Popelka Kay Cannonové (Ladíme!) je moderní filmový muzikál a zároveň odvážné pojetí pohádkové klasiky. Naše ambiciózní hrdinka (Camila Cabellová) má velký sen. Její Famózní víla kmotřička jí pomůže vytrvat a uskutečnit ho. (Prime Video)

Recenze (76)

Sammya

Já jsem celkem otevřená všem moderním zpracováním klasických příběhů, o tomhle filmu jsem věděla jen to, že je to moderní, muzikál a hraje tam Minnie Driver, ale nakonec se mi to líbilo. Je to vpravdě hodně moderní a pro někoho určitě až moc, ale na druhou stranu, ten film se vážně nesnaží o nic jiného, nepředstírá, že to chce být klasická pohádka nebo film, který se má brát vážně. Je to muzikálová komedie podke klasického příběhu a hlásí názory, které jsou mi blízké. Songy se mi hodně líbily, jedinou výjimkou je snad jen Pierce, ze kterého si tu dobře udělali srandu. Úplně nejsem nadšena z prince, takový nematný neslaný hezounek, ale aspoň zpívat mu šlo. A líbil se mi jiný než klasický konec, i když jsem ho očekávala. ()

iXtr3m3

Bohuvďaka, že som toto nepustil svojej dcérke, ako som to pôvodne mal v pláne a najprv som si skúsil popretáčať, či to zvládnem aj ja. Majte ma za rasistu alebo homofóba, ale urobiť z víly "čiernu buznu"? WTF? Nedávam odpad len za snahu, ale týmto ja kŕmiť hlavu svojej dcérky nebudem. Je mi na grcanie z tej "akože" invencie niektorých filmárov, že si myslia, že keď nabúrajú stereotypy, tak budú in. Malé prekvapenie. Hovno in, len na seba upozornia, že sú príliš rizikoví. Homofób možno som, ale rasista určite nie. Keby bola víla afroameričanka, ale podala by to s nejakou tou "gráciou", tak by som síce možno odfrkol ako pri sledovaní Luskáčika a štyroch kráľovstiev, ale ocenil by som aspoň ostatné kvality, ale takto je to kúsoček nad odpadom čisto z princípu a "jebnutosti" dnešnej doby. Niet nad klasické rozprávky, kreslené, na nič sa nehrajúce, krásne a pre deti aj rodinu. Toto je pre koho? Pre účastníkov Pride-u? ()

Maximilianus

Klasický príbeh trochu inak, v modernom šate a s odkazmi na aktuálne genderové záležitosti,  ako gay, trans, feminizmus a podobne. Veci, ktoré ma až tak nepúšťali boli šaty hlavnej hrdinky, ktoré boli podľa mňa v porovnaní s ostatnými šatami najslabšie,  a niekedy až príliš snaha pôsobiť cool a moderne. Ta snaha o cool a modernosť mi ale nevadila nejako výrazne ako v iných filmoch, a to predovšetkým preto, ze film sám pôsobil moderno a jeho zámer bol jasný od začiatku. Nebola to iba akože moderná verzia klasickej rozprávky, ktorú pozná takmer každý,  ale moderný film, ktorý bral v Popoluška inšpiráciu. Pesničky boli skvelé,  výborne zaspievané a niekedy aj ich výber pobavil. Nie je to veľdielo, ale podľa mňa je to vydarená moderná hudobná komédia, pretože tento film sa neberie vážne,  ale rieši aj dôležitejšie témy. 7/10. ()

Trixinka

Snaha se tvůrcům upřít nedá. Nápad vytvořit poněkud odvážnější, vtipnější a modernější Popelku v dobových kostýmech se současným stylem hudby a tance a dost netradičním koncem, no proč ne. Škoda, že to zůstalo tak nějak na půl cesty. Pohádka mě bavila, ovšem k naprosté dokonalosti tomu přeci jen něco chybělo. Možná to byla ona snaha být korektní a mít ve filmu ono multikulti obsazení, možná místy až moc moderna (bruska v úvodní scéně, dle mého názoru ne příliš vhodné závěrečné šaty Popelky - v porovnání s ostatními), možná dost nevýrazný padouch v podobě macechy a jejích dcer, a možná i dost netradiční pojetí víly kmotřičky (nevím, na mě to bylo trochu moc). Takže co napsat závěrem - pokus o netradiční zpracování Popelky si myslím, že vyšel, ale....... Za naprosto dokonalého krále Rowana musím jednu hvězdu přidat :) Byl to miláček :) ()

YumiOkami

jeezis marja, je tam chlap v satech a vsichni se z toho na csfd muzou posrat. mne se to libilo - super pisnicky, herci; bylo to novy, barevnejsi a zabavnejsi. zaujmuly me netradicni kostymy a female empowerment (“𝘣𝘦 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘢𝘯𝘯𝘢 𝘣𝘦, 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘯𝘰 𝘦𝘹𝘤𝘶𝘴𝘦𝘴”). chtela jsem tomu dat 4 hvezdicky, ale fuck it! ()

• Po filmu Zakletá Ella (2004) se jedná o další variaci příběhu o Popelce, kde zazní skladba „Somebody To Love“ od skupiny The Queen. Zatímco v Zakleté Elle ji zpívá Ella (Anne Hathaway), v Příběhu Popelky tato skladba zazní v podání prince Roberta (Nicholas Galitzine). (Joe16210)
  • První film od Columbia Pictures exkluzivně pro Amazon Studios. (Vitox)
  • Natáčení probíhalo v Pinewood Studios v Londýně. (noelcoward73)