Šokující odhalení

• USA Bombshell (více)

Skupina žen vytáhne do boje proti zakladateli Fox News Rogeru Ailesovi. Nelíbí se jim jeho obtěžování na pracovišti. (Filmbox)

Videa (19)

Recenze (137)

rikitiki

Když se spolčíš s ďáblem, čím čekáš, že se ti odmění? Film je standardní výpovědí o naprosto nepřípustném chování a vztazích na pracovišti, což však, bohužel, bývalo (a i bývá) na některých místech normou. Když však jde o televizi Fox, zvyšuje to diváckou atraktivitu. V žádném případě si ale nemyslím, že by si to ty holky zasloužily, nebo že by nadřízený měl právo na něco takového. ____ Film neurazí ani nenadchne, spíš jen popisuje, než že by vyprávěl. Je třeba takové filmy točit a hlavně konečně už brát jako normu, že tohle se fakt nesmí. SHRNUTÍ: Sexualizované násilí na Foxu. ()

ledzepfan

Ono to není vůbec špatné, ale vedle seriálu The Loudest Voice to působí jako takovej čajíček.. Sice asi chápu, že Bombshell je trošku více usazený do reality, ale díky tomu to působí dost bezkrevně a sterilně. Jakoby filmaři chtěli sdělit něco závažného a přitom pokudmožno nikoho neurazit... Nejsilněji tady vyčnívá přirozená Margot R. ale ta nedostává zdaleka tolik prostoru aby to vytáhla o level výše.. Theron je v zásadě taky ok.. Kidman spíše maska.. ()

Rocky88

Od filmu, který se věnuje ženským, kterým není proti makeupu někomu přeblafnout dýmku nebo sednout na vrták, aby dostaly svoje dementní místo v práci snů, práci si užívají a najednou si po několika dekádách prachatý kariéry vzpomenou, že se to stalo, protože teď už na ně nikdo koukat nechce a zaměstnavatel už je dále nechce tak vysoko odměňovat, jsem žádný zázrak nečekal. Jak lze poznat z úvodního souvětí, takové příběhy jsou mi putna. Byl jsem ale zvědavý na ústřední topení tří hereček a božsky zařízeného Trinityho. Ty tři mi ale hned v úvodu zkazil režisér cockRoach, který si myslel, že vysvětlování od pipky bude mít stejnou váhu, jako když nám SLJ u Tarantina vysvětluje, proč je filmový pás hořlavý. A když je mi tedy nesympatický příběh i hlavní postavy, nikdo se nemůže divit mému hodnocení. Hvězda za toho Lithgowa. ()

Le_Chuck

Videné za ideálnych podmienok, rozumej: poznám Fox News, viem kto je Megyn Kelly, kauzu okolo Rogera som neregistroval a všetky tri kočky z plagátu milujem. Najviac Charlize, ktorá je vo svojej roli (surprise, surpise) profesorky dokonalá. No aj tak ťahám tú 4-tu hviezdu z päty, lebo film je defacto iba doslovná rekonštrukcia významnej, ale vo svojej podstate nie veľmi divácky zaujímavej události. 70% ()

Enšpígl

Na to jakého tématu se to týkalo mě to až překvapivě bavilo, jednu modrou větu tam pronesla postava Margot Robbie směrem k Charlize Theron, ale to co se děje v USA a jak moc se to promítá do filmů, to je neuvěřitelný a není mě to z toho vůbec dobře. Jo a jak se žřídila Nicol s Charlize na plastice, to nemá obdoby, takový krásný ženský to byly, ach jo. ()

Zajímavosti (16)

• O práci Margot Robbie vo filme a jej prístupe k herectvu režisér Jay Roach odhalil, že "analyzuje svoje scény takým 'nerdovským' spôsobom a vie presne, kedy chce udrieť". Popísal ju ako "úžasne remeselne zameranú osobu, ktorá ide ruka v ruke s veľkým srdcom, dušou a neuveriteľnou schopnosťou". (Arsenal83)
  • „Nevyrostla jsem na sledování Fox News,“ uvedla Margot Robbie pro Entertainment Weekly. „Nevyrůstala jsem ani na stejném místě jako Kayla. Poměrně dlouho jsem s jejím pohledem na svět bojovala, ale Twitter se ukázal jako účinný nástroj, abych ji lépe pochopila, protože lidé jsou na Twitteru poměrně hlasití.“ (Duoscop)