. Můžu ale s klidem přiznat, že mě tenhle film ničím nějak neštval, ani jsem nesledovala čas a vcelku příjemně to plynulo. Postavy byly ok a souvislost s prvním dílem v podstatě na úrovni akorát tak stejné lokace a sem tam nějaké zmínky. Kolem a kolem je to film, který rychle zapomenu, ale špínu na něj asi házet nebudu. ()

silentname

"Brahms: The Boy II" je zbytočným pokračovaním filmu "The Boy". A navyše mám pocit, že úplne odtrhnuté od reality. Neviem kto schválil tento film, no očividne sa očakávalo, že zárobky budú opäť silné, tak si to zopakujeme znovu. Len to pre zmenu urobíme paranormálne. Lebo to sa očakáva od dnešných hororov. Vždy to musí byť paranormálne. Prvý film bol podľa mňa trošku nudný, no veci sa zakončili prekvapivo a zaujímavo. A to sa mi páčilo. Je zaujímavejšie ak film nájde cestu ako veci vysvetliť logicky, než do toho primiešať posadnutosť a duchov a podobne. A tento film ide presne tou cestou. Postavy sú miliónkrát recyklované z veľkého množstva filmov z minulosti. Jude by sa dal prirovnať napríklad k Milesovi z filmu "The Prodigy". Je tu jeho matka, ktorá si prežila traumu, tak ju budeme obviňovať, že jej prepína a všetko si iba namýšľa a potom je tu otec, ktorý ničomu neverí, všetko je v pohodičke a tak ďalej. Tieto postavy proste už nič nové neprinesú. A rovnako ani posadnutá bábika Brahms. V tomto filme už išla kreativita na dovolenku a tak proste je len posadnutá bábika. Hotovo. Sú tu rovnako scénky, ktoré dokopy nie sú potrebné, no dali ich do filmu aj tak. Napríklad prečo musí liezť Brahmsovi z ucha stonožka? Načo to tam bolo, keď to dokopy nepridáva filmu ani ťuk? Načo tu máme scénku, kde psychologička povie, že k nim príde, keď sa to nikdy nestane? Scénky tohto typu sú len otravné a zaberajú miesto. Ako keby sa nasilu snažili ešte niečím vyplniť čas. A mohol by som pokračovať. Celý film pôsobí ako jedno veľké klišé. Všetko sme už videli, všetko poznáme. A potom je tu záver, ktorý len podtrhne to všetko, čo som hovoril. Môžeme urobiť z toho ďalšiu sériu. Lebo prečo nie? Strašidelných momentiek to moc nemá, kreativity som si tu neužil ani trochu, postavy boli napísané podľa starých šablón a nevidím jediný dôvod, pre ktorý tento film existuje s výnimkou toho, že chcel zarobiť peniaze. Nič iné. Čo môžem ohodnotiť pozitívne? Nebol to najhorší horor čo som videl. Bábika sama o sebe vyzerá aj tu dobre a Katie Holmes sa skutočne snaží priniesť niečo do tej čistej prázdnoty. Inak skutočne nemám moc čo ohodnotiť pozitívne. Prvý film sám o sebe fungoval dobre. Tento film z neho vytiahol všetko, čo ho robilo dobrým. Lebo si mysleli, že touto cestou to bude zaujímavejšie. Sorry, ale nie je . Hodnotenie: D ()

TheSpearCZ

Druhý díl The Boy je pouze zbytečné pokračování, bez kterého bych se určitě obešel. To na čem stavěl první díl (na výborné Lauren Cohan), se tady absolutně vytratilo (nesympatická Katie Holmes to určitě nevytáhla) a i přesto, že film trvá pouhých 87 minut mi připadal delší než některé dvouhodinové snímky. Chabá atmosféra, pramálo lekaček nebo nepřítomnost gore mi říkají, že tenhle hororový subžánr rozhodně nepatří mezi mé oblíbené a doufám tedy, že se trojky nedočkáme. Slabší 2* ()

Anderton

William Brent Bell nakrútil nedávno nie veľmi presvedčivo celkom solídny scenár prequelu Siroty. Pred dvoma rokmi nakrútil remeselne veľmi solídne nie príliš presvedčivý scenár k sequelu Chlapca. Čo znie veľmi divne až paradoxne. Každopádne dvojka popiera zákony prvej časti a nejako sa snaží aj jej udalostiam dodať nadprirodzený charakter. Našťastie Bell dokáže vystrašiť, vybudovať atmosféru a potešila aj jedna dlhšia jednozáberovka. Katie Holmes dodáva snímke áčkovú príchuť, ale fakt, že sme tento námet videli v rôznych variáciách nedokáže oklamať nikto zo štábu. Možno by bolo najlepšie, ak by nešlo o prequel, ale samostatný film. ()

filmmovier

Jedničku jsem si minulý týden zopakoval (a šokovalo mně, že překvapivě pořád funguje, čímžpádem je teda asi fakt dobrá), což jsem udělal jen z toho důvodu, že jsem objevil existenci dvojky. Jednička je přátelé, opravdu dobrá a tím koncem rozhodně i originální, ačkoliv se tak netváří. Dvojka se taky tak netváří, ale dvojka už bohužel příliš originální není. Je pořád skvěle natočená, napětí funguje relativně v pořádku, zejména v druhé polovině má film po téhle stránce rozhodně co nabídnout, Brahms je správně znepokojivý a tisícíprvní ďábelské dítě je taky zatraceně fajn. Tragických nehod je tady všehovšudy jedna (a ještě ne tragická), jinak je to ale fajn. Nic víc, nic míň. Každopádně se mi nakonec líbilo, jak Brahms prohlubuje mytologii celého příběhu a pokud se bude konat třetí díl, tak jsem na něj docela zvědav už teď (protože je silně nakročeno k Brahmsovu originu, tady se vlastně nic nedozvíme). Dvojka mně sice bavila. jenomže dvojka je přesně to, co by byla jednička, kdyby neměla ten sympatickej zvrat na konci - a i tak by z toho jednička vyšla jako vítěz. Líbilo se mi to, bylo to funkční, ale v obrovské konkurenci panenkovských / s divnými dětmi hororů je to slabší a těžce bez nápadu. Průměr, ale lepší průměr, bylo to fajn, zručně natočené, některé scény skvělé, ale celek to moc nevytrhne. Ten otevřenej konec mně ale vlastně dost potěšil. Asi už mi stačí fakt málo. 65%. ()

• Film měl být původně vydán 26 .7 .2019, následně posunut až na 6. 12. 2019. (TheEvilTwin)
  • Natáčelo se od 28. ledna do 7. března 2019 v kanadské provincii Britská Kolumbie, konkrétně ve městech Victoria a Vancouver. (BMW12)